Braavo

orbita

Onko kukaan viimeaikoina yöpynyt hotelli Braavossa?Millainen paikka,ei löydy hakemalla kovin tuoretta tietoa.

6

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä olleet

      Ollaan oltu,useastikkin.
      Jos isompi porukka,niin huoneisto on maa tasossa OMALLA sisäänkäynnillä!

      Huoneisto kahdessa tasossa. Aamupala ok,mutta vaatimaton. Paikkana hyvä,ihan Kalev hotel&spa vastapäätä!

      Kysele lisää,jos jtn tulee mieleen. Suosittelemme!

    • käyty on

      Aamuisin joutui heräämään kun alakerrassa pidettiin jumppatunteja. Aamupala ei kummoinen ja sekin loppui kesken jos tuli puoli kymmenen.

      Kuntosali todella sokkeloinen ja epäsiisti, huone epäsiisti

      Aamupala oli todella surkea. Huoneen seinät oli paperinohuet, kauhulla ajattelin että onneksi meillä ei ollu lapset mukana ja onneksi viereisessä huoneessa oli yksinäinen mies, joka varmaan kuunteli mielenkiinnolla meidän juttuja ja tekemisiä :)

      Aamiainen valikoimaltaan vaatimaton, esim. ei vihanneksia. Hankalaa talvella, kun majoitus oli ison parkkialueen takana ja piha jäinen.

      Huoneen siisteydessä olisi ollut parannettavaa, isoimmat kivet ja pähkinät edellisten asiakkaiden jäljiltä olisi voinut siivota lattialta.

      huoneessa erittäin voimakas tupakan tuoksu , kylpyhuone todella kylmä

      meitä oli 12 henkeä ja huoneet eivät olleet niitä mistä kerrottiin varausvahvistuksessa. Jouduimme "piharakennukseen" emmekä päärakennukseen, jossa olisi ollut varauksessa luvatut huoneet

      Miksi pitää mennä ykkös kerrokseen kakkos kerroksen kautta. Liikaa portaita ja sokkeloinen pohjapiirros. Pitemmän päälle värit aika ärsyttäviä! (0lemme olleet useamman kerran ) Aamupala huone ankea niinkuin koko aamupalakin! mutta ei se niin tärkeää olekkaan... on siellä kahviloita!

    • 209 9

      Braavoa näkyy myitävän alla 40€, halpishotellien hinnoilla, joten kannattaa vertailla hintoja ja itse tuotetta, hotellia, esim. Shnelliin.

    • orbita

      Ihan jees hotla oli ja hyvällä paikalla eri toten.Ainakaan meidän kämppään ei kuulunut melua,aamupala aika vaatimaton,mut hintaan nähden todellakin riittävä,joka tapauksessa monipuolisempi,kuin kotona.Muutama likkarespassa vähän hymyttömiä,mut siihenhän on Virossa totuttu.

    • Vessapolliisi

      Olin ko. hotellissa lähiaikoina. Mahdollisimman halvalla ovat yrittäneet huoneita remonteerata. Ei ollut mitään tasoja tai hyllyjä vuoteen lähellä. Tuolit; nojatuoli ja jakkara. Sängyt oli hyvin sijoitettu vastapäätä tv:tä, joten siinä oli hyvä makoilla ja katsoa tv:tä. Ikkunat oli ns. "maitolasia", verhoja ei saanut vedettyä kokonaan ikkunan/oven peitoksi. Suomen Yle 1-2. kanavat löytyi, muita en löytänyt. Muuten huone aika askeettinen. WC;ssä haisi viemäri dunkkis. Ei kiva. Vessaharja aika kuvottavassa kunnossa, samoin suihkuverhot kaipaisi uudistusta. Sideroskis olisi myös kiva olla pöntön vieressä. Oven lukko löysä. Jos jätti sen yhden lukon varaan, sai oven repäisemällä auki(lukkotesti). Laittakaa siis AINA 2x lukkoon!! Aamiaisella oli ihan riittävästi ruokaa. Automaattikahvi oli kyllä aika tujua sumppia. Aamiaishuone tosi pieni. Kannattaa tulla ajoissa syömään, kun aamiaisaika alkaa. Tämä siis minun mielipide ko. paikasta, mitään lisäämättä tai omiani keksimättä. En kyllä toiste mene. Tulipa kokeiltua sekin paikka. Kalev Spassa olin muutama vuosi sitten ja minusta se oli vähän viihtyisämpi(huone). Nyt siellä on paraikaa joku iso saneeraus menossa.

      • paperiseinät

        Braavon läävässä keskellä viikkoa huone melkein satkun, anna mun kaikki kestää.
        Kukaan ei ole vielä kehunut tuota hotellia ja miksi kehuisikaan; läävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe