Miltä kuulostan? (tyttö 14v)

Mariacharlotta

Miltä mielestänne kuulostan/ voisitko seurustella kaltaiseni tytön kanssa? Aloitan kertomalla, että mielestäni olen suhtkoht nätti, mutta mietin, miksei kukaan ole kiinnostunut minusta. :( Olen avoin, puhelias ja huumorintajuinen. Harrastan ratsastusta ja kokkaamista. Ulkonäköäni kuvailisin näin: brunetet pitkät luonnonkiharat hiukset, suuret siniset silmät, hyvä iho, korkeat poskipäät, laiha muttei mikään anorektiikko, en meikkaa hirveesti, kampaaja nyppii kulmani aina siististi, pukeudun siististi, käytän koruja ja hedelmäisen tuoksuisia hajuvesiä. Varmaan kaikkia kiinnostaa mutta minulla on rinnat ja mielestäni aika timmi takamus. Paheitani on jonkun takia koulussa helposti hikoavat ja punoittavat kädet (kotona ja muualla kuin koulussa aina vaaleat ja normaalikuivat), ja se ettei minulla ole hirveästi aikaa harrastukseni takia. Miksei Pojat kiinnostu minusta?

10

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sounds good(;

kuulostat ihan normaalilta mun mielestä:) oisit voinu kertoa minkä ikäinen olet? nuoruusiällä on vielä turha huolestua tällasista asioista! ootko tullut ajatelleeksi, että saattaisit kiinnittää olemiseesi vähän turhankin paljon huomiota? jos tunnet olosi epävarmaksi ja jännittyneeksi pojan seurassa, alkaa poika helposti tuntea samoin. se saattais olla syynä:) mä kuitenki ehdotan että elät nyt vaan täysillä, turha tuhlata kallista aikaa pikkuasioiden vatvomiseen ;) kyllä se oikea vielä joku päivä kävelee vastaan! (:

• Mariacharlotta

Oon nyt 14, ja täytän tänä vuonna 15. :) Mut siis en oo epävarma poikien kanssa, juttelen ihan reippaasti ja en oo jäännittyny. Se mua just mietityttääkin et mikä niillä on... Toinen on et monesti mun ikäset pojat tuntuu hirveen lapsellisilta, kiinnostais enemmän sellaset lukioikäset. (mut se olis tällä hetkellä aika tabu ainakin tuntuu siltä)

• 16v poika

Kuulostat ihan mukavalta neidolta :) Mutta mikään kiire ei ole elämässä.
      Itse olen menossa lukioon kesän jälkeen :D.

P.S. Et oo ainoa, jonka kädet hikoilee ja punoittaa koulussa.

• Mariacharlotta

Joo tiijän mut olis silti kiva tehä kaikkee kivaa poikakaverin kanssa, tuntuu siltä et kaikilla muilla on jo poikakaveri ja mä oon forever alone. :D

• yepii
        Mariacharlotta kirjoitti:

Joo tiijän mut olis silti kiva tehä kaikkee kivaa poikakaverin kanssa, tuntuu siltä et kaikilla muilla on jo poikakaveri ja mä oon forever alone. :D

täällä 16v vapaa poika, kuulostat erittäin sopivalta naisehdokkaalta :) lisää kikkiin: gortto jos haluat :)

• rokkariboy98

muuten tosi hyvä (siis ihanaa et oot hoikka ja nätti), mutta hyyiii hikoavat kädet!

• Mariacharlotta

Siis en halunnu olla itekehu ni keksin jonku "paheen" :D mut ei sitä yleensä koulussa haittaa ko tunnilla kirjotetaa yms. En ees tiijä miks laitoin sen ko aina kotona ja muualla on ihan normit kädet. ? Mul ei oo kikkii, miten tehä ko kaverit kysy.

• Gortto

Siis en halunnu olla itekehu ni keksin jonku "paheen" :D mut ei sitä yleensä koulussa haittaa ko tunnilla kirjotetaa yms. En ees tiijä miks laitoin sen ko aina kotona ja muualla on ihan normit kädet. ? Mul ei oo kikkii, miten tehä ko kaverit kysy.

lataat sen kikin adroid kaupast, nokia storest tai sielt apllekaupast.

• Mariacharlotta
        Gortto kirjoitti:

lataat sen kikin adroid kaupast, nokia storest tai sielt apllekaupast.

Meiksipä tekee, kiitti. :) Missäpäi asut...?

• Gortto

Meiksipä tekee, kiitti. :) Missäpäi asut...?

asun Helsingissä, entä ite? :) ja lisää sit kikkiin: gortto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      30
      11160
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      49
      8707
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5415
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3714
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2618
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      57
      2235
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      30
      1847
    Aihe