Oletko ylpeä päästyäsi työnantajasi palvelukseen? Puhutko työpaikastasi suurena saavutuksena? Ovatko työtoverisi ja esimiehesi tulleet taloon tiheän seulan läpi? Käyttäkö yrityksesi moderneja henkilöstön johtamis-, koulutus- ja palkitsemisjärjestelmä? Onko yrityksen henkilöstö ja hankintapolitiikka oikeudenmukaista?
Arvostatko työnantajaasi?
8
256
Vastaukset
- vkosiivous
Viisi kysymystä, kaikkiin sama vastaus; ei. (L&T, Helsinki)
- eräsvain89
Miksi on varsinkin tällä alalla niin paljon työnantajia, joista ei parhaallakaan tahdolla voi puhua hyvää. Ainakaan jos on vähääkään rehellinen.
- anon2
Arvostan. Kaikkiin vastauksena kyllä, paitsi kaikki meillä työskentelevät ovat tulleet lähinnä suhteilla, mutta vähintään myöhemmin koulutettu vielä tarkemmin.
Olen Helsingin Kaupungilla töissä. - ylpeäHUSsilainen
Olen ylpeä päästyäni työnantajani palvelukseen, olen ylpeä työstäni ja työpaikastani. Suurin osa on tullut työpaikkaan ilman koulutusta, mutta koulutettu myöhemmin oppisopimuksella, vuosittain se on kolmelle - kuudelle mahdollista. Uudistusten tullessa, ilman laitoshuoltajan tutkintoa ei ole mahdollisuutta vakituiseen työpaikkaan. Henkilökuntaamme koulutetaan tarpeen mukaan, mahdollisuus on nopeanpalkitsemisen nopsa palkintoon ja henkilökohtaiseen kuukausittaiseen lisään. Henkilöstöstä osa on tullut suhteilla, osa rekrytoinnin kautta virallista reittiä. Mielestäni jokainen meistä on ansainnut paikkansa talossa näytettyään oman osaamisensa työnteossa, osaamattomat laiskimukset saavat lähteä.
Sairaspoissaoloja meillä on melkovähän, siis meidän yksikössämme, joten kai sekin kertoo meidän viihtyvän työssämme. Toki en voi puhua kaikkien työntekijöidemme suulla, ainoastaan omallani.- mörö009
Sairaspoissaolot kertovat viihtyvyydestä vain jos ne ovat aiheettomia. Päinvastoin epävarmuus ja epäluottamus voivat vähentää sairaslomia, kun pelätään potkuja, epämääräisiä vihjailuita tms.
- 19+2=21
Tyytyväinen olen. Työpaikkana Helsingin kaupungin Palmia. Vaihtuvuus vielä vähäisenlaista, mutta eläkeikää pukkaa monelle joten paikkoja avautuu. Oppisopimuskoulutukseen pääsee ja muutakin koulutusta on tarjolla. Nopsa- tai nykyisin kertapalkkioita on mahdollista saada. Välineet ja koneet ajanmukaiset. Vettä säästävä siivous käytössä. Pyykkikoneella esivalmistellaan mopit käyttökuntoon.
- Ihan hyvä
Jaa... Pomo on kiva persoona, ja antaa työt tehdä. Välineitäkin on hyvin, samoin suorat puhevälit.Työparikin löytyy.
Oisinko saanut lottovoiton, kun tuo maksaa ihan tes, ja korkeempaa luokkaa kuin isot?
Miinuksena että työ on keikkoja- välillä hiljaista, välillä mennään lujaa.
Mutta itse pomosta on sanottava, et aika nainen, tekee itse toista sarkaa- me siivoojat pyöritetää omamme. - Jepjep
Kaupungin työntekijänä arvostin hyvinkin paljon. Kehuin ja suosittelin paikkaa myös muille. Menin hyvilä mielin töihin, tunsin itsekin saavani arvostusta. Tein työni hyvin, puhdas ja siisti ympäristö oli minulle kunnia-asia. Sain usein kiitosta niin asiakkailta kuin työnantajaltakin.
Vasta nyt yhtiöittämisen jälkeen on motivaatio huipussaan. Motivaatio opiskella ja kouluttautua ihan toiselle alalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898