EloKuuMottaa

Munkki Niemi

Pakarat hehkuivat auringon kanssa kilpaa Ninan ottaessa aurinkoa laiturilla. Pyöreät reidet olivat niin erillään, että saatoin nähdä hävyn kiukuttelevan joitakin vuosia sitten pieneksi jääneiksi bikineissä. Suutani kuivasi, kun tuijotin tuota näkymää aurinkolasieni takaa. Eipä ollut hassumpi vaimoni Sannakaan, joka loikoili Ninan vieressä selällään. Lanteet olivat leveämmät ja rinnoissa vuosien tuomaa raskautta, mutta muodot olisivat herättäneet seniilimmänkin miehen. Nyt kuitenkin Nina kiinnosti enemmän kuin tuttu ja turvallinen haaroväli.

Nina kääntyi myös selälleen, jolloin pystyt rinnat kurkottivat kohti taivaanlakea sellaisella voimalla, että bikinit oli ratketa. Polvet olivat koukussa ja mieleni teki oitis syöksyä paahtuneiden reisien väliin.
- Hittolainen, tästä tulisi pitkä ja kuuma päivä.

Onneksi aamulla, kun veimme lapset isovanhempien luoksi yöksi, oli pitänyt tankata ja olin ostanut Iltiksen mukaan. Saatoin piilottaa shortseissani pullottavan kullini sen alle ja olla lukevinani ties kuinka monetta kertaa Matista ja Mervistä. Vilkaisin syrjäkarein terassin pitkällä penkillä istuvaa Penaa. Hän ei tuntunut olevan kiinnostunut sen paremmin omasta Ninastaan kuin minunkaan vaimostani. Enemmän tuntui kiinnostavan olut, mistä oli kertynyt jo muutama hylsy.

Olimme tutustuneet Ninaan ja Penaan pikkuveljeni Upin häissä juhannusta edeltävällä viikonloppuna. He olivat Satu-morsiaimen tuttuja istuen samassa pöydässä meidän kanssa ja kutsuivat silloin meidät mökilleen viikonloppua viettämään.

Upista ja Sadusta juttua saunaosastolla.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000004&conference=2500000000000016&posting=22000000002092457

Vierailu oli venähtänyt elokuulle asti, kun Pena oli kesän keikkahommissa. Kolmen viikon itänaapurin keikalta hän oli tullut viime yönä ja seuraavan viikonlopun hän viettäisi Oslossa. Eipä ihme, että Karhu maistui eikä hän ollut ihan pirteimmillään.

- Munkki! kuului Nina huutavan laiturilta, juotaisiinko munkkikahvit?
Nauroimme hyväntahtoisesti tälle sutkaukselle. Oikeasti nimeni on Hannu, mutta nuoruudenpäivinä mulla oli kavereiden mielestä aina tuuria, kun neidot halusivat minut illan päätteeksi yönsä turvaksi. Niinpä he kutsuivat minua aina Munkiksi enemmän hyvän onnen kuin uskonnosta johtuvan selibaatin vuoksi. No, niistä - ei niin selibaattisista - öistä on jo vuosia.

- Sopiihan tuo mainiosti, suuta tässä jo pikkasen kuivaakin, vastasin ja mietin millä ajatuksilla saisin tilanteen shortseissa normalisoitumaan. Eipä tuo heti onnistunut, kun Nina edellä naiset tulivat rinnat värähdellen ja lanteet keinuen rannasta kohti mökkiä. Varsinkin Nina näytti nyt silmissäni syntisen kiihottavalta.

Nina keitti kahvit ja vaimoni toi tuomamme munkkipussin pöytään. Vaimo oli ehtinyt pujottaa itselleen kesämekon ylleen. Bikineissä tuo ei suostunut koskaan pöytään istumaan. Vaimoni istui Penan viereen, joka silminnähtävästi koetti terästäytyä seuranpitoon. Ninakin oli vaihtanut ylleen vaalean kukallisen leningin. Miten ne naiset aina ehtivätkin? Hyvä niin, voisin kohta ottaa Iltiksen pois sylistäni.

Saimme kuumat kahvit eteemme ja noloutta tuntematta ojensin lehden vaimolleni, joka halusi silmäillä otsikot.
- Missähän emännän paikka on? Haen tuvasta tuolin, sanoin ja olin jo nousemassa ylös.
- Minä tykkään mieluummin seistä tai nojailla kaiteeseen, tuumi Nina ja ponnahti istumaan terassin kaiteelle Penan ja vaimoni taakse.

Tuoreet munkit maistuivat ja kaatelin kaikille lisää kahvia. En muista, mistä juttelimme sillä silmäni hakeutuivat Ninan hameen reunaan, joka oli noussut sen verran ylös, että paljasti hyvän matkaan reiden sisäpintaa polven yläpuolelta. Jospa vain käteni tuota sivelisi. Ninan toinen jalka valui hiljalleen alemmaksi ja laukotti mielikuvitustani. Pakotin itseni katselemaan muualle, etten niin julkeasti katsoisi Ninan sopukoihin, mutta turhaan.

Viimeinen tikki oli, kun roikkuva jalka väsyi ja repsahti suoraksi kiristäen hameen. Bikinien sijaan hameen alta näin paljaaksi ajellut häpyhuulet ja pienen mustan kolmion niiden yläpuolella. Kullini ponkaisi välittömästi oikoseksi. Pikainen silmäys osoitti, että etumukseni jäi pöydän taakse pois Penan ja vaimoni silmistä.

- Tätä peliä voi pelata kaksikin, ajattelin annoin turvotuksen näkyä Ninalle.
- Onkohan arvon julkimot menossa naimisiin vai käräjille? kyselin niin pokerina kuin mahdollista.
Silmäni hakeutuivat Ninan pilluun enkä kuullut vastausta, sillä mielessäni olin ryömimässä reittä pitkin kuumille lähteille.
- Pääasia, että julkisuutta piisaa, kuulin Ninan sanovan samalla kun hänen kätensä hipaisi mennen tullen leningistä törröttävää nänniä.

- Daa daa daada-daada, alkoi kännykkä soimaan tuvassa ja Nina hyppäsi terassille jättäen kahvinsa pöydälle mennessään vastaamaan.
- Voi pirkale, ajattelin maisemien kadotessa. Hetken kuluttua Nina tuli takaisin ja harmitteli, että sairaalan yöhoitajista on puutetta, kun joku oli loukannut itsensä.
- Mun on pakko mennä yöksi sinne, mutta ei anneta sen häiritä viikonlopun viettoa. Pena voisi lämmittää saunan hieman aikaisemmin.

Nina menikin Penan kanssa saunaan ensin ja me vaimon kanssa nurmelle loikoilemaan. Otin vielä lukemattoman Iltiksen ja menin puuceehen istumaan. Kuulin loiskahduksen ja raotin vessan ovea. Nina oli mennyt uimaan. Odottelun jälkeen näin hänen kävelevän ilkialastomana saunan terassille, jonne jäi venyttelemään ja vilvoittelemaan tarjoten minulle silmänruokaa pupillien täydeltä.

Näkyä katsellessa mietin epätoivoisesti, miten saisin järjestettyä kahdenkeskisen hetken Ninan kanssa. Ajatukset katkaisi Pena, joka ilmestyi saunasta kulli ojossa. Hän painoi kullinsa Ninan pakaroita vasten ja veti Ninaa vatsan puolelta lähemmäksi. Nina näytti muodon vuoksi kiemurtelevan pakoon, mutta alkoi kuitenkin runkkaamaan Penan kullia. Pena rutisteli ja survoi Ninan rintoja.

Minua tämä näky seisotti ja työnsin tossun kärkeä oven väliin, ettei se olisi painunut kiinni. Pena oli jo aivan kiihkoissaan ja Ninan runkkaamisen vauhti koveni ja aavistin Penan olevan räjähtämäisillään. Nina kiljaisi. Säpsähdin. Pena oli nostanut Ninan terassin kaiteelle vatsalleen. Ellei Nina olisi saanut kiinni kaiteen alaosasta, olisi hän pudonnut pää edellä pusikkoon. Pena survoi kulliansa Ninaan takaapäin ja muutaman työnnön jälkeen homma oli ohi. Pena veti eritteistä kiiltävän ja tummanpuhuvan punaisen kullinsa ulos ja siirtyi jatkamaan saunomista.

Nina makasi hetken kaiteella vatsallaan tarjoten minulle riettaan näkymän. Hän ponnisteli terassille seisomaan ja tassutteli hiljaa laiturille. Pian kuului hiljaisia uintiääniä. Katsoin parhaaksi poistua vessasta vaimoni seuraan.

Omalla saunavuorollamme päivän tapahtumat pyörivät mielessäni. Vaimoni selkää pestessä kullini seisoi täydessä paineessa ja siirsin käteni vaimoni pakaroille. Ne vaan tuntuivat aina yhtä hyvältä. Käteni liukui ylös hänen rinnoilleen ja tunsin saippuaisen nännin sormissani.
- Hei, mikä sulle nyt tuli!
- Rupes vaan tekemään niin kovasti mieli, vastasin.
- Ei me nyt voida kenenkään saunassa ruveta tuhtaamaan, totesi vaimoni ja nakkasi saavista kylmää vettä suoraan terskalleni.
Henkeni salpautui.
- Tule mennään uimaan, niin rauhoitut, sanoi vaimoni Sanna ja veti minua jo ulos.

Saunan jälkeen alitajuntani oli päätynyt yksinkertaiseen ratkaisuun Ninan suhteen ja ilmeisesti siksi olin pidättäytynyt juomatarjoilusta.
- Hei, minähän voisin heittää sinut illalla kaupunkiin, niin ei tarvii mennä bussilla.
- Ei, siitä on ihan turhaa vaivaa, bussi menee tosta parin kilometrin päästä ja oon sillä usein kulkenut, Nina torjui ajatuksen.
Tavoiteltava palkinto oli sen laatuinen, että sinnikkäästi jatkoin erilaisten perustelujen sarjaa.

Niinpä lähdimme hyvissä Ninan kanssa kohti kaupunkia aluksi pientä hiekkatietä. Asvaltille saapuessamme pysäytin auton pysäkille ja Ninan ilme oli tietäväisen kysyvä.
- Mä haluaisin suudella sinua, sanoin hänelle.
- Tuo ei liene ihan sopivaa, mitä jos vain jatkettaisiin matkaa, Nina pyysi.
- Meillä on ihan hyvää aikaa tutustua toisiimme, jatkoin sivellen Ninaa hartioista.
- Joo, mutta usko nyt, mä haluaisin, että mennään vaan kaupunkiin.

Penan käytöksestä tuli mieleeni, että pariskunnalla on tapana rajummat otteet leikeissään. Tempaisin yhtäkkiä Ninan toppia alas ja rutistin lujasti paljaasta rinnasta.
- Mä haluan sua kovasti, vaadin.
Nina heltyi: - Odota nyt, mä avaan turvavyön ensin.

Turvavyö ponnahti auki ja samassa Nina oli jo ulkona toinen rinta roikkuen paljaana.
- Hei, mä jatkan tästä bussilla, kiitos kyydistä tähän asti.
- Nina hei, anna anteeksi, kyllä mä vien sinut perille asti ihan ilman mitään.
- Ei, parempi että mä menen bussilla.
Kinastelu jatkoi hetken, mutta jouduin alakynteen naisen kyynelistä.
- Ole Munkki kiltti ja palaa takaisin mökille, mä pyydän, Nina itki.
Niinpä alistuneesti käännyin ympäri ja jätin itkevän Ninan pysäkille. Harmitti. Harmitti lujasti.

- Mitäs Munkki nyt tehdään? kysyin itseltäni ja pysäytin tien sivuun miettimään tilannetta.
Mökillä kysyttäisiin ensimmäiseksi, miksi palasin näin nopeasti. Toisaalta aamulla Nina voisi kertoa tapahtuneesta. Ja sitten ihmeteltäisiin, etteikö ollut munaa tulla heti takaisin. Lähdin ajelemaan hiljalleen mökille päin, josko asia kirkastuisi matkalla.

Perille päästyäni istuin autossa hetken, mutta kun kylmä alkoi yllättää, niin päätin mennä saunan pukuhuoneen lämpöön loikoilemaan. Pena ja Sanna olisivat kuitenkin tuvassa. Hiivin hiljaa pimeyden turvin kohti saunaa. Onneksi sinne oli jäänyt valot päälle.

Ohittaessani takkahuoneen ikkunaa olin havaitsevani varjon häivähtävän sisällä. Jähmetyin.
- Tämä pitää tarkastaa, ajattelin ja nousin viereisen irtolohkareen päälle.
Päässäni kohisi. Vaimoni Sanna makasi selällään pöydällä jalat Penan olkapäillä ja Pena jyysti häntä silmät ummessa seisoen.
- Voi helvetti.
Olin rynnätä sisälle, mutta mikä minä olin rähjäämään, kun juuri olin lähes revellyt Ninan topin.

Jäin lumoutuneena katsomaan vaimoani, joka nautti Penan jokaisesta työnnöstä. Rinnat tekivät aaltomaista liikettä keräten voimia alhaalla ja sieltä kiihtyvällä liikkeellä ylös läiskähtäen ylös kuin vesi rantakalliolla. Ne valuivat rauhallisesti alas aloittaen uuden taas uuden läiskähdyksen. En voinut irtautua katsomisesta.

Transsini jatkui varmaan useita minuutteja tai sitten ei, koska ajantajuni hävisi. Sanna otti käsillään nänneistään kiinni puristaen ne sormiensa väliin, mutta antaen liikkeen jatkua. Siitä tiesin, että hän on lähellä orgasmia. Penan rytminen liike lysähti ja hänen ilmeestään näin, että lasti oli lentänyt vaimoni pilluun. Pena veti hitaasti kullinsa ulos ja siirtyi saunan puolelle ilmeisesti jälkilöylyihin.

Olin jo lähdössä pois, mutta vaimoni siirtyi sohvalle nostaen toisen jalkansa pöydälle. Penan sperma valui pillusta kohti peräaukkoa, kun vaimoni aloitti vallattoman klitoriksen hieronnan. Toinen käsi nipisteli rintaa. Minulla seisoi täysillä ja ajattelin jo runkata häntä katsellen. Sannan purressa huultaan ja lopetettua armottoman vatkaamisen tiesin hänen lauenneen.

- Ehkä on kuitenkin parempi palata autolle, mietiskelin hiljaa. Autossa oli kylmää ja kädet nyrkissä taskussa laskeskelin milloin voisin olla palaavinani kaupungista. Koetin torkkua huonolla menestyksellä.

Vihdoin kello näytti riittävästi ja astelin mökille kangistunein jaloin. Pena retkotti tuvan sohvalla puolikas olutpullo lattialla. Kaikesta päätellen hän nukkui tai oli nukkuvinaan. En edes ajatellut tarkistaa asian laitaa, vaan kurkistin makuuhuoneeseen, jossa Sanna jo nukkui.

Lämmin sänky houkutti ja vetäydyin peiton alle. Vaimoni tuntui kuumalta. Hetken kuluttua veri lähti kiertämään. Muistelin näkyä saunan ikkunan takaa ja kiihotuin. Silmissä vilisi Sannan rintojen hölskyily, Penan tummanpunainen kulli ja vaimoni villi orgasminhaku.

Houkutus kokeilla, miltä vaimon pillu tuntuisi toisen miehen jäljiltä oli kova ja aloin hyväillä vaimoani. Hän heräsi siihen.
- Ai, sä tulit jo. Hieroin rintaa aluspaidan päältä ja siirryin sen alle.
Myös vaimoni tuntui nauttivan tilanteesta, mutta terästäytyi sanoen:
- Ei me voida tässä, kun Pena on tuolla toisessa huoneessa. Mennään huomenna kotiin ensin ja ollaan hetki rauhassa ennenkuin haetaan lapset, jookosta.

Pettyneenä käännyin omalle puolelleni. Uni ei tullut. Päivän tapahtumat pyörivät mielessäni. Aamun tulo pelotti.
- Mitähän Nina paljastaa iltaisesta seikkailustani?
Muutaman kerran torkahdin, mutta heräsin välillä hiestä märkänä ja toisinaan kylmissäni.

Aamulla olin sikeässä unessa, kun vaimoni herätti minut. Nina oli huudellut meidät jo kahville. Hän oli tullut aamubussissa mukanaan tuoreita sämpylöitä ja kattanut aamupalan. Jännittyneenä nousin ylös odottamaan, mitä nyt tuleman pitää. Join ensimmäistä kahvikupillista hiljaisuuden vallitessa.

- Mitenkäs se työmatka sujui? paukautti Pena.
Vereni seisahtui ja olin jo vastata, että entäs se iltasauna.
- Voi voi, se oli niin tasaista kyytiä kuin bussilla ja ammattimies ratissa, naureskeli Nina katsellen minua hymyillen.
Helpotti ja saatoin jälleen hengittää. Iltasaunomisesta ei tainnut olla asiallista mainita.

Pena etsiytyi ulos keinuun kahvi mukanaan. Vaimoni vaihtoi itselleen bikinit ja meni ulos etsimään lämpöistä auringonpaistetta.
- Kaadanko lisää kahvia? kyseli Nina.
- Kiitos, ihan mielellään. Ehkä heräisi tähän päiväänkin, vastasin ja mietin miten aloittaisin.
- Olen pahoillani siitä eilisestä ... en tiedä, mikä minuun meni silloin illalla. Nina laittoi sormensa huulilleni, jotta vaikenisin.

- Kuule, sanoi Nina tullen selkäni taakse.
Aavistin hänen avaavan aamutakkinsa ja tunsin rintojen painuvan takaraivooni. Käänsin päätäni vaistomaisesti ja ahmaisin nännin suuhuni.
- Et arvaa, kuinka paljon sinua halusin, enkä siksi voinut enää jäädä autoon. En olisi enää voinut hillitä itseäni.
Vilkaisin Ninaa hämmentyneenä ja jatkoin imemistä, kun kun käteni hakeutui hänen paljaalle takapuolelleen.

- Mutta kun tuo Pena, Nina jatkoi, on sellainen hormonihyrrä. Se panee kaikki naiset teineistä mummoihin, jos vaan hollille pääsee. No nyt se oli kolme viikkoa Moskovassa eikä varmasti ole ollut irti huorista. Eikä se edes ymmärrä käyttää kortsua. Sillä on varmaan nyttenkin pari erilaista tautia ja niin saattaa olla minussakin.
Nina nyyhkäisi.
- En voinut millään ottaa sellaista riskiä, että sinäkin saisit taudin. Ja mitä Sannakin sanoisi, jos sulla olisi jotain.

Nänni valahti suustani ja painoin Ninan poskeani vasten lohduttaakseni. Mitä kaikkea hän joutuukaan kestämään Penassa. Nina sulki pääni rintojaan vasten ja olimme hetken hiljaa, kunnes hän kietaisi aamutakkinsa paremmin päälleen ja taikoi itselleen hymyn huulilleen. Näin, ettei hymy ollut aito.

- Ja mehän haetaan lapset suoraan mökiltä kotiin, mietin itsekseni.

2

5450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa

      Että osaa mies kirjoittaa.
      Taitavasti jättää lukijankin vastuulle.

      • Munkki Niemi

        Kauniisti sanottu. Nöyrimmät kiitokset. Kannustaa miestä(?) kirjallisissa harrastuksissa eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe