ios virustorjunnat on huuhaata!

Kusetusta!!!!

ne ei löydä mitään!
jotkut troijalaiset voi löytyä, mutta kaikki malwaret saa olla ihan rauhassa!

27

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki saastuneeita

Syykin on selvä ja Applen vika!
      Edes virustorjuntaohjelmille ei anneta erivapauksia rootiin ja levyformaattiin!

Skapersky kritisoi applee tästä taannoin, nyt käyttäjät kärsii saastuneista laitteista!

• Tori ja laane

Eikait ne löydä kun sellaisia ei ole, ios laitteisiin ei ole viruksia eikä edes trijalaisia.

• Antiprovo

Täyttä kusetusta ovat! Ja tiedätkö miksi ne ovat kusetusta? No, siksi, ettei iOS:lle ole tehty ainoatakaan virustorjuntaohjelmaa, kun iOS ei sisällä viruksia!

Sen sijaan aloittaja yrittää provollaan kusettaa raskaasti palstan lukijoita kirjoittamalla roskaprovojaan ja vastaamalla itse omaan provoonsa.

Kaiken lisäksi tällä provosoijalla on luki- ja kirjoitushäiriö.... Mikä on Skapersky? Jos tarkoitat ehkä Kasperskyä, niin tällä tietoturvafirmalla ei ole mitään tekoa iOS:n kanssa.

Tällaiset provot ovat tyypillisiä alaikäisten koulupoikien tekemistä turhaakin turhemmista provoista, joita ainakin tällä palstalla on enemmistö kirjoittajista. Tämän vuoksi en juurikaan pieniä poikkeuksia lukuunottamatta lue tätä palstaa. Netistä löytyy lukuisia asiallisia Applepalstoja, joita luen. Parhaimmat tosin vaativat kielitaitoa....

• Böhö... saurus

Ite oot pro, onhan niitä!

• App Storessa viruksia

On noita iOS-viruksia löytynyt App Storestakin, ja vielä enemmän on jailbreakattuihin ios-puhelimiin viruksia.
        Esim. Find and Call -niminen ohjelma oli virus ja nyt varmaankin jo poistettu App Storesta, etteivät käyttäjät enää pääse sitä asentamaan.

• Viluttoljunta
        App Storessa viruksia kirjoitti:

On noita iOS-viruksia löytynyt App Storestakin, ja vielä enemmän on jailbreakattuihin ios-puhelimiin viruksia.
        Esim. Find and Call -niminen ohjelma oli virus ja nyt varmaankin jo poistettu App Storesta, etteivät käyttäjät enää pääse sitä asentamaan.

Troijalainen ei ole ensinnäkään virus ja toisekseen itunes kauppa sentään poistaa ja tarkistaa ohjelmat, tuossakin se oli vain päivitys jossa oli troijalainen.

• Antiprovo
        Böhö... saurus kirjoitti:

Ite oot pro, onhan niitä!

Siis mitä on????

• Kusetusta!!!
        Antiprovo kirjoitti:

Siis mitä on????

IOS virustorjuntaohjelma on dummy kulissi sohta!
        Se ei oikeesti skannaa luurin tai padin viruksia!

• On IOS viruksia!
        Antiprovo kirjoitti:

Siis mitä on????

että toi sun ios ylistys on ihan sontaa!
        Siihen on kaiken näköisiä viruksia,, pahimpia on malwaret!

• Höpöttäjä olet
        On IOS viruksia! kirjoitti:

että toi sun ios ylistys on ihan sontaa!
        Siihen on kaiken näköisiä viruksia,, pahimpia on malwaret!

Mutta yhtään et silti osaa kertoa, anna lähdelinkki.

• apple kieltää
        Höpöttäjä olet kirjoitti:

Mutta yhtään et silti osaa kertoa, anna lähdelinkki.

IOS virusturva on trolli jo itsessään!

• Apple vastuuseen
        apple kieltää kirjoitti:

IOS virusturva on trolli jo itsessään!

Eikö tuotevastuu ota kanstaa huuhaa juttuihin?

• Vakava UHKA
        Viluttoljunta kirjoitti:

Troijalainen ei ole ensinnäkään virus ja toisekseen itunes kauppa sentään poistaa ja tarkistaa ohjelmat, tuossakin se oli vain päivitys jossa oli troijalainen.

Et varmaan huomannut lukea kaikkia linkkejä!

Itse iOS on niin arka viruksille ja täynnä aukkoja. Se että turvallisuus on vain Appstoren vastuulla on huono homma! Pöpöjä tulee muoltakin, mm tietokoneista ja OSX laitteista narun kautta, sekä netistä!

• Laksatiivila
        Vakava UHKA kirjoitti:

Et varmaan huomannut lukea kaikkia linkkejä!

Itse iOS on niin arka viruksille ja täynnä aukkoja. Se että turvallisuus on vain Appstoren vastuulla on huono homma! Pöpöjä tulee muoltakin, mm tietokoneista ja OSX laitteista narun kautta, sekä netistä!

Vain epävirallinen firmis on androidin tapaan vaarallinen uhkille.

• oot trolli
        Laksatiivila kirjoitti:

Vain epävirallinen firmis on androidin tapaan vaarallinen uhkille.

paskaaa...

• herätkäää
        Apple vastuuseen kirjoitti:

Eikö tuotevastuu ota kanstaa huuhaa juttuihin?

Ei yksikään ohjelma vastaa virusten ja muiden hyökkäyksistä..

Esim Jailbreikkaus on iOS:n reijän murto.. Ihan kuin muutkin pöpöt.

• trolli oot
        oot trolli kirjoitti:

paskaaa...

Oot trolli, ios trolli.

• herranjumala

Olen kanssa kuullut että Virustorjunta Appsit on vain visuaalista Mastubaatiota!

Silkaa kusetusta!

• Apple kusettaa aina

Totta!
      iOS virustorjunta on lumetta! KUSETUSTA!

• kulisssi turvaa

VirusBarrier aapsi on huuhaata...

• Totta !

iOS:ään ei näytä kyllä olevan ihaka oikeaa virustorjuntaa, eikä ios itsekään ole kuin iso reikäkasa, jossa tuhansia aukkoja..

Jailbreikaajatkin löytäneet aina uuden reijän ihan heti uuden version tullessa.

• Anterot

Ios ei tarvitse virustorjuntaa, aivan kuten ei linux jakelutkaan mutta android tarvitsee, se onkin vaarallisin kaikista, mitään et voi asentaa ilman pelkoa vakoilusta.

• ios on reikäjuusto
        Anterot kirjoitti:

Ios ei tarvitse virustorjuntaa, aivan kuten ei linux jakelutkaan mutta android tarvitsee, se onkin vaarallisin kaikista, mitään et voi asentaa ilman pelkoa vakoilusta.

IOS tarvisi! Koska se on täynnä kaikee paskaa ja lebittää niitä ympärilleen sekä lagaa itse malwareilla, joita ei ikinä saa sen flashlevyltä pois! koko vaan pienenee, mitä enemmän sontaa sinne kirjailee itsejään!

iOS on oikeesti reikäisin ohjelma mitä mailmalla liikuu!
        Jailaamiseenkin löyttyy heti reikä, kun uusi versio julkaistaan!

Androidia eikä iOS voi verrata linuxjakeluihin, koska puhelimissa ei ole vastaavaa oikeustasojuttua.. ja päivitykset ajelee androidia ja ios:ää täysillä oikeuksilla.

• Älä valehtele
        ios on reikäjuusto kirjoitti:

IOS tarvisi! Koska se on täynnä kaikee paskaa ja lebittää niitä ympärilleen sekä lagaa itse malwareilla, joita ei ikinä saa sen flashlevyltä pois! koko vaan pienenee, mitä enemmän sontaa sinne kirjailee itsejään!

iOS on oikeesti reikäisin ohjelma mitä mailmalla liikuu!
        Jailaamiseenkin löyttyy heti reikä, kun uusi versio julkaistaan!

Androidia eikä iOS voi verrata linuxjakeluihin, koska puhelimissa ei ole vastaavaa oikeustasojuttua.. ja päivitykset ajelee androidia ja ios:ää täysillä oikeuksilla.

No miksi niistä ei kerrota missään?

• Ammattikorjaaja
        Älä valehtele kirjoitti:

No miksi niistä ei kerrota missään?

Kyllä Huolloissa se on tiedossa. Mutta Apple suojelee kuluttajia tällaisilta.

Ei windowspuolella silti olla yhtään parempia,, osa pöpöistä flashää itsensä bois rommiin..

Ikäväksi tarvitsee todeta, että vanhoissa vain puolet on puhtaita..
        ios laitteissa puhdasta on vaikea löytää käyttetyistä ollenkaan.
        Huolloissa on kyllä työkalut huomata ylimääräiset lymyilijät

• höpö höpö
        Ammattikorjaaja kirjoitti:

Kyllä Huolloissa se on tiedossa. Mutta Apple suojelee kuluttajia tällaisilta.

Ei windowspuolella silti olla yhtään parempia,, osa pöpöistä flashää itsensä bois rommiin..

Ikäväksi tarvitsee todeta, että vanhoissa vain puolet on puhtaita..
        ios laitteissa puhdasta on vaikea löytää käyttetyistä ollenkaan.
        Huolloissa on kyllä työkalut huomata ylimääräiset lymyilijät

Kylläkaitniistä nyt uutisoitaisiin jos niitä olisi, uutisoidaanhan androidinkin onnettomasta tietoturvasta kokoajan.

• Skutsku

Älä lataa mitää huonoa virus torjuntaa app storeta vaa meet ehkä ostaa kaupasta levyllä olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe