Uskonnollisuus ja vankilat

Mä olen romani, äiti

Sinto on kellimisenhallusinaatio, mutta uskonto se ei ole.
Osoittelemista, haitaten yleiskunnon osalta terveyden muodostamisen
- Tuossa tapan.
- En minä tiennyt, että se on ajattelulaatikostoon, eikä uskontoon perustuvaa.
Jatkaen: Osoittelemista, haitaten yleiskunnon osalta terveyden muodostamista, ohjailemalla silmiin painostavalla tavalla, Kun silmäni rasitui liiksi, Jonas istui kuunteluissa. Vain autorisoitu - DPT
Onko hyvä olo?
- Inhimililsyyden osalta, terveyden puuttuess.a
.- Empatian osalta, huonon terveyden osalta.
- Loogisuuden takia, turvallisuuden takaamiseksi.
Stratovarius: Paradise
kts. SoHo
- "Mitä vain Tanjan lasten eteen?"
Miksi kuvittelet saavasi käyttää npt-silmikkoasi jatkuvasti vain omalle perheelle tavoitellaksesi, vain psyykkistä kipua koko väestölle aiheuttamalla?
.Ulkopuolinen: Hän on psykopatiassa siltä alueelta. Menette heti paikalla mielisairaalaan.
Väärä maailmakuva ja maailmankatsomus: "Palkita lahjakasta opiskelija seksi- ja seurustelusuhteella, sekä halventaa ja syrjiä, ahdistelunsa avulla, heikkolahjaista oppijaa, joka on ollut opiskelemassa, samanaikaisesti, syyllistämällä seksuaalisuutta käyttämällä, seksi-elämän avulla, tehden siitä vain välineen."
Entä sen levittäminen?

Mä en siis ollut päivääkään lomalla väestönsuojelussa. Pesäpallo, syöttäminen, epilepsia ja se anukseen, peräaukkoon työnnettävä lääke etoi ja inhotti, pyörien päässä. Musta läliskä sivun reunassa ilmoitti automaattisesti kiinnostuksen kiihkomielisyydestä.
kits. Valkoinen, frustraatio, vakoilu, vakoileminen.
Yhteistyö-sopimus velvoittaa, seksuaalisuuden avulla turvallisen ympäristön tekemiseen.
- Mä olin vain fokusaation tuotossa ja assosiaation laukaisussa.
Alastomana pitäminen, se oli niin vastenmielistä, kuin katsomaan pakottamista, kun tuneettal yritettiin vain voittaa.
- "Mä saan käsitellä sua..." Tuomari
Mä en ollut saanut päivääkään lomaa.

1

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykseys & Ramona

- "Olen hirvittävän kiitollinen rakkaallli isälleni Jannelle, joka ei kuulunut mihinkään Jeesus Kristus-kuvaelmaan, että hän jaksoi olla murrosikäisenä kanssani", kiitti äitini, puolesta, kun murrosikääni ei tunnistanut omakseni.
      - "Koska silloin ennen tähdenlentoa pakko kuolla on..." Yö, Likaiset Legendat
      Sosiopatian aiheuttaa vanhentunut väkivalta- 1. florismi.

Rakas, eri isäni Janne
      Minä en enää paljon halua nähdä sinua, kun olet tekemisissä sinne toiselle paikkakunnalle. Sen verran järkyttynyt ole tekemästäni väestönsuojelusta, koska se mm. oikeasti riisti vapatta. Kuinka joku vuo luoda sellaiseen tarvetta?
      Esim. sosiaalityöntekijä, hänen omaisena, sairaalloisena väkivallan avulla, cp-vammaisella, lähes sukupulettomalla ympäristöllä.
      Kts. frustraatio-defenssi, sekä taipumus sen luomiseen, mm. taipumus irroittaa tahallisesti käsiä objektista, sekä seurailla, ja yrittää näin opiskella yleis-sivistystä, luomalla näin frustraatio defenssiä, ilman omaa objektia, ja näin yleis-sivistystä, tai älyllisyyttä, kuten omia eriytyneitä aivoja. Kts. mm. hätä-kaste
      Zen Cafe. "Hyvää päivää, mä olen Herra Heroiini."'
      - No, hyvää päivää sinnekin.
      - Mää kanssa aattelin, ettei mitään niin hyvää ole olemassakaan.
      00...
      Ei koska lääkitys mm. meterelogiaa, sekä geologiaa, että erilaisia liittoja käsittelevä.
      Ja pahoinpiteli pikku-veljeni silvottavaksi, kun hän oli vauva.
      Rakas, eri isäni Janne, sitten on yksi toinen juttu...

Diakonit, ilmoja pitelee.
      -Samanaikaisesti he hakeva pojalleen tai lapselleen perhettä sekä yrittävä tukea ja tehdä perheellisyyttä ihan itse mm. pyytämällä ihmisiä ihan esiintymään. Uskonnosta ei saa luoda todelista maailmaa. SIlmäni irtosivat ympäristöstä, kun olin 12- vuotias. Täynnä viittauksia menneeseen...
      Seksiväkivalta, seksirikos-pykälä: Kohta M. "Jumalan ilmestyminen, valaistuminen, teetätetty väestönsuojelu-työ"
      - Mikä siellä kirkuu?
      - Sukupuolenvaihdollinen kilpailu, egoismin esittäminen sukupuolenvaihdolla kilpailemisella.
      Suljetulla tilalla Jumalasta ja ympäristöstä, jopa fyysisesti, sitä seksillä, kts. väline combact disk: käyteään väkivaltaisten hallintaan, ollen kytketty toiseen ihmiseen, käyttämällä sitä suunalueelta tunnetun myytin ja aggressiiviisuuden perusteella, omaan yleiskunnon nostamiseensa. Tämä on reinkarnaatio 1:n osa-alueeseen kuuluva vapavuden tilan vaihtuminen, suljettuun tilaan uskonnollisesta kiihkomielisyydestä.
      - "Ei nämä eivät ole millään tavoin verrattavia asioita kristinsuskoon." vastasin.
      - Ei, tilanteeni oli ihan sama, kuin toisella krokotiili-ajattelijalla. Näin hoidetaan pahoja traumoja, eikä ulkonäkö-piirrevammoilla ja inhimillittömyydellä.

Kehitysvammaa tunnetaan huonosti, osoittamisen ja ohjaamisen käytöshäiriö, ylikorostunut käyttäytymisessä.
      - Empatiaa...
      Se johtui painostamisesta, sillä tavoin heitteillejätetyistä ihmisistä, koska kukaan ei olut kokenut ykseyttä itseensä Jumalasta, ja Neitsyt Maria-syndroomasta, tasapainoisuudesta, reinkarnaatioon saakka. Painostamisesta alkunsa saanut myytti, Jumalasta, kehosta ja ihmisestä, oli väkivallan avulla vankeuden aiheuttamista, narsistiseen psykopaattisuuteen.
      - Ei mies ei reagoi seksi-väkvivaltaan inhimillittömyyden takia yleensä mitenkään, koska se on osa turhautuman ja aggressiivisuuden, väkivaltaisen frustraation takia hänelle vain osa sielunhoitoa, ja Sir Arthur ja pyöreän pöydän ritarit-myyttiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe