World of Tanks, useampia tankkeja

Tankki halli

World of Tanks nettipelissä on vaan yks puute, vähäinen tankkien määrä tallissa, kun paljon on mielenkiintoisia tankkeja, joita haluaisi hankkia talliin.
Pitäs varmaan tehdä alkuun heti valinta, millaiset tankit talliinsa haluaa.
Ei ole mitään mieltä siinä, että hankkii jonkun kalliimmaan tankin pitkällisten taisteluiden mahdollistamana, mutta tankki ei olekaan sellainen, kuin toivoi.
Tankkien koe ajo ja testaus osio olis kyllä hyvä, että vois testaja jokaisen tankin ominaisuudet, ennekuin ostaa tankin, ainakin kalliimmat tankit.

En ole vielä kokellut, että toimisko, kun hankkii useamman sähköpostin ja tekis tilin aina uuteen sähköposti osoitteeseen eri pelaajanimellä, jolloin sais niitä tankkeja enemmän.
Ainakin sen pitäs toimia, jos olis useampi tietokone ja tekis joka koneelle oman tilin eri sähköposti osoitteeseen ja eri pelaaja nimet.
Silloin sais enemmän ilmaisia tankkeja ja vois joka tilille laittaa eri valikoiman tankkeja.
Toisaalta pelissä eteneminen on silloin paljon hitaampaa, kun joutus joka koneella erikseen pelaamaan.
Pelissä on niin paljon kiinnostavia tankkeja, et pitäs olla vähintään 20 erilaista tankkia.
Lisäpaikkoja voi tietenkin ostaa ja varmaan ne, jotka rahaa laittaa tähän peliin, menee noihin lisäpaikkojen hankintaan, ei virtuaali tankkeja kyllä viittis oikealla rahalla ostaa.

Mites sitten, jos käy niin onnettomasti, että joutuu asentamaan koko pelin uudelleen, niin samallahan katoaa kaikki pelissä saavutetut pisteet, tankit ja rahat, vai onko ne tiedot peliserverillä, josta peli päivittyy ?

10

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiitänäitä

      Itse aloitin 27 Toukokuuta 2012 Wotin pelailun, pidin tauon ja aloitn 4.3 2013 pelaamaan jälleen, ja minulla oli kaikki tankit ym.. Vanhalla profiilillani. ( Asesins pelin, eli mikään ei ollut kadonnut profiililta. )

      On paljon kiinnostavia tankkeja joita itselläkin haluttaisi kokeilla, mutta olen katsellut YouTubesta ja lueskellut paljon foorumeita joissa kerrotaan tankeista ja niiden huonoista ja hyvistä puolista, eli minulla ei ole ollut paljoa vaikeuksia tankkien hankinnan suhteen.

      Käytän Amerikkalaisten telatykkejä, Neuvostoliiton KV 1S raskaaseen tankkiin olen tähtäämässä jonka jälkeen alan hankkimaan Saksanpuolelta Tiger -tankkia
      Katsoopi sitten mihin tähtää. Mutta tarkoitukseni on hankkia aina tietty tankki kerrallaan niin riittää F2P hallissa paikat. Eihän niitä ole loppupeleissä F2P:llä kuin 8 - 10.. =(

      Itse en ole viellä käyttänyt yhtään rahaa peliin, mutta uskon, että tulen käyttämään kun tarve vaatii.

      Itsekkin olen miettinyt, että miksei tankkeja pysty testaamaan.

    • world of tanks

      aloitin pelaamaan 2011 ja nyt jo saksan 10 tason tankki maus ja nyt ärsyttää kun ei oo isompia tankkeja tasosia takkeja on joitakin 8 tason takeja esim venäjän tankki IS-3 ja saksan Löwe ja 6 tasoja esim venäjän KV-1S ja T-150 telatykkit on vaan yhdysvallan M41 ja tankeja yhdysvallalta T1 heavy ja M4 ja venäjältä T-44 8 tason tankki ja saksalta 7 tason tankkeja tiger p ja tiger ja venäjän 10 tason tankki IS-7 en oikein jaksa pelata kun ei oo mitään haastetta enään enään vaan japanin ja ranskan ja ison pritanian tankkit :( :(

    • Wotfani

      Tankki paikkoja voisi olla kyllä enemmän. pikku kysymys: kuinka kauan oot pelanut wottii??? tankkien koe ajo/testi? mitä ihmettä? jos ostat tankin ja se on muka surkea niin syy on se että SINÄ ET OSAA pelata sillä tankilla. ite hommasin VII tierin pst-vaunun(SU-152). aluksi se oli ihan paska mutta kun oppi sen hyvät puolet niin siitä on tullu hyvä vaunu. joten pikku vinkki: se että sä testaisit jotain tankkia tietokonetta vastaan ei ole lähellekkään sama asia kuin se et pelaat älyllistä IHMISTÄ vastaan!
      nimimerkki World of Tanks täs pelis ei ole japanin tankkeja ne on kiinan

      • nikoys2

        Ite oon nyt pelannu vuoden ja en oo käyttäny yhtää kultaa ja täl hetkel 8400battlleee ja paras tankki vaa is3 koska oon pelaillu kaikkien maan tankit t6 ja mikää ei oo pienempi eli ite pelaan kaikkien maitten tankkejä enkä kehitä yhtä sarjaa helvetin korkeelle


      • nikoys2
        nikoys2 kirjoitti:

        Ite oon nyt pelannu vuoden ja en oo käyttäny yhtää kultaa ja täl hetkel 8400battlleee ja paras tankki vaa is3 koska oon pelaillu kaikkien maan tankit t6 ja mikää ei oo pienempi eli ite pelaan kaikkien maitten tankkejä enkä kehitä yhtä sarjaa helvetin korkeelle

        Ja tankkkei pystyy testata jos lataa pupilc test mut aina ei ranskan PST on mul huonoiten kehitetty mut rakastan fochil pelaamista


    • TheExit800

      Ei ei ei... Tankkien testaus?! Eihän siinä ole mitään järkeä! Koko pelistä menee silloin idea. Voit vain kokoajan pelata haluamallasi tankilla...

    • Bozeron

      Pelin idea on tietenkin itse tankilla taisteleminen ja tietenkin pelissä eteneminen eli tähtäimenä saada seuraava "parempi tankki".
      Pelin alussahan uusia tankkeja saa melko nopeasti, mutta pelin edetessä tahti hidastuu varsinkin, jos kokemus pisteitä kertyy hitaasti eli jos ei ole hyvä pelaaja ja ei saa paljon osumia tankillaan tai tuhottua montaa tankkia.
      Näitä yli 100 000 kokemus pistettä olevia tankkeja saadakseen voi joutua pelaamaan useampia kuukausia, jos ei ole mikään hyvä pelaaja.
      Eli ei niitä tankkipaikkoja tarvi olla kovin montaa, jos on muutama tankki tavoitteena saada hankituksi.
      Mitä enemmän tankkeja, niin sitä hitaampaa on myös jokaisen näiden tankin kehittäminen seuraavaan, koska toisella tankilla pelaaminen on taas pois toisen tankin peliajasta.

      Jos olisi mahdollisuus pelata vuorokauden ympäri ja saisi aina kokemus pisteitä 600-1500, niin silloin tankin kehitys seuraavaan olisi nopeampaa, mutta yleensä kokemus pisteitä ei noin paljon kerry, tietenkin välillä tulee paremmin pisteitä, jos pelissä menee hyvin.

    • himo pelaaja

      meillä wotti ei toimi vaikka lataa uudelleen entiedä mikä siihen tuli ennen toimi ja sit vaan ei enää toiminu sitä pelaa painiketta ei pysty painamaan eikä mitään muutakaan siitä sivusta ja sitä ei pysty ottaa sivustoa pois

    • es jonne

      persepaska

    • Anonyymi

      Hei! Vielä kerran. Kun olin klaanissa Suomen leijonat emme yleesä koskaan olleet voittajan puolella. Ja kun erosin siitä kaverin kanssa alkoi paremmin olla voittajan puolella. Peli on poliittinen älkää pelatko. Venäläiset tankit aina ovat parempia yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe