Antakaahan vinkkejä hyvistä ja edullisista (60-80 eur/yö) hotelleista Brysselissä? Olen menossa tutustumaan EU instituutioihin, joten hotelli toivottavasti tämän alueen ja keskustan välimaastosta. Ja aamupalalla.
-Hyvä hotelli Brysselistä?
7
581
Vastaukset
- Palleatiivi
Booking.com, erinomainen sivusto.
- MannekenBögelund
EUn rakennusten ympäristössä ainakin viikolla hotellihinnat eivät tietääkseni ole em luokkaa vaan selvästi enemmän.
Grand Palacen nurkalla on Aris ***, jota voi suositella erinomaisen sijainnin ja kohtuullisen hinnan perusteella. Taxi kustantaa 11 euron luokka EUlle. - MannekenBögelund
EUn rakennusten ympäristössä ainakin viikolla hotellihinnat eivät tietääkseni ole em luokkaa vaan selvästi enemmän.
Grand Palacen nurkalla on Aris ***, jota voi suositella erinomaisen sijainnin ja kohtuullisen hinnan perusteella. Taxi kustantaa 11 euron luokka EUlle. - MannekenBögelund
EUn rakennusten ympäristössä ainakin viikolla hotellihinnat eivät tietääkseni ole em luokkaa vaan selvästi enemmän.
Grand Palacen nurkalla on Aris ***, jota voi suositella erinomaisen sijainnin ja kohtuullisen hinnan perusteella. Taxi kustantaa 11 euron luokka EUlle. - MannekenBögelund
EUn rakennusten ympäristössä ainakin viikolla hotellihinnat eivät tietääkseni ole em luokkaa vaan selvästi enemmän.
Grand Palacen nurkalla on Aris ***, jota voi suositella erinomaisen sijainnin ja kohtuullisen hinnan perusteella. Taxi kustantaa 11 euron luokka EUlle. - MannekenBögelund
EUn rakennusten ympäristössä ainakin viikolla hotellihinnat eivät tietääkseni ole em luokkaa vaan selvästi enemmän.
Grand Palacen nurkalla on Aris ***, jota voi suositella erinomaisen sijainnin ja kohtuullisen hinnan perusteella. Taxi kustantaa 11 euron luokka EUlle. - MannekenPis
EUn rakennusten ympäristössä ainakin viikolla hotellihinnat eivät tietääkseni ole em luokkaa vaan selvästi enemmän.
Grand Palacen nurkalla on Aris ***, jota voi suositella erinomaisen sijainnin ja kohtuullisen hinnan perusteella. Taxi kustantaa 11 euron luokka EUlle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522