Hotelli Kaiser, Sousse

1. kertaa Tunisiaan!

Olisi tarkoitus lähteä Hotelli Kaiseriin, Sousseen, kuun vaihteessa. Tietääkö kukaan ko. hotellin puolihoidosta? Pitääkö se sisällään aamiaisen lisäksi illallisen vai lounaan/päivällisen? Illallista toivoisin.

Ja onko minkä tasoista ruoka ja palvelu yleensäkään? Ja mihin aikaan tämä puolihoidon lämmin ruoka (lounas/päivällinen/illallinen) on? Jostakin luin, että edes jääkaappia ei olisi hotellihuoneessa?

Kiitos jo etukäteen!

17

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. kertaa Tunisiaan!

      Ja sitä vielä, että entä jos ei jätä tippiä ravintolassa, kuinka reagoidaan? Itse olen sitä mieltä, että jos saan edes keskikertaista kohtelua, niin jätän tippiä. En taas jätä tippiä, mikäli palvelu on ollut suorastaan röyhkeää tai huomattavan ala-arvoista minua kohtaan - piittaamatta maan tavoista.

    • ensuosittele.

      Nyt ei ole tipeistä kyse, vaan siitä että tuletko hengissä takaisin Suomeen, vai pitkässä laatikossa. Miksi just Tunisia ? , olishan tässä nyt muitakin maita sopivalla etäisyydellä. Mikset samantien mennyt Syyyriaan tai Jemeniin ?

      • Tunisian Tane

        Ollaan oltu kolme kertaa Soussessa ja syksyllä mennään taas. On oltu ennen ja jälkeen vallankumousta. Hieno lomakohde. Suosittelen kaikille. Maaliskuussa on vielä hieman viileätä. Hyvää ruokaa ja halpaa.


    • Jari T

      Olen ollut Kaiserissa 2 x kolme viikkoa. Ei ole jääkaappia. Puolihoito on ihan hyvä, illallinen klo 18.30 ja aamianen aamulla. Hyvä keskitason hotelli Soussen keskustassa.

      • jerzzeiii

        ja general magazine on lähellä mistä saa haettua olusia:).. itsekin menossa sousseen 29.3


      • 1. kertaa Tunisiaan!

        Kuinka tuo elämä hotellissa käytännössä sitten toimii, kun ei jääkaappia ole? Olisi mukavaa saada juomat kylmään jne.

        Ja onko hotellissa tallelokeroita? Huoneissa vai respassa? Paljonko maksaa per/päivä tai viikko? Onko turvallista?


      • 1. kertaa Tunisiaan!

        Ja jos vielä ystävällisesti jaksaisit laittaa tarkat ajat noista ruokailuista niin olisin kiitollinen. Tietäisi vähän kuinka suunnitella päivää. Aamupala ja illallinen siis. Mistä kellonajasta mihin kellonaikaan? Olisi kiva nukkua mahd. pitkään muun muassa.


    • syyskuussa oltiin

      muistaakseni kello 7-10 aamuin ja illoin. illalliselle kun meni esim 20.00 niin ruuat jo osittain loppu ja lisää ei tuota. vaihtoehtoina 2-3 lajia, kanaa ja lihaa. ei mitään hääppöinen ruoka,perus "kotiruokaa" ei missään nimessä gurmeeta. ja jäätelö kuului jälkiruuksi,tarjoilijat toi lopuksi. kyllä sillä pärjäsi,mutta....
      aamiainenkaan ei mikään mahtava,mutta ihan ok. leipää oli pienin paloiksi leikattua patonkia ja groisantteja, munaa,juustoo, makkaraa
      hotellin alkerran baarista spagetti bolognese ja pizza frutti di mare tosi hyvää ja täyttävä, suosittelen. meille annettiin ekaksi huone toisesta kerroksesta ja kadulle, valitimme ja pääsimme 7 kerrokseen ja pihan puolelle. uima-allas tosi pieni ja surkea, mutta rannalle ei ollut pitkä matka.huoneessamme OLI jääkaappi ja ei maksettu mitään lisämaksua.sukat tai tossut mukaan, huoneen kivilattia oli kylmä.hotelin vieressä pieni kauppa, mistä juomat kätevästi mukaan.tarkkana taksien kanssa, sopikaa hinta etukäteen mitä maksaa koska mittareita säädetty niin että maksu voi olla yllätys.

      • 1. kertaa Tunisiaan!

        Olisikohan syyskuuhun mennessä tullut jo huoneisiin jääkaapit..? Oliko teillä molemmissa huoneissa?


      • 1. kertaa Tunisiaan!

        Olisikohan syyskuuhun mennessä tullut jo huoneisiin jääkaapit..? Oliko teillä molemmissa huoneissa?


    • soussse

      siis jääkaapin voi vuokrata respasta, en muita paljo maksaa...,ei kauheesti...jonku vitosen...sit saat jääkaapin huoneeseen. ihan kiva hotelli...aika tylsää oli se safka illalla...no ja aamupalaki mut kyl se meni...ja sousse on ihan kiva ja turvallinen paikka, viime syksynä olin ekaa kertaa...

      • 1. kertaa Tunisiaan!

        Ookkei, kiva kuulla. 29.3. lähdössä. Toivottavasti on hyvät kelit. Nuo sääpalvelut lupailee yleisesti jotain 20-22, niin onko se todellisuudessa korkeampi yhtään?


      • Napoleon XIIII

        Aamupala kannattaa otytaa hotellista. Muuten kannattaa syödä Soussen mahtavissa ravintoloissa.
        La Fiesta, LÈstragues, Farmers, 3 Dolphins,Bonabarte Albatross, jne...


    • 1. kertaa Tunisiaan!

      Paljonko muuten maksaa hotellin kuntosali /viikko?

    • !!!!!!!!!!!!!!!

      Ei missään nimessä kannata sopia mitään taksimaksuja kuskin etukäteen, jossei ole selvillä, mitä matka maksaa!!!! Ihan varmasti vedättävät silloin.

    • Jimeneen

      hyvä et on tallasta keskustelua kun itekkii lähös 29.3 Sousseen ekaa kertaa,täytyy kokea kun osa tykkää ja osa ei,mut näinhän se aina on:)

    • 6 kertaa yöpynyt

      Ihan hyvä hotelli,mukava henkilökunta........Tunisia on numero !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe