Olen miettinyt vanhan Fordin ehostamista yksityiskohtaisin tarroitteluin, mutta vaikuttaa olevaan liikkeet kiven alla. Onko suomessa yrityksiä jotka valmistaisivat tilauksesta kohtuuhintaan tarroja eri muodoissa? Tällä hetkellä harkitsen ( http://www.designskins.fi ) - kauppaa josta puhelin-ja läppärisuojat tuli joskus hankittua. Ainakin materiaalin puolesta varmana ritittäisi mutten tiedä tekevätkö he eri malleja asiakkaan toiveen mukaan..
Tarroja autoihin? Kotimaasta / ulkomailta?
tuutu_bello
3
121
Vastaukset
- lifemocker
eiköhän joka kaupungissa ole noita firmoja jotka tekevät teippauksia...
- 1963 Ari
Pikku poikana minäkin tykkäsin liimailla tarroja joka paikkaan. Isä toi tarroja töistä ja sain niitä myöskin huoltoaseman bensamyyjiltä, niitä sitten liimailtiin fillareihimme
- lifemocker
niitä sai myös joskus lauantai-karkkipusseista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930