Joo eli 15< ikäistä minecraft peliseuraa etsisin. Vaatimuksena on siis ikää väh. 15, minecraft serveri ja skype. Laittakaa viestiä tähän palstalle jos kiinnostaa ja sitten mitä osaat tehdä minecraftissä. Peli sessioista voidaan ottaa videota, jos kiinnostusta löytyy.
Minecraft seuraa
Minebuilder
5
102
Vastaukset
- ulle
Oon 13-14w poika ilman skypee ****** hyvä rakentaja osaa kaikki reseptit nimi ullecraft1
huom ja hyvä mainari- Minebuilder
No lataa skype ja kerro n.merkki nii lähetän kontakti pyynnön ja voidaan keskustella asiasta.
- ulle
Minebuilder kirjoitti:
No lataa skype ja kerro n.merkki nii lähetän kontakti pyynnön ja voidaan keskustella asiasta.
En takuu skypee koska äänenmurros mutta jos laittasit IP niin voitas pelata jookos jos on kysymyksiä musta niin kysy
- :D:D
:D:D
- Loneri
Ite olen 15 v poika jolla on oma serveri skype nimi on salmelantervakeuhko lisää jos tarvit vielä peli seuraa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108