Voiko vuokranvälitysfirmalle antaa toiveita halutusta vuokralaisesta?
Ostin perintörahoillani yksiön ja aion laittaa sen vuokralle.
Ihannetapaus vuokralaiseksi olisi joku yliopisto-opiskelija nainen (suomalainen), jolla on tulevaisuus edessä eikä siten varaa menettää luottotietojaan.
Eli tällainen olisi minun lista olisi ei toivotusta vuokralaisesta.
1. Ei missään tapauksessa etnisiin vähemmistöihin kuuluva. Yksityisten vuokranantajien kokemuksien mukaan nämä voivat huoletta jättää vuokrat maksamatta ja sanoa taikasanan "rasismi", niin olet voimaton ja viranomaiset toimivat sinua vastaan.
2. Ei venäläinen tai venäläistaustainen
3. Ei romani.
4. Ei työtön
5. Ei suomalainen yksinäinen mies
Itseasiassa vähiten vahinkoa tuottava on juuri YO opiskelija nainen.
Lista vuokranvälitysfirmalle
5
144
Vastaukset
- supisuomalainen4
mikset ite hanki vuokralaista, näät sitten minkävärinen sieltä on tulossa, luultavasti ykstyinen saa tarkastaa jostain luottotiedot. onko opiseklijalla varaa maksaa välityspalkkiota välitysfirmalle vai maksatko sinä sen?
Mulla ois samantyyppinen lista kaikki epäsopivat karsittuna pois.- Kerrotko mulle?
No eikös sen välityspalkkion maksa toimeksiantaja, eli sen asunnon omistaja?! Mistä ihmeestä tulee käsitys, että sen välityspalkkion maksaisi vuokralainen...? Yhteen aikaanhan niitä kyllä vuokralaisella maksatettiin, mut se on tietääkseni loppunut ihan oikeuden päätöksellä.
- Kauniimmin
Jollet halua itse vuokrata, niin kyllä sinulla on oikeus laittaa toiveet välittäjälle. Korrektimpaa olisi kuitenkin laittaa ns positiivilista, eli lista halutuista ominaisuuksista. Kyllä siitä pystyy sitten päättelemään, mitä et halua.
Asuntoa vuokralle laittaessa, voi kyllä tarkistaa potentiaalisen vuokralaisen luottotiedot, maksaa noin 20. - välittäjä
Vaikka laittaisit asunnon välittäjälle, onhan sinulla oikeus tehdä lopullinen päätös, kuka asunnon saa, ellet sitten anna valtakirjaa välitystoimistolle hoitaa vuokraus allekirjoituksia myöten.
- näitä on nähty
Suomalainen nainen ei ole ihannevuokralainen, vaan usein hankala, valittaa turhasta, et voi luottaa lupauksiin, nämä muuttavat sovitut asiat joskus itselleen mieluisiksi ja pitävät omasta tulkinnastaan itsekkäästi kiinni, sitten isä soittaa, kun tyttärelle on luvattu...
Hyviä vuokralaisia ovat nuoret opiskelevat miehet.
Sinulla on paljon opittavaa, ehkä asunnon vuokraaminen ei sovi sinulle, kun välittäjääkin tarvitset, jos vielä remontit teetät, ei sinulle paljon jää voittoa. Yksityinen vuokraus on tehty muutenkin veroilla huonosti kannattavaksi, toimita pitää tapahtua OY:n puitteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139