Intissä

KessuKassu

Ongs kukaan sekstaillut intissä?

-kertokaa storynne

19

8853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alikersantti-antti

      joo vedin kerran händyyn sotkun vessassa...

    • Kukkkiuu

      Poikaystäväni oli intissä 9kk eikä sitten keretty panemaan siellä sinä aikana koska pitkä ajomatka sekä kiireiset vklp. No sitten poikaystäväni pääsi intistä mutta onneksemme hyvä ystävämme oli mennyt juuri armeijaan joten menimme häntä sitten tapaamaan. Sotkun Inva/lastenhoito wc panimme pippalot pystyyn;) Hyvä kokemus oli!

    • Tosielämää se on

      Kiellettyähän se oli, mutta kuulemma jo ensimmäiset palvelukseen astuneet naiset rikkoivat sääntöjä. Siellä olikin aikamoisia persoonallisuuksia silloin. Ko. varuskunta on jo lakkautettu. Paikkana oli esim. eräs tyhjä tupa, taisi olla jonkinlaisena varastona. En nähnyt tai kuullut mitään muuta kuin tarinoita. Kummankin sukupuolen edustajat olivat juuri niin kaheleita, että pakkohan se on todeksi uskoa. Eiköhän sama jatku vielä nykyaikanakin.

    • Joo... Santahaminassa siellä laiturilla, joka on oikeella kun on tultu portista sisään... :)

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      kyllä illalla tupakki paikalla yx kaveri yksinään runkkas oli mahtavan iso kullinen hiivin lähemmäks kaveri silmät kiinni oli just tulossa äkkiä otin suuhuni säikähti mutta spermaa tuli suun täydeltä imeskelin vaan ei pehmennyt riisuin housuni istuin alas voi luoja kipu mutta meni lopuksi kokeilin vasta puolet painoin väkisin alas ja ylös ei kestänyt kauan mutta mukavaa

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      Keuruulla sotkun takana annoin ja imin ja sain

      • Anonyymi

        Ikäs?


    • Anonyymi

      Näkeekö kasarmilla tai leirillä varustyttöjä alasti,vähissä vaatteissa?

    • Anonyymi

      tupakki paikalla ilman tupakkia otin illan aikaan suihin kaikilta jotka halus joskus mettässä annoin myös peppua parille kaverille

    • Anonyymi

      RUK:n kurssijuhlaan olin puhunut tytön, jota olin muutaman kerran tanssittanut.
      Tyttö oli ihan sievä, mutta ällistyin miten upea hän oli laittauduttuaan ihan viimeisen päälle meikkeihin ja leninkiin.
      Yöllä kävelimme valleille. Minulla oli piilopullo Pernodia tutussa paikassa. Tyttö vähän irvisteli ensin, mutta otti sitten useita kunnon huikkia seurakseni. Suutelimme eikä hän torjunut rintojensa hyväilyäkään. Hän tajusi kuinka minulla alkoi seisoa ja teki siitä pilaa. Painoin hänet vasten muuria ja revin sukkahousut haaroista. Oikeastaan hän ei edes vastustellut kun tungin jäykän kullini hänen pilluunsa. Ennen varsinaista panoa hän pyysi minun laittamaan kondomin ja vasta sitten sain alkaa kunnon panemisen. Lopulta makasin hänen päällään ruohikossa ja laukaisin hampaita kiristellen monen viikon puutteen tuottaman lastin hänen pilluunsa. Hän oli todella upea näky allani leningin yläosa avoinna ja rintaliivit kaulassa - todella kauniit rinnat ja tummat, jäykät nännit imemiseni jäljiltä.

      Joonas

      • Anonyymi

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa


    • Anonyymi

      kyllä teltassa kaikkirunkkas joiltakinotin suihin ja annoin peppua fiilis hyvä 4pv reissulla

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas finninaama


    • Anonyymi

      Kyllähän sitä on varuskunnassa sekstailtu. Olin ollut varmaan kuukauden intissä kun silloinen tyttöystäväni tuli vierailulle kasarmille. Se on aika iso alueeltaan ja sotkun kahvien jälkeen lähdettiin kävelylle hiukan syrjemmälle. Oli lämmin kesäpäivä ja istuttiin nurmella ja pussailtiin ja kourin rintoja niin että kulli alkoi seisomaan. Ehdotin että mennään tuon varastorakennuksen taakse naimaan. Hän alkuun epäröi mutta sain hänet kumminkin houkuteltua sinne. Laitettiin hänen takkinsa nurmen päälle ja riisuin häneltä housut pois ja kaivoin seisoven kullini esiin. Tyttönikin oli aivan märkänä, olihan se aika rohkeeta olla housut nilkoissa varuskunnan takapihalla. Painoin menemään, eikä siinä kauan tainnut mennäkään kun lasti lähti...kerättiin vaatteet päälle ja hetken päästä palattiin taas sotkuun...

    • Anonyymi

      minä ainakin tiesin kaverin jolla iso himo yllätti tupakki paikalla avasin sen housut imin sain lastin suuhun ei tullut ketään jatkoin housut alas rasvaa taskusta istuin alas ihanaa ratsastusta sitte tuli pari muutakin onneks hämärää jatkoin hidasta keinuntaa poistuivat kontilleen raju pano alkoi tuntui mahtavalta kun pitkä ja paksu kulki ees takasin lasti tuli molemmilta hyvä olo myöhemmin monta kertaa uusiks

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


    • Anonyymi

      Olin Niinisalossa vuonna 1999 varusmiespalveluksessa ja siellä nyt kuuli aika juttujakin mm. iltavapailta ja joista varmasti ainakin suurin osa piti vielä paikkansakin.
      Silloin asepalveluksessa olleet pimut, ainakin iso osa heistä, oli ihan holtittomia.
      Itse aloin suhteeseen erään uudempaa saapumiserää olleen muijan kanssa, olin silloin jo alikessuna samassa yksikössä.
      Tää pimu alkoi vielä kyselemään mun perään, kait mä olin jotenkin vetävän oloinen jätkä hänen silmissään, ja totta kai mä lähdin siihen touhuun mukaan. Kuitenkin helvetin hyvännäköinen nainen. Ja hitto kun oli taitava ikäisekseen, helvetin notkeakin vielä.
      Meidän piti alkuvaiheessa odottaa viikonloppuvapaille, että päästäisiin panemaan, mutta eihän sitä maltettu.
      Niin erään kerran, kun olin päivystäjänä, tämä pimu tuli yöllä hiippaillen käytävään ja ei siinä oiekastaan tarvinnut juuri muuta kuin katseiden kohtaaminen. VPOP oli vielä käynyt tarkastuskierroksellaan hieman ennen meidänkin yksikössä, joten tiesin, että saatiin olla nyt ainakin jonkin aikaa rauhassa, joten paineltiin yksikön vessaan, missä naitiin oikein kunnolla. Myöhemminkin vielä naiskenneltiin yksikössä ja varuskunta-alueella muutenkin, vaikka totta kai nyt lomillakin harrastettiin seksiä.
      Myöhemmin, kun olin taas yksikön yöpäivystäjänä, hän tuli taas pitämään yöllä mulle seuraa ja päädyttiin siihen, että otti multa suihin päivystäjän pöydän ääressä. Istuin housut kintussa tuolilla ja hän oli siellä pöydän alla imemässä mun kulliani. Oli ihan helvetin rivo ja hyvä kokemus. Ja muutenkin mukavat 4 kuukautta, mitä meidän suhde ja touhut kestivät.
      Kotiutumisen aikaan meidän tiet erosivat, enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen kertaakaan. Tietty kun hän asui ainakin tuolloin Pohjanmaalla ja mä taas Pirkanmaan ja Keski-Suomen rajamailla.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe