En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne puolelle vai minne, mutta kuitenkin.
Olen nyt 18, ja noin puoli vuotta opiskellut aikuispuolella, ja ainoat tuloni olleet työmarkkinatuki, koska asun vanhempieni luona, enkä siis saa muitakaan tukia. Minut potkittiin ulos tuolta koulusta, koska sain kuukauden sairaslomaa leikkauksen takia (koska koulu oli unohtanut lähettää työkkärille sairaslomatodistukseni, ja olin työkkärin kautta siellä.). Nyt en siis saa enään mitään tukia / tuloja mistään, töitä olen etsinyt, mutta ei ole tärpännyt. (Ja joojoo puhelinmyyjäksi pääsee koska vain, mutta olen tehnyt sitä jo ennenkin ja se ei ollut mun juttu.)
Koska minulla ei ole tuloja, en pysty maksamaan laskujani, terveyskeskuskäyntejä enkä pääse liikkumaan minnekkään koska auton vakuutukset jäi tällä erää maksamatta eikä olisi enään edes varaa ostaa bensaa.
Vanhemmillani on rahapuoli myös todella tiukassa, jonka takia eivät pysty auttaa minua muuten kuin että saan asua heidän luonaan.
Eli nyt kaipaisin jotain toimivaa vinkkiä kuinka saada rahaa muuten kuin että myyn koko omaisuuteni pois huutonetissä.
Vinkkejä?
1122334978
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327327- 434403
- 283999
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893509- 132583
- 302525
- 442182
- 292139
- 1642003
- 1051412