Pari kysymystä ilma-aseesta gamo pt80

gamopt80

Joo sori nyt vaan kun suomi24 paskassa ei ole omaa osioita ilma-ase harrastajille tämä on perseestä joten tehkää nyt niitä valituksia ja palautteita niin ei häiritse nämä täällä metsästys osiossa.

Ostin tossa gamo pt80 tactical.
Miten ihmeessä tuo äänenvaimennin saadaan tuosta pois? Kun pyöritän niin siihen jää sen piippu vielä kiinni. En viitsi väkiseen kiskoa kun en tiedä miten tuo otetaan pois. Jos siis tiedät mikä se kikka on millä sen saa pois niin kerrothan kun en sitä itse keksi eikä käyttiksessä siitä lue mitään.

Toinen.. satun omistamaan vaan yhden luotirullan (4,5mm 8-luotia) mistä saisin samanlaisia pari lisää. Googlasin ja googlasin mutta ei vaan löydy mistään. Pelkästään ilmakivääreille, normi lippaita ja revolvereille mutta ne eivät käy tähän gamoon mikä itsellä on. Ei edes gamon sivulta löytynyt tai en ainakaan osannut hakea.

Kiitos jos löysitte mieltäni askarruttavii kysymyksiin vastaukset.

JA MUISTAKAA TEKIN JÄTTÄÄ PALAUTE SIITÄ ETTÄ SAATAISIIN ILMA-ASEILLE OMA PALSTA SUOMI24:jään

5

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopeta jo

Kuinka helvetin moneen paikkaan sun pitää tätä samaa paskaa jauhaa?
      Ei ole ilma-aseilla omaa osastoa joo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• vastaaja.

Kysyvä ei tieltä eksy. Nämä foorumit ovat kysymyksiä varten, myös ilma-asekysymysten.

• ofuigi

Joku lapsellinen Räkänälli kyselee asiaa joka aseosiossa mene Äitisi jalkoväliin takaisin ja tule pois kun olet mieleltäsi kypsynyt .

• gamopt80

Niin ja semmosta olisin vielä kysynyt ihan siskon puolesta että otetaanko muukalaislekioonaan myös naisia? Siskoo kovin kiinnostaisi toiminta lekioonassa. Miten sinne pyritään ja onko ikärajaa. sisko on 16 v. ja kova kuntoinen urheilija. Iskäkin antais sen lähteä vaikka onkin kova perussuomalainen.

• Legioonalainen:

Moi gamo mies! Minä olen Suomen värvääjä muukalaislegioonaan.

Voisitko lähettää siskostasi kuvia? että voisin tehdä arvioinnin. Ruumiinrakeentessta ja sillein. Pidät varmaan mua nyt jonain pervona, mutta kuvissa pitäisi olla mahdollisimman vähäpukeisena (alasti suuri plussa). Minun on helpompi arvioida kuntoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      250
      3552
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      132
      2559
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      15
      2045
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      225
      1872
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      1851
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1448
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1404
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1140
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1127
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      70
      1126
    Aihe