Cannonball

crimson3

Cannonball Mc Jyväskylä onko ne täälä vai ei missä talli on kun kukaan ei tiedä
typeriä huhuja vain liikkuu ei se ainakaan V-vuoressa ole vai onko kuulat menneen talven lumia

39

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vekkuleita poikia

      Mukavien poikien leppoisa harastekerho.Vähän niinkuin vapaamuurarit, ajellaan hörpöttimillä ja tehdään jekkuja toisille. Ja pidetään omista huolta.

      • so,so small..yäk!

        Who cares?


      • Oyyougii

        ansainnut. Työttömyyskorvauksia en ole koskaan tarvinnut enkä muistakaan sosiaalieduista nauttinut. Rahaa olen säästänyt elämäni aikana sen verran että jos en enää kotona pärjää voin hoidostani maksaa yksityiselle hoitolaitokselle joten silloinkaan en sosiaalitoimea rasita kuluillani

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Eläkeläiset-taakka
        17.4.2016 15:58
        yksityisesti kirjoitti:
        Minä odottelen sitä vanhuuseläkettä joka tulee tilille kerran kuukaudessa. Työelämää takana 43 vuotta joten oletan että olen eläkkeeni ansainnut. Työttömyyskorvauksia en ole koskaan tarvinnut enkä muistakaan sosiaalieduista nauttinut. Rahaa olen säästänyt elämäni aikana sen verran että jos en enää kotona pärjää voin hoidostani maksaa yksityiselle hoitolaitokselle joten silloinkaan en sosiaalitoimea rasita kuluillani
        Näytä lisää
        Eli sinä loisit eläkkeellä, jonka nyt yhä pienempi työssä käyvä sektori joutuu sinulle makselemaan omasta työstään ja jota eivät välttämättä itse tule koskaan saamaan? Olet yhteiskunnalle käytännössä nykyään ihan samanlainen taakka kuin työttömät tukien saajat. Heitäkin on ollut työelämässä veronmaksajina pitkäänkin ja varmasti ansaitsevat ainakin omasta mielestään tukensa siinä missä sinäkin.

        Joten ole nöyrä ja kunnioita elättäjiäsi. Niitä nuorempia, jotka sinunkin eläkkeesi työllään maksavat.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Eipelkoa
        17.4.2016 16:10
        Prtcswaaan kirjoitti:
        No on hyvä , jos verotettava ansiotulosi on minua enemmän , mutta rohkenen epäillä sitä kyllä.Huomaatko muuten vielä sen , että täällä on suvakkeja yhtä paljon tarinoimassa pitkin päivää , mitähän korvauksia he odottelevat.
        Näytä lisää
        Kuka on kirjoitellut ansioistaan? Tuollaiseen väittelyyn en lähde mukaan, minulle riittää, että pärjään omillani ja että jää jotain sukanvarteenkin.

        Kuka on kirjoittanut vain matuvastaisista eikä ollenkaan suvakeista? Kirjoitin paikallisista loisista. Sille en voi mitään, jos sinä miellät nämä loiset ainoastaan matuvastaisiksi kuten kirjoituksessasi annat ymmärtää.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        saarijärvi-katkeruuttako
        17.4.2016 16:18
        Eipelkoa kirjoitti:
        Älä pelkää, eivät jää Saarijärven kuihtuva kuntaan. Osaavat tehdä päätöksiä oman elämänsä suhteen poiketen Saarijärven kantaloisista. Kantaloiset jatkavat elämäänsä Saarijärvellä täällä netissä paskaa jauhaen ja seuraavaa tukipäivää odotellen eivätkä edes yritä muuttaa elämänsä suuntaa.
        Näytä lisää
        Niin, "big cityähän" nämä ensimmäiset puurokapinoitsijatkin hokivat.

        Heidän loisimisen kustannuksiin valitettavasti joudumme kaikki osallistumaan omaan asuinpaikkaamme katsomatta. Siitäkin huolimatta, vaikka nämä lähi-idän herrasmiehet osaisivat tehdä päätöksensä elämästään ja marssia ghettoutumaan etelän betonilähiöiden runsaamman discotarjonnan ja parempien raiskauspuistojen pariin.

        Jos tilastoja katsoo tilastoja esimerkiksi näiden irakkien työllistymisestä pitkälläkään juoksulla, eipä se oman elämän hallinta kovin mairittelevalta näytä olevan näilläkään herrasmiehillä.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        yksityisesti
        17.4.2016 17:29
        Eläkeläiset taakkatämä sinulle minä olen työelämäni aikana maksanut itselleni eläkettä ja myöskinolen myöskin maksanut jäsenmaksuni liitolle joka kuukausi. Uskon että näistä minun ja monen muunkin maksamista jäsenmaksuista pääsee työttömyyskorvauksena nauttimaan moni muu kuin me jotka emme ole koskaan näitä etuja tarvinneet . Eläkemaksuni olen myöskin maksanut ja sen lisänä vielä yksityinen eläkevakuutus. Joten en tunne olevani loinen jos vielä lisätään jo 43 vuotta työtulosta maksamani verot ja veron maksuni jatkuu eläkkeestäni edelleen ja uskon että maksan siitäkin enempi veroja kuin sinä vaikkapa olisit töissäkin. Voitko pistää paremmaksi jos minä maksan eläkkeestäni veroa29 prosenttia paljonko sinä kerroppa se.Luultavasti olen ollut tälle yhteiskunnalle hyödyksi omalta osaltani ja tulen olemaan jos itse palveluni ostan enkä rasita sosiaalipuolta ja maksan tuon määrän vielä veroja.Eivätkö taakkana ole nämä jotka kaiken elatuksensa nauttivat tukien muodossa ja lisää pitäisi saada

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Henkselitpaukkuu
        17.4.2016 18:08
        yksityisesti kirjoitti:
        Eläkeläiset taakkatämä sinulle minä olen työelämäni aikana maksanut itselleni eläkettä ja myöskinolen myöskin maksanut jäsenmaksuni liitolle joka kuukausi. Uskon että näistä minun ja monen muunkin maksamista jäsenmaksuista pääsee työttömyyskorvauksena nauttimaan moni muu kuin me jotka emme ole koskaan näitä etuja tarvinneet . Eläkemaksuni olen myöskin maksanut ja sen lisänä vielä yksityinen eläkevakuutus. Joten en tunne olevani loinen jos vielä lisätään jo 43 vuotta työtulosta maksamani verot ja veron maksuni jatkuu eläkkeestäni edelleen ja uskon että maksan siitäkin enempi veroja kuin sinä vaikkapa olisit töissäkin. Voitko pistää paremmaksi jos minä maksan eläkkeestäni veroa29 prosenttia paljonko sinä kerroppa se.Luultavasti olen ollut tälle yhteiskunnalle hyödyksi omalta osaltani ja tulen olemaan jos itse palveluni ostan enkä rasita sosiaalipuolta ja maksan tuon määrän vielä v


      • Tidtyddt

        poliisien määrä.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Näreestäpettua
        18.4.2016 10:21
        NäreetOn kirjoitti:
        Juuri tämän takia tarvitaan iso vastaanottokeskus, tuhansia tulijoita jotka tulevat perustamaan satoja työllistäviä yrityksiä eri aloille. Tämä on suuri mahdollisuus ja näin Saarijärven joka neljäs ihminen pääsee suoraan nauttimaan tästä onnenpotkusta työpaikan muodossa - muut sitten välillisesti.
        Näytä lisää
        Suur-VOK on ehdottomasti saatava Saarijärvelle. Paras paikka sille olisi Elosaari, jonka pakkolunastus olisi aloitettava välittömästi. Majoitus tapahtuisi kotimaisissa puolijoukkueteltoissa ja lämmitys Kepulaisittain bioenergialla. Suvaitsevaiset voisivat sivistyneesti jakaa rakkauttaan päivän mittaisilla picnickeillään, joille mentäisiin romanttisesti lossilla kukkahatut lepattaen ja nuivemmat taasen voisivat vedellä piikkilankaa saaren rantavesiin.

        Saarijärveläisten työllistyminen tapahtuisi jo edellä mainittujen majoitusteollisuuden ja pienpuunkorjuun sekä vielä mainitsemattoman halalpossutalouden merkeissä. Muilta osin saaresta muodostettaisiin omatoimisuuskeskittymä, jonka hallinto olisi keskitetty nykyisin VOK-käytössä oleviin tiloihin Kolkanlahdessa. Hallintoviranomaiset puuhastelisivat erityisissä EU-rahoitteisissa hankkeissa. Karstusista oppia ottaneina hankepäälliköt ja projektikoordinaattorit suunnittelisivat mm. leikkiautojen parkkipaikkaa ratkaisuksi Elosaaren miehittämättömän ilmavalvonnan mukanaan tuomiin pysäköintiongelmiin.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        NäreetOn
        18.4.2016 11:43
        Näinseon kirjoitti:
        Sen jälkeen pitäisi perustaa Saarijärvelle uusi superpoliisiasema ja tuplata poliisien määrä.
        Näytä lisää
        Eiköhän ne ole tilastojenkin mukaan kantasuomalaisia emäroistoja, jotka ovat poliisin "asiakkaina" valtaosin. Suuri osa turvaa hakevista on uskonnollisia ihmisiä, jotka ovat sotaa ja kauheuksia lähteneet karkuun.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        rrjoo
        18.4.2016 11:56
        NäreetOn kirjoitti:
        Eiköhän ne ole tilastojenkin mukaan kantasuomalaisia emäroistoja, jotka ovat poliisin "asiakkaina" valtaosin. Suuri osa turvaa hakevista on uskonnollisia ihmisiä, jotka ovat sotaa ja kauheuksia lähteneet karkuun.
        Näytä lisää
        Ja tämähän ei pidä paikkaansa , on laskettu että 70% tänne tulleista matuista ei ole kriisipesäkkeistä , vaan tulivat loisimaan tänne.

        Ja mitä tulee näinseon kirjoitukseen poliiseista , se pitää osittain paikkansa.

        Nyt lopetetettiin VOKKEJA juuri niiltä paikkakunnilta , missä poliiseja ei ole riittävästi , eikä tarpeeksi nopeasti saatavissa.Ja esim. Saarijärvelle siirrettiin heitä Äänekoskelta lisää juuri tämän asian takia osittain.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        zpo390
        18.4.2016 12:42
        rrjoo kirjoitti:
        Ja tämähän ei pidä paikkaansa , on laskettu että 70% tänne tulleista matuista ei ole kriisipesäkkeistä , vaan tulivat loisimaan tänne.Ja mitä tulee näinseon kirjoitukseen poliiseista , se pitää osittain paikkansa.Nyt lopetetettiin VOKKEJA juuri niiltä paikkakunnilta , missä poliiseja ei ole riittävästi , eikä tarpeeksi nopeasti saatavissa.Ja esim. Saarijärvelle siirrettiin heitä Äänekoskelta lisää juuri tämän asian takia osittain.
        Näytä lisää
        Tarkennan hiukan kommenttiasi.Poliisi laati maahanmuuttovirastolle n.30 vokkia,jotka tulisi lopettaa juuri mainitsemiesi seikkojen vuoksi tai ainakin niiden turvallisuutta tulisi sitten parantaa.

        Vokkeja lakkautettiin myös muiden syiden takia , mutta muutama loppui juuri poliisin saatavuuden vuoksi.

        Saarijärvi on onneksi ollut yksi Suomen rauhallisimmista keskuksista , mihin poliisin ei ole tarvinnut ainakaan montaa kertaa mennä.

        Mutta ei pidä tuudittautua hyvän olon tunteeseen , kun uudet matkailijat saapuvat tänne.

        Kuosmanen on pitänyt hyvin tähän asti ohjat käsissään , kiitos hänelle , vaikka pientä liika ylistystä matuja kohtaan on saanut lukea Sampo lehdestä.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Fuh28
        21.4.2016 10:32
        Ihanatmiehet kirjoitti:
        SPR elättää , et sinä , eikä muutkaan mammanpojat.Turvapaikanhakijat ovat paljon fiksumpia ja ahkerampia kuin yksikään teistä alkuperäisväestöstä.
        Näytä lisää
        Nyt on saatavilla maan mainiota matu leipää karvoilla höystettynä Herkkumestareilta , tärkeä jutunaihe jälleen Sampo lehdessä.

        Ovat ahkeria poikia.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Hyväkunontöitä
        21.4.2016 22:20
        Fuh28 kirjoitti:
        Nyt on saatavilla maan mainiota matu leipää karvoilla höystettynä Herkkumestareilta , tärkeä jutunaihe jälleen Sampo lehdessä.Ovat ahkeria poikia.
        Näytä lisää
        Välil täällä nautaan, etteivät tee työtä eivätkä saa töitä. Sitten kun on toisin, niin siitäkin pitää numero ivallisesti nostaa. Ei kohen koskaan.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        3740ww
        17.4.2016 18:18
        Tämä super-vok on erinomainen idea. Otetettaisiin paikkakunnalle niin paljon turvapaikanhakoijoita, että kaikki paikkakunnan työttömät saadaan töihin vastaanottokeskukseen. Ei toki enempää. Vajaan vuoden kuluttua turvapaikanhakijat sitten saavat lähtökäskyn kotimaahansa tai siirtyvät isompiin kaupunkeihin. Hieno keino pumpata valtion rahaa paikkakunnalle ja luoda


      • Guuruure

        jakaen. ...ei kun metallimiehen palkkaa kadehtien ja siivooja etsien sen lomassa, että kuulee asioita.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        eläkeläistenkaupunkiin
        18.4.2016 10:27
        Saarijärvellehän muuttaa köyhiä eläkeläisiä eteläsuomesta, kun olettavat että täällä paremmat palvelut. Sen vuoksi tänne rakennetaan vain noita palvelutaloja kuten olette huomanneet. Kuulin että nyt rakennettavan jälkeen vielä pari olisi tarkoitus rakentaa.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        yksityisesti
        18.4.2016 10:39
        monituisesti kirjoitti:
        Kyllä taas Kalliosta kajahtaa. Torstain kijastipäivään ja uuteen Sampoon on vielä 3 yötä. Sen ajan voi käyttää Ässä-marketissa seuraten laivojen siivoojia. ...eikun siis lastenlasten kanssa omaa aikaansa jakaen. ...ei kun metallimiehen palkkaa kadehtien ja siivooja etsien sen lomassa, että kuulee asioita.
        Näytä lisää
        Monituisesti en voi vastata muuten kuin että hyvin pärjäävä eläkeläinen olen ja sinä nähtävästi kateellinen minulle. Kehotan sinua menemään töihin niin se eläkekin karttuu sossun rahoilla eläen sitä ei kartu. On mukavaa näin eläkepäivinä kun on rahaa ja mistään ei tarvitse tinkiä.Siivotakaan ei tarvitse itse sen palvelun voi ostaa ei muuta kun nautin rahoistani. Älä tukehdu kateuteen jotenkin tuo sinun kirjoituksesi kertoo että et ole ihan henkisesti kondiksessa pyydäpä jos sinulla on joku kaveri että käyttäisi sinua mielenterveystoimistossa jospa saisit apua. Ei kait sinne tarvi maksaa ja saathan sen maksusitoumuksen varmaan sossusta.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        hoitoon
        18.4.2016 11:07
        Hei monituisesti hokasin että olet vaihtanut nimimerkistä säsevaanjaksat . Minä olen sinua kaivannut olen se Kallion hoitoon jos muistat vielä . Olen odotellut että otat yhteyrttä milloin ole tulossa tänne päin. Sääli kuitenkin sinulla nuo harhat vain jatkuvat. Ehkä on parempi että hoidat itsesi ensin kuntoon ja tulet sitten vasta. Pidä vain tuo vanha nimimerkkisi säsevaanjaksat niin minä löydän sinut paremmin. Anna kuitenkin ihmisten kirjoitella äläkä ala harhojasi levitelläkenenkään kirjoituksista.Jollei sinulla ole muuta kirjoitettavaa niin älä kirjoita mitään.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        hoitoon
        18.4.2016 13:35
        Tuossa tuli vielä mieleen säsevaanjaksat nimimerkki et kai sinä ole sekin joka tuota löylykauhaa täällä vähän joka pitäjän sivuilla tarjoilee jotenkin nyt alkaa vaikuttaa siltä että sulta se onnistus kun vainoat vähän jokaista kirjoittajaa noilla harhoillasi.'

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Typeryyttä
        18.4.2016 15:24
        hoitoon kirjoitti:
        Tuossa tuli vielä mieleen säsevaanjaksat nimimerkki et kai sinä ole sekin joka tuota löylykauhaa täällä vähän joka pitäjän sivuilla tarjoilee jotenkin nyt alkaa vaikuttaa siltä että sulta se onnistus kun vainoat vähän jokaista kirjoittajaa noilla harhoillasi.'
        Näytä lisää
        Kyllä löylykauha taitaa olla sivistymätön suvakki.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Tilasto29032016
        18.4.2016 16:15
        yksityisesti kirjoitti:
        Monituisesti en voi vastata muuten kuin että hyvin pärjäävä eläkeläinen olen ja sinä nähtävästi kateellinen minulle. Kehotan sinua menemään töihin niin se eläkekin karttuu sossun rahoilla eläen sitä ei kartu. On mukavaa näin eläkepäivinä kun on rahaa ja mistään ei tarvitse tinkiä.Siivotakaan ei tarvitse itse sen palvelun voi ostaa ei muuta kun nautin rahoistani. Älä tukehdu kateuteen jotenkin tuo sinun kirjoituksesi kertoo että et ole ihan henkisesti kondiksessa pyydäpä jos sinulla on joku kaveri että käyttäisi sinua mielenterveystoimistossa jospa saisit apua. Ei kait sinne tarvi maksaa ja saathan sen maksusitoumuksen varmaan sossusta.
        Näytä lisää
        Jos oikeasti olet eläkeläinen, olet hyvin kypsymättömiä sellainen.

        On mielenkiintoinen yhteensattuma, että viikko sitten täällä kirjoitti eläkeläinen korostaen samanlailla kuin sinä varallisuuttaa ja hänen eläkeprosenttinsa oli 29. Poikkeuksen sinuun hänellä oli menestyneitä lapsia, joiden koulutusta tämä varakas henkilö oli avustanut. Sinuna nyt jo lopettaisin.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        yksityisesti
        18.4.2016 16:56
        Tilasto tarkoitatko että voi olla vain yksi eläkeläinen jolla veroprosentti on 29 oletan että on monta muuta kuin minä. Minulla ei ole lapsia paitsi sisareni tyttö joka on minun kummityttöni. Omia ei suotu.Miksi en saisi kertoa miten hyvin minulla menee jokainenhan on oman onnensa seppä jos ei mitään yritä ei mitään sakkaan ja jos sukuni on ollut varakasta ja olen perintöjä saanut mitä sitten. Eihän se ole keltään pois no paitsi tietysti kateellisilta.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Tilasto29032016
        18.4.2016 19:11
        yksityisesti kirjoitti:
        Tilasto tarkoitatko että voi olla vain yksi eläkeläinen jolla veroprosentti on 29 oletan että on monta muuta kuin minä. Minulla ei ole lapsia paitsi sisareni tyttö joka on minun kummityttöni. Omia ei suotu.Miksi en saisi kertoa miten hyvin minulla menee jokainenhan on oman onnensa seppä jos ei mitään yritä ei mitään sakkaan ja jos sukuni on ollut varakasta ja olen perintöjä saanut mitä sitten. Eihän se ole keltään pois no paitsi tietysti kateellisilta.
        Näytä lis


    • Daniela666

      Joo onhan niillä uus talli kirrissä..

    • ssssssssdeaw

      missä siellä muka?

      • Khjh3

        ulkomaalaistaustaisuus ole ollut ennenkään Suomessa rekrytoinnin este.

        Korkeaa teknologian osaamista ja yrittämistä irakista, afganistanista tai somaliasta?? Kunhan nyt ensin oppivat edes tavaamaan, niin kenties joku tuon porukan fiksuin saa joillain yhteiskunnan tuilla perustettua jonkun pimeällä työvoimalla pyörivän ruokamyrkytysräkälänsä.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Eipelkoa
        17.4.2016 12:53
        prtswaan kirjoitti:
        Olet oikassa Saarijärven työttömyystilanteesta , on Suomen korkeimpia.Teidän suvakkien on kuitenkin turha höyrytä jostain vitun teknologiasta , näiden partalasten ainoa ja vain ainoa työllistämiskyky tässä kylässä on muutaman jalkapallokaverin palkkaaminen heidän lapsenvahdiksi.Ja heitä taitaa olla ennemmän jo kuin apua tarvitsevilla vanhuksilla heidän hoitopaikoissaan.
        Näytä lisää
        Älä pelkää, eivät jää Saarijärven kuihtuva kuntaan. Osaavat tehdä päätöksiä oman elämänsä suhteen poiketen Saarijärven kantaloisista. Kantaloiset jatkavat elämäänsä Saarijärvellä täällä netissä paskaa jauhaen ja seuraavaa tukipäivää odotellen eivätkä edes yritä muuttaa elämänsä suuntaa.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        töihin
        17.4.2016 13:34
        Tarkoitin että näillä palstoilla ei kukaan ole ollut huolissaan omasta eikä muittekaan työttömyydestä. Ne ovat asioita joihin kannattaisi paneutua. Nämä matut jotka täällä ovat uskon että heistä tuskin kukaan on jäämässä tänne jos saavat oleskeluluvan. Saarijärven työttömyyteen he eivät ole vaikuttaneet eivätkä tule vaikuttamaan.Korkean tegnologian insinööreistä mekään emme voi kehua ei taida montakaan olla oman pitäjän asukeissakaan . Nekin jotka ovat insinööreiksi opiskelleet ovat jossain muualla töissä kuin Saarijärvellä. Tuostakin pitäisi tehdä selvitys kuinka paljon on niitä työttömiä jolla ei ole minkäänlaista koulutusta. Koulutus on ehdoton edellytys työn saantiin .Lapiomiesten ja rakennusapumiesten aika on ohi.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        imseventeen
        17.4.2016 13:59
        VankilaPastori kirjoitti:
        SSSjärvellä kebab ja pizza paikat olisivat tervetulleita,koska kotimaista ruokaa tarjoavissa/tarjonneissa paikoissa ei kukaan makuaistin omaava/hyvää hygieniaa arvostava ruokaile. Ruoka täyttä paskaa ja puhtaus tuntematon käsite.
        Näytä lisää
        sinäkö tykkäät syödä ylirasvaista paskanmakuista pitsaa missä lisätäytteenä mitä karvoja milloinkin..ja älä puhu puhtaudesta/hygieniasta mitään.sitä ei näissä keittiöissä esiinny.muutenkin tekis saarijärveläisten kropille ihan hyvää olla ilman tuollaista paskaa!

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        VankilaPastori
        17.4.2016 14:22
        imseventeen kirjoitti:
        sinäkö tykkäät syödä ylirasvaista paskanmakuista pitsaa missä lisätäytteenä mitä karvoja milloinkin..ja älä puhu puhtaudesta/hygieniasta mitään.sitä ei näissä keittiöissä esiinny.muutenkin tekis saarijärveläisten kropille ihan hyvää olla ilman tuollaista paskaa!
        Näytä lisää
        Älä kirjoita panettelevasti asioista joista et tiedä mitään,mutta nyt eläkäämme toivossa että saisimme kreikasta edes 20000hätää kärsivää ihmistä turvaan suomeen/saarijärvelle.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Asialleneutraali
        17.4.2016 14:38
        VankilaPastori kirjoitti:
        Älä kirjoita panettelevasti asioista joista et tiedä mitään,mutta nyt eläkäämme toivossa että saisimme kreikasta edes 20000hätää kärsivää ihmistä turvaan suomeen/saarijärvelle.
        Näytä lisää
        Hyvä provo. Varmaan taas saat useat saarijärveläiset takajaloilleen ja kynnet esille. Kysyisin nyt kuitenkin, että mitä sinä saat näistä saarijärveläisreaktioista? Vittuiletko ihan aikasi kuluksi? En ymmärrä oikein, mitä ajat takaa näillä kommenteillasi. Mieleeni tulee vain, että taitaa sinulla olla todella vaikea olla itsesi kanssa ja sen sitten purat noilla kirjoituksillasi tänne.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Nykyaikaa
        17.4.2016 14:52
        Asialleneutraali kirjoitti:
        Hyvä provo. Varmaan taas saat useat saarijärveläiset takajaloilleen ja kynnet esille. Kysyisin nyt kuitenkin, että mitä sinä saat näistä saarijärveläisreaktioista? Vittuiletko ihan aikasi kuluksi? En ymmärrä oikein, mitä ajat takaa näillä kommenteillasi. Mieleeni tulee vain, että taitaa sinulla olla todella vaikea olla itsesi kanssa ja sen sitten purat noilla kirjoituksillasi tänne.
        Näytä lisää
        Tälläiset tyypit kyllä työllistäisivät hyvin kallonkutistajia kuin vankilapastori on.

        Jospa Kolkanlahden vokissa olisi joku poppamiehen koulutuksen saanut , joka voisi auttaa tätä traktorifobiasta kärsivää kusipäätä.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Prtcswaaan
        17.4.2016 15:00
        Eipelkoa kirjoitti:
        Älä pelkää, eivät jää Saarijärven kuihtuva kuntaan. Osaavat tehdä päätöksiä oman elämänsä suhteen poiketen Saarijärven kantaloisista. Kantaloiset jatkavat elämäänsä Saarijärvellä täällä netissä paskaa jauhaen ja seuraavaa tukipäivää odotellen eivätkä edes yritä muuttaa elämänsä suuntaa.
        Näytä lisää
        No on hyvä , jos verotettava ansiotulosi on minua enemmän , mutta rohkenen epäillä sitä kyllä.Huomaatko muuten vielä sen , että täällä on suvakkeja yhtä paljon tarinoimassa pitkin päivää , mitähän korvauksia he odottelevat.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJ


    • Puhtaana käteen

      Kapakan ovilta ja saneraustyömailta nousee Feenix-lintu, vai mikä se oli?

      • Guifgkknh

        taajama-alueella? Joka ikinen päivä sama uroskissa (?) tunkeutuu minun pihalleni mouruamaan ja kusee kaikki nurkat. Onpa mukavaa. Kyseinen kissa liikkuu Koiralammella ja on oranssi-valkoinen. Kaulassa violetti panta ja kulkunen. Selvästi vielä leikkaamatonkin kun noin hirveästi mouruaa! Muutama YÖNÄ olen myös herännyt siihen, että mouruaa nurkissa. Ilmeisesti haistaa minun leikatun sisäkissanarttuni ja siksi pyörii pihassa. Ei ole mikään hirvittävän arka, mutta lähtee pois kun käy vähän hätistelemässä. Tulee usein takaisin kyllä parin minuutin päästä. Seuraavaksi otan sen kiinni ja vien johonkin hoitolaan mistä omistaja voi sen sitten korvausta vastaan hakea! Samalla voi poiketa pesemässä minun takapihan laatoitukseni.

        IlmiannaJaa
        24 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        Haukutaanpa vaihteeksi työttömiä
        Kaikki Saarijärven maahanmuuttoa muodossa tai toisessa käsittelevät asialliset keskusteluketjut muuttuvat joidenkin aktivistien toimesta paikallisten työttömien kunniaa loukkaaviksi vihapuheiksi. Kukaan näistä aktivisteista ei kuitenkaan ole ollut kykeneväinen avaamaan heille niin rakkaalle aiheelle omaa ketjua. Tein tämän aloituksen, jotta he pääsisivät keskitetysti yhden otsikon alla ja muita häiritsemättä toteuttamaan omaa fetisismiään. Avaan keskustelun heidän puolestaan lausumalla: Kyllä yksi työtön saarijärveläinen tekee vähemmän töitä kuin kymmenen kotiin perheensä luo jäänyttä vierasmaalaista kivaa miestä.
        kollikissat
        14.4.2016 12:57
        Kissat eivät kuulu olla irrallaan , lohtuna kirjoittajalle se ettei teillä ole varmastikkaan pihallanne hiiriongelmaa.Kollikissan "tuikutukset" on paras hiirikarkoitin pihamaalla.

        KommentoiIlmiannaJaa
        3 VASTAUSTA:
        kiimakatti
        14.4.2016 13:34
        Ja kaikkien kyttääjien ja juoruämmien kaulaan lehmänkello tietää missä liikkuvat kuten kaikille kusihousu öykkäri juopoille jotka kuseksii kännipäissään pitkin raittia sellasille hiiriloukut jää palleistan kiinni

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        29013
        14.4.2016 13:56
        kiimakatti kirjoitti:
        Ja kaikkien kyttääjien ja juoruämmien kaulaan lehmänkello tietää missä liikkuvat kuten kaikille kusihousu öykkäri juopoille jotka kuseksii kännipäissään pitkin raittia sellasille hiiriloukut jää palleistan kiinni
        Näytä lisää
        jopas karkasi heti aihe, seuraavaksi varmaan kaikille kissoille löylykauha perseeseen.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        takuuvarmastitoimii
        14.4.2016 14:09
        Tämä on hyvä vinkki tuikkaa väkevää/tulista sinappia kollin hanuriin lähtee ku raketti eikä varmasti kuseksi ja mourua enää koskaan

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        zdxxcv
        14.4.2016 16:02
        Se löylykauha perseeseen lopettaa ainakin merkkailun

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Omistajienlaiskuus
        14.4.2016 16:18
        Onhan ne eläimet niiiiiiiin ihania omistaa, mutta hoitaminen on omistajille liian vaativaa. Kissa on helpompi laskea vaan ovesta ulos kuin viedä ne valjaissa ulkoilemaan. Sellaisella ulkoiluttamisella tarvitsee itsekin nostaa perse penkistä. Miksi otatte eläimiä, kun ette kuitenkaan jaksa niitä sääntöjen mukaan hoitaa? Koiranpaskan kanssa on sama juttu, niitä ei viitsitä kerätä, joutuuhan siinä itse ihan kumartumaan.

        En ihmettele ollenkaan niitä myrkytettyjä nakkeja ym., joita aina jostakin löytyy. Saahan ihmiset tarpeekseen näistä lemmikeistä, kun omistajat eivät noudata sääntöjä.

        KommentoiIlmiannaJaa
        2 VASTAUSTA:
        pahimmastapäästä
        14.4.2016 17:21
        Ja näkyy noita kaksjalkasia meikkaajiakin taas näkyvän puistonpenkillä niitä kuselle haisevia pulsuja riittää pitäis nekin sulkea häkkiin kesän ajaks

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Omistajienlaiskuus
        14.4.2016 22:01
        pahimmastapäästä kirjoitti:
        Ja näkyy noita kaksjalkasia meikkaajiakin taas näkyvän puistonpenkillä niitä kuselle haisevia pulsuja riittää pitäis nekin sulkea häkkiin kesän ajaks
        Näytä lisää
        Harvoin noin mainitsemasi ihmiset paskantavat lasten hiekkalaatikoihin tai portinpieleen tai jalkakäytävällä. Eivätkä he yleensä käy kuseksimassa omakotitalojen nurkilla. Nämä nelijalkaiset laiskojen omistajien lemmikit kyllä näin tekevät.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        omistajamaksaakyllä
        14.4.2016 21:14
        Jos saat sen kisulin pihastasi kiinni, toimita se löytöeläintalolle, ja kerro että kissan tekosista haluat korvauksen joten haluat tietää ketä sen sieltä noutaa.

        Jos omistaja hakee sen sieltä, he kertovat sinulle omistajan nimen, ja sitten vain teet asiasta poliisille ilmoituksen,ja lasket paljonko haluat siitä tuhosta korvausta.Omistaja on velvollinen korvaamaan kissan tekoset,ja kun omistaja saadaan selville, hän sitten maksaa viulut.Kun olet saanut kissan kiinni, laita karkureihin ilmoitus kissan viemisestä löytöeläintalolle, niin jospa omistaja sen sieltä näkisi,hakisi mirrinsä ja saisit omistajan tiedot korvauksen ;)

        KommentoiIlmiannaJaa
        2 VASTAUSTA:
        xddffg
        14.4.2016 21:21
        Ja lopuksi löylykauha perseeseen aamen

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        neeseesrep_ahuakylyöl
        14.4.2016 21:39
        Erittäin hyvin sanottu, en tuomitse.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        vappuja
        1.5.2016 10:45
        ihanaa kun näke


    • paskaa pellolle

      Joku tuolla edellä kirjoitti että "vekkuleita poikia".

      Se on muuten täysin totta, pikkupoikia koko sakki, olevat olevinaan koviakin jätkiä, vähän niinkuin hiekkalaatikolla kuusi pikkupoikaa kiusaa yhtä.

      Surkealla itsetunnolla varustettuja kaikki nämä kakarat.

    • eikannatajuttu

      Jos on joku hätä niin kyllä varmastikin auttavat suomalainen mies jos on, mutta muuten en usko että kannattaa sekaantua heidän, eli cannonball ja united brotherhoodin juttuihin, jos ei itselle mitenkään kuulu.

      Jos tulee hirveä jano jotenkin, tai vastaavaa, kyllä varmaankin kaljan tarjoavat..

    • jamppaTai

      kirrissähän ne majaansa pitää... ex on liittynyt jengiin! :x

      • exex

        mikä vitun ex


      • evp evp evp evp
        exex kirjoitti:

        mikä vitun ex

        No luultavasti "herra X"..eli jonkun exä..eli entinen puoliso..eronnut..lähtenyt lätkimään..


      • Kguohhio

        kotona :D

        Ollaan tulossa Jazzeille ja sapuskaakin pitäis saada.

        Onko esim Thai ravintola Krua Siam hyvä?

        Onko mitään missä saa ns. normisapuskaa?

        Tyyliin perunaa ja pihviä.

        Kiitos kaunis kunnollisista vastauksista.

        IlmiannaJaa
        21 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        MATKA-GRILLI II lopettaa
        Matka-grilli II viimeistä päivää auki lauantaina 30.4.2016. Mennään porukalla herkuttelemaan kun vielä voi kylän parhailla syömingeillä!! Harmi että tämä Äänekosken paras grilli katoaa pois. Jään kaipaamaan.
        passikuvat Niskaselta
        Älkää otattako passikuvia Sähkö-Niskasella. Alkuvuodesta sellainen nuori pojankloppi otti, en ollut kunnolla asettunut penkkiin niin oli jo valmista. En osannut sanoa mitään ja otin kuvat. Hieman opastusta siinä liikkeessä asiakaspalveluun. Nopeus ei ole aina hyvää palvelua. Eiköhän Viiskulmassa osata palvella asiakasta rauhassa. Ja hintakin olisi ollut sama. Jäi pahamaku suuhun siitä ripeydestä.
        Suolahden kingit
        Ennen oli palia ja pinokkiota,ketäs siellä suolahdessa nykyään on kurkoina?
        Hansolo
        14.7.2013 10:05
        Mielestäni paras paikka on kiinalainen ravintola Ruusu. Uusi paikka Cafe Anna on vielä testaamatta. Pizzerioita hankalampi laittaa järjestykseen Itse tulee eniten käytyä Haneyssä. Suolahdessa on korkeatasoinen ravintola Gallen. Krua Siamissa käyn silloin tällöin. Ihan ok sekin.

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        samoaja1
        14.7.2013 12:59
        Ota omat eväät mukaan niin et pety.

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        suolahtelainen
        14.7.2013 15:07
        Näistä kebab paikoista saa hyviä pihvejä. Jauhettu lampaan nahoista ja kypsennetty peräruolessa. nam.nam

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        thaikkuruokaa nam!
        14.7.2013 16:08
        Krua Siam on mielestäni paras paikka. Laadukasta ruokaa ja siisti ravintola. Lounasaikaan siellä on mainio buffet, eikä ole hinnalla pilattu!

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        jazzilainen
        14.7.2013 17:31
        Parhaat paikat Krua Siam (kohtuullinen hinta, hyvää thai-"kotiruokaa") ja Gallen (laadukasta, jos on valmis maksamaan).

        Toki pizzerioissa saa mahansa täyteen. Perunaa ja pihviä-tyylistä ruokaa saa varmaankin Cafe Annasta.

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        tilda12
        15.7.2013 11:16
        Arkipäivinä Jasmiina ja Kosken Helmi.

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Mussuttajat
        16.7.2013 23:47
        Kiinalainen "Ruusu" & thaimaalainen "Krua siam" on minunkin suosikkipaikkani Äänekoskella. Pizzerioista ehkä perinteisesti Boron. Pontsit myös hotelli Keiteleelle ja Gallenille, molemmista saa ok sapuskaa jos on valmis maksamaan vähän enemmän...

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Teppiu
        17.7.2013 14:34
        "Saa ok sapuskaa jos on valmis maksamaan vähän enemmän"..

        Miks joku haluaisi maksaa vähän enemmän,että sais vaan OK ruokaa? En minä :)

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Suosittelen
        18.7.2013 15:25
        Suolahden hotelli keiteleeltä saa lounasta ja illallakin ravintola taitaa olla auki arkisin ! Lounas on tosi monipuolinen ja sen saa alle kympillä ja on sitä niin sanottua normiruokaa. Kannattaa käydä katsomassa hotelli keiteleen netti sivuilta tarkemmin aukiolo aikoja ja ruokalistoja. Illalla sieltä saa ala carte listan lisäks sandwichejä (lämpimiä voileipiä) ja hamppareita yms. Itse suosittelisin kyllä sinne menemistä jos vaan hyvä ruoka maistuu. :)

        KommentoiIlmiannaJaa
        2 VASTAUSTA:
        UUSI
        Herranjumala
        2.5.2016 23:46
        T.epätoivoinen yrittjä

        P.s.jopa mikrossa lämmitettyjä voileipiä

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        UUSI
        Yro
        3.5.2016 0:01
        Herranjumala kirjoitti:
        T.epätoivoinen yrittjä

        P.s.jopa mikrossa lämmitettyjä voileipiä
        Just niin hahha

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        gallenistyi
        19.7.2013 12:56
        Gallen tarjoaa hyvää ruokaa Suolahdessa, tosin on hieman tyyris, mutta kannattaa tutustua!

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Maijaanas
        19.7.2013 18:31
        Miks joku alapeukuttaa kaikkia Suolahden ravintoloita? Mitä vikaa? Keitsun lounas on hyvä! Gallen taas on tasokkain koko kaupungissa!

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        halvöö
        22.7.2013 20:42
        Sumiaisten Green Aplessa (entisen Hurrikan paikalla) on yllättävän hyvä sapuska.

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        hyvääruokaa
        22.7.2013 22:05
        Jos Äänekosken keskustasta etsitte ruokapaikkaa, niin suosittelen thai-ravintolaa. Tavallisen ruuan ystävälle sitten Koskenhelmi tai cafe Anna.

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Jaakkomaitoparta
        25.7.2013 1:51
        Kosken Helmi tarjoilee hyvää kotiruokaa jos pizzat & kebabit ei maistu. Paras pizzeria on ehdottomasti BORON.

        KommentoiIlmiannaJaa
        1 VASTAUS:
        UUSI
        hemi1
        3.5.2016 11:12
        kosken helmi ehdottomasti. Lounaalla hyvät ruuat ja hyviä on myös hampparitkin.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Ruokapaikat Äki
        25.7.2013 21:05
        Äänekoskella on monta mainiota ruokapaikkaa, joten tuskin kukaan jazz-vieraista viitsii lähteä Suolahteen tai Sumiaisiin. Varsinkin Suolahdessa käynti voi pilata koko reissun. On se sen verran ankee paikka.

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        LauriMV
        29.7.2013 16:13
        Missäs tuo Cafe Anna mahtaa sijaita, en ole paikkakuntalaisena kuullutkaan koko paikasta..

        IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Sassetoo
        29.7.2013 16:41
        Cafe Anna sijaitsee Kauppakadulla, samoissa tiloissa kuin kahvil


      • fhckghlkbö
        exex kirjoitti:

        mikä vitun ex

        ex hetero?


      • Fyjgkh

        peräisen teknologia-yrityksen valtavaa menestystä. Varastetuilla kännyköillä pyöritettävää pimeää bisnestä ei lasketa.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        NäreetOn
        17.4.2016 10:32
        annetaan-mahdollisuus kirjoitti:
        Jaahas, vai että oikein tuhansia korkeakoulutettuja? Onkos näillä tutkintotodistukset ja väitöskirjat verkkarien takataskuissa mukana, vaikka passit ja muut matkustusasiakirjat lienevät "Välimeren pohjassa"?Entä rekrytointi? Jos jotain löyhää puhetta tai jopa näyttöä jostain koulutuksesta olisikin, pääseekö jonkun paskatanian standardeilla keploteltujen papereiden avulla Suomalaisiin korkeakoulutusta vaativiin töihin, joiden kokeneita huippuosaajia on Suomessakin omasta takaa pitkät rivit työttömänä ja kokoajan valmistuu lisää työttömäksi. Jäämme innolla odottamaan ensimmäisen somalialais-irakilais-afgaanilais-peräisen teknologia-yrityksen valtavaa menestystä. Varastetuilla kännyköillä pyöritettävää pimeää bisnestä ei lasketa.
        Näytä lisää
        Nyt olikin kyse uusien korkean teknologian yritysten pystyttämisestä, joten siihen ei vaikuta suomalainen rakenteellisesti rasistinen rekrytointipolitiikka.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        prtswaan
        17.4.2016 10:45
        NäreetOn kirjoitti:
        Kyllä nimenomaan teollisuutta ja teknologiayrityksiä olisi tulossa, ovat korkeakoulutetumpia mihin olemme aikaisemmin tottuneet. Ja yritteliäämpiä! Tässä on Saarijärvelle mahdollisuus jopa isoon teollisuuspuistoon, enkä tulijoista määrinä puhu mistään sadoista vaan useammista tuhansista, ehkä enemmänkin. Valtiolta myös isot rahat.
        Näytä lisää
        Suurinta paskaa , mitä olen koskaan lukenut.

        Näiden poikien tietotaso ihan jossain muualla kuin teknologiassa.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        töihin
        17.4.2016 11:41
        Meillä täällä Saarijärvellä on joka neljäs ihminen työtön tämä ei tunnu näillä palstoilla huolestuttavan ketään. Onko jo niin taannuttu elämään sosiaalitukien varassa että ollaan täysin vieraannuttu jo sanastakin työ. Matuista kyllä jaksetaan vääntää ja heidän tuistaan ja kuitenkin joka neljäs kanta-asukkaista elää tukien varassa peläten vain sitä tukien heikkenemistä. Alkakaapa nyt miettiä sitä mistä niitä työpaikkoja tänne saataisiin ei niitä matuja haukkumalla ainakaan tule.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        huolestuttaa-kyllä
        17.4.2016 12:06
        töihin kirjoitti:
        Meillä täällä Saarijärvellä on joka neljäs ihminen työtön tämä ei tunnu näillä palstoilla huolestuttavan ketään. Onko jo niin taannuttu elämään sosiaalitukien varassa että ollaan täysin vieraannuttu jo sanastakin työ. Matuista kyllä jaksetaan vääntää ja heidän tuistaan ja kuitenkin joka neljäs kanta-asukkaista elää tukien varassa peläten vain sitä tukien heikkenemistä. Alkakaapa nyt miettiä sitä mistä niitä työpaikkoja tänne saataisiin ei niitä matuja haukkumalla ainakaan tule.
        Näytä lisää
        Eikä niitä työpaikkoja tule myöskään haalimalla tänne kehitysmaalaisia lisäämään jo ennestään korkeaa työttömien määrää. Jokuhan niidenkin discoilut maksaa. Ei niidenkään elättämiseen rahat taivaasta tipu, vaikka tätä palstaa lukemalla saa helposti joidenkin teksteistä käsityksen joidenkin luulevan, että asia näin on.

        Vastoin kuin luulet, työttömyys ja työpaikkojen väheneminen kyllä huolestuttaa yhä useampaa suomalaista ja siksi onkin käsittämätöntä, että tätä työttömäksi jäävää roskasakkia haluaa jotkut kelkkoa Suomeen lisätaakaksi.

        https://www.suomenuutiset.fi/maahanmuuttajien-tyollistyminen-heikkoa-kaikista-ei-ole-yrittajiksi/

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        prtswaan
        17.4.2016 12:09
        töihin kirjoitti:
        Meillä täällä Saarijärvellä on joka neljäs ihminen työtön tämä ei tunnu näillä palstoilla huolestuttavan ketään. Onko jo niin taannuttu elämään sosiaalitukien varassa että ollaan täysin vieraannuttu jo sanastakin työ. Matuista kyllä jaksetaan vääntää ja heidän tuistaan ja kuitenkin joka neljäs kanta-asukkaista elää tukien varassa peläten vain sitä tukien heikkenemistä. Alkakaapa nyt miettiä sitä mistä niitä työpaikkoja tänne saataisiin ei niitä matuja haukkumalla ainakaan tule.
        Näytä lisää
        Olet oikassa Saarijärven työttömyystilanteesta , on Suomen korkeimpia.

        Teidän suvakkien on kuitenkin turha höyrytä jostain vitun teknologiasta , näiden partalasten ainoa ja vain ainoa työllistämiskyky tässä kylässä on muutaman jalkapallokaverin palkkaaminen heidän lapsenvahdiksi.Ja heitä taitaa olla ennemmän jo kuin apua tarvitsevilla vanhuksilla heidän hoitopaikoissaan.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        jo-on-kovat-puheet
        17.4.2016 12:20
        NäreetOn kirjoitti:
        Nyt olikin kyse uusien korkean teknologian yritysten pystyttämisestä, joten siihen ei vaikuta suomalainen rakenteellisesti rasistinen rekrytointipolitiikka.
        Näytä lisää
        Osaamista ja koulutusta vaativiin töihin pitää länsimaissa olla jotain muutakin näyttöä kuin tuhannen ja yhden yön sadut. Jos CV ja näytöt osaamisesta ovat kohdallaan ja todennettavissa muullakin kuin pelkillä ylimalkaisilla persialaisen torin puheilla, ei ulkomaalaistaustaisuus ole ollut ennenkään Suomessa rekrytoinnin este.

        Korkeaa teknologian osaamista ja yrittämistä irakista, afganistanista


    • Enolekullutkaan

      Pelaako tuo Cannonballo jalkapalloa? Missä sarjassa?

    • Hui-Huah-

      Spämmätäänkö nää keskustelut, koska joku väitti huivipäisen ex-rokkarin laittaneen lastansa :o :o :O

      • sfdgnhm

        Mistä muualta noita spämmejä muuten tulisi? Näköjään sen verran kehittyneitä että osaavat ratkaista matemaattisen yhtälön ja vastata siihen vielä oikein.

        Vinkiksi palleroisille että näppäinyhdistelmällä ALT F4 saa laskutoimituksen ohitettua.


      • Amputulee

        Pidä silmät selässä sun ip on selvillä


      • Hhöhööhöhöhööh
        Amputulee kirjoitti:

        Pidä silmät selässä sun ip on selvillä

        Kokeilee painaa ALT F4! Sillä saat mun ip:n selville :D


      • Amputulee

        Siihen on yksi hyvä tapa. hyvä ystävä ylläpidossa :D toinen tapa. ilmoitus poliisille:D:D:D


      • Cdgfgddg

        kaikki nykyiset Keski-Suomen alueella olevat turvapaikanhakijat yhteiseen isoon keskukseen Saarijärvelle eli useampi tuhat, miksei rutkasti enemmänkin! Joukkovoima on ylivoimaa. Lisäksi pitemmällä tähtäimellä geenipooli laajentuu.

        Tämä toisi paikkakunnalle paljon verorahoja, uusia yrityksiä, etnistä monikultturillisuutta ja hyvinvointia. Näin koko Saarijärvi saataisiin uljaaseen nousuun ja kansainvälisesti tunnustetuksi paikaksi suvaitsevuudestaan. Uusia osaajia, uutta teollisuutta = profit!

        IlmiannaJaa
        120 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        Haukutaanpa vaihteeksi työttömiä
        Kaikki Saarijärven maahanmuuttoa muodossa tai toisessa käsittelevät asialliset keskusteluketjut muuttuvat joidenkin aktivistien toimesta paikallisten työttömien kunniaa loukkaaviksi vihapuheiksi. Kukaan näistä aktivisteista ei kuitenkaan ole ollut kykeneväinen avaamaan heille niin rakkaalle aiheelle omaa ketjua. Tein tämän aloituksen, jotta he pääsisivät keskitetysti yhden otsikon alla ja muita häiritsemättä toteuttamaan omaa fetisismiään. Avaan keskustelun heidän puolestaan lausumalla: Kyllä yksi työtön saarijärveläinen tekee vähemmän töitä kuin kymmenen kotiin perheensä luo jäänyttä vierasmaalaista kivaa miestä.
        kommarien-unelmat
        15.4.2016 20:48
        Tossa sun avauksessa on yhtä paljon sitä ihteään kuin meikäläisen alushousuissa pierun jälkeen.

        Jos olet Keuruulainen, älä haaveilekkaan. Emme tarvitse tänne teidän Nokioita ja Fazereita. Niitä on jo kolmattasataa omastakin takaa.

        KommentoiIlmiannaJaa
        47 VASTAUSTA:
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

        Ihanatmiehet
        15.4.2016 21:49
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
        SPR elättää , et sinä , eikä muutkaan mammanpojat.Turvapaikanhakijat ovat paljon fiksumpia ja ahkerampia kuin yksikään teistä alkuperäisväestöstä.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Wokkipää
        15.4.2016 22:02
        Ihanatmiehet kirjoitti:
        SPR elättää , et sinä , eikä muutkaan mammanpojat.Turvapaikanhakijat ovat paljon fiksumpia ja ahkerampia kuin yksikään teistä alkuperäisväestöstä.
        Näytä lisää
        Mistähän SPR:n rahat tulevat?Nyt oli kaikkien aikojen suvakkikommentti.

        Kuvaa hyvin teidän älykkyyttänne.Vai skarpasiko vankilapastori jo parhaaseensa?

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        VankilaPastori
        15.4.2016 23:36
        Wokkipää kirjoitti:
        Mistähän SPR:n rahat tulevat?Nyt oli kaikkien aikojen suvakkikommentti.Kuvaa hyvin teidän älykkyyttänne.Vai skarpasiko vankilapastori jo parhaaseensa?
        Näytä lisää
        Olet nähtävästi vienyt löylykauha homman uusille ulottuvuuksille ja tunkenut kauhan sijasta wokkipannun peräaukkoosi? Ei siinä mitään uusia innovaatioita maailma tarvitsee kehittyäkseen,nostan hattua rohkeudellesi kokeilla uutta ja erilaista. Vielä kun huomaisit että sama rohkeus pätee myös ihmisten kanssa käymisessä. Mutta älä kuitenkaa yritä tunkea irakin poikaa peräsuoleesi,hymyile vaikka ja sano i like you samalla käännyt vedät housut nilkkoihin ja pyllistät?

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Rähmäryhmä
        15.4.2016 23:42
        VankilaPastori kirjoitti:
        Olet nähtävästi vienyt löylykauha homman uusille ulottuvuuksille ja tunkenut kauhan sijasta wokkipannun peräaukkoosi? Ei siinä mitään uusia innovaatioita maailma tarvitsee kehittyäkseen,nostan hattua rohkeudellesi kokeilla uutta ja erilaista. Vielä kun huomaisit että sama rohkeus pätee myös ihmisten kanssa käymisessä. Mutta älä kuitenkaa yritä tunkea irakin poikaa peräsuoleesi,hymyile vaikka ja sano i like you samalla käännyt vedät housut nilkkoihin ja pyllistät?
        Näytä lisää
        Rähmäryhmä yhtyy pastoriin.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        996633
        16.4.2016 0:18
        Rähmäryhmä kirjoitti:
        Rähmäryhmä yhtyy pastoriin.
        Näytä lisää
        Kaikkien aikojen risteytys ,oikein supermuslimi tulisi.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        yhdessäeteenpäin
        16.4.2016 0:40
        Olen vastaanottokeskus paikkakunnalta ja olen aika suvaitsevainen ja tiedän mitä suvaitsevaisuus on.

        Kuulin Saarijärvellä olevan koko Suomen pahimmat riidat suvaitsevaisten ja maahantulovastaisten välillä.

        Olen lukenut koko illan teidän palstoja , niin rauhoitan teitä vastustajat.

        Täällä kirjoittelee ehkä yksi henkilö monella nimimerkillä suvaitsevaisena ja sitä hän ei varmasti ole , vaan haluaa ärsyttää teitä kaikin tavoin ja nauttii siitä.Älkää provosoituko tästä , sillä oikea suvaitsevainen ei koskaan käytä näin moukkamaista kieltä ja toivon myös teidän siistivän kirjoituksenne tasoa.

        Me emme voi tälle tilanteelle mitään , ellei Syyrian tilannetta saada nopeasti haltuun.Tuntuu tosi pahalta kun haukutaan kirkko ja SPR ,jotka tekevät todella hyvää työtä kaikkialla niin Suomessa kuin ulkomailla.

        Kehotan tätä erästä nimimerkkiä lopettamaan tämän kirjoittelun , teet hallaa meidän työllemme ,koska kaikki yhdessä saamme vielä Suomen jaloilleen.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        VankilaDiakoni
        16.4.2016 0:50
        yhdessäeteenpäin kirjoitti:
        Olen vastaanottokeskus paikkakunnalta ja olen aika suvaitsevainen ja tiedän mitä suvaitsevaisuus on.Kuulin Saarijärvellä olevan koko Suomen pahimmat riidat suvaitsevaisten ja maahantulovastaisten välillä.Olen lukenut


      • Fhjfnft

        996633 kirjoitti:
        Kaikkien aikojen risteytys ,oikein supermuslimi tulisi.
        Näytä lisää
        Kerro, miten siitä muslimi tulisi? Onko jompikumpi muslimi?

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

        VankilaPastori
        16.4.2016 20:59
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
        SSSjärvellä kebab ja pizza paikat olisivat tervetulleita,koska kotimaista ruokaa tarjoavissa/tarjonneissa paikoissa ei kukaan makuaistin omaava/hyvää hygieniaa arvostava ruokaile. Ruoka täyttä paskaa ja puhtaus tuntematon käsite.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        tyhjäonpää
        16.4.2016 21:05
        VankilaPastori kirjoitti:
        SSSjärvellä kebab ja pizza paikat olisivat tervetulleita,koska kotimaista ruokaa tarjoavissa/tarjonneissa paikoissa ei kukaan makuaistin omaava/hyvää hygieniaa arvostava ruokaile. Ruoka täyttä paskaa ja puhtaus tuntematon käsite.
        Näytä lisää
        Pääsi tyhjenee lopullisesti!

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        NäreetOn
        17.4.2016 7:50
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
        Kyllä nimenomaan teollisuutta ja teknologiayrityksiä olisi tulossa, ovat korkeakoulutetumpia mihin olemme aikaisemmin tottuneet. Ja yritteliäämpiä!

        Tässä on Saarijärvelle mahdollisuus jopa isoon teollisuuspuistoon, enkä tulijoista määrinä puhu mistään sadoista vaan useammista tuhansista, ehkä enemmänkin. Valtiolta myös isot rahat.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        TarvaalanMiina
        17.4.2016 9:01
        NäreetOn kirjoitti:
        Kyllä nimenomaan teollisuutta ja teknologiayrityksiä olisi tulossa, ovat korkeakoulutetumpia mihin olemme aikaisemmin tottuneet. Ja yritteliäämpiä! Tässä on Saarijärvelle mahdollisuus jopa isoon teollisuuspuistoon, enkä tulijoista määrinä puhu mistään sadoista vaan useammista tuhansista, ehkä enemmänkin. Valtiolta myös isot rahat.
        Näytä lisää
        Keuruun matupuistossa kuulemma uuden sukupolven kylkimiinoja värkkäilevät. Hienoa nähdä, miten kustannustehokas tienvarsipommi ja perinteinen keuruulainen kylkimiina evoloituvat multicultit maailmanmarkkinat valtaavaksi hittituotteeksi.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        annetaan-mahdollisuus
        17.4.2016 10:01
        NäreetOn kirjoitti:
        Kyllä nimenomaan teollisuutta ja teknologiayrityksiä olisi tulossa, ovat korkeakoulutetumpia mihin olemme aikaisemmin tottuneet. Ja yritteliäämpiä! Tässä on Saarijärvelle mahdollisuus jopa isoon teollisuuspuistoon, enkä tulijoista määrinä puhu mistään sadoista vaan useammista tuhansista, ehkä enemmänkin. Valtiolta myös isot rahat.
        Näytä lisää
        Jaahas, vai että oikein tuhansia korkeakoulutettuja? Onkos näillä tutkintotodistukset ja väitöskirjat verkkarien takataskuissa mukana, vaikka passit ja muut matkustusasiakirjat lienevät "Välimeren pohjassa"?

        Entä rekrytointi? Jos jotain löyhää puhetta tai jopa näyttöä jostain koulutuksesta olisikin, pääseekö jonkun paskatanian standardeilla keploteltujen papereiden avulla Suomalaisiin korkeakoulutusta vaativiin töihin, joiden kokeneita huippuosaajia on Suomessakin omasta takaa pitkät rivit työttömänä ja kokoajan valmistuu lisää työttömäksi.

        Jäämme innolla odottamaan ensimmäisen somalialais-irakilais-afgaanilais-peräisen teknologia-yrityksen valtavaa menestystä. Varastetuilla kännyköillä pyöritettävää pimeää bisnestä ei


      • Ryteedgfr26

        paikallisista sijoitettavista parit sidukat kans.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        parit_sidukat_kans
        19.4.2016 10:58
        sijoitetaan kirjoitti:
        Taidat olla yksi paikallisista sijoitettavista parit sidukat kans.
        Näytä lisää
        Leiposit ny vaan nii tuo sun paha olos vähä vois helpottaa . Leipomisen päälle vähä laatuaikaa sijotusneuvoja ibrahimin kaa ja parit sidukat nii kyl se siitä.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        HauskaHarrastusSeTämäkin
        18.4.2016 19:22
        Olisikohan nyt jo aika saarijärveläisten käydä vähän vierailulla Keuruun palstalla ja miettiä kuinkahan moni täällä harrastaa täällä tällaista. Veikkaan, että aika moni usealla eri nimimerkillä ja usealla eri jopa vastakkaisilla mielipiteillä. Älkää olko niin tosissanne. Minäkin harrastan tätä ja ainakin pari, kolme muuta. Saati sitten he, joita en tiedä. Nyt teitä on varotettu.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14240544/kuhan-kyselin-

        KommentoiIlmiannaJaa
        1 VASTAUS:
        apukestävyysvajeeseen
        19.4.2016 6:48
        Eilen tuli MOT ohjelma jossa sanottiin että suomen pitäisi toivottaa kaikki korkeasti koulutetut ihmiset jotka tänne haluavat tulla tervetulleeksi. Vain siten suomen kestävyysvaje saadaan hoidetuksi

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        Toimiiii
        20.4.2016 7:24
        Yrittämisen helpottamiseksi auttaisi 2-hintajärjestelmä alkuvaiheessa, eli hinnat tulisi olla maksukyvyn mukaan: maahanmuuttajilla edullisemmat, kuin kantaväestöllä.

        KommentoiIlmiannaJaa
        9 VASTAUSTA:
        MaTu-Lines
        20.4.2016 7:37
        Ja kyllä muuten toimis. Ainakin noi demoilut on ollu onnistuneita. Siis niiku esim. ne Kärkkäisen bussit on ihan täynnä. Ei niissä näy yhtään täyshinnalla kaupoilla käyvii mummoi tai pappoi. Lastenlippulaisii tai ilmaseks matkustavii alle 6 vuotiaita kaikki.

        Nyt vaan perustaan sellane laivafirma joka vaik vanhalla Finnjetillä seilais Saarijärvi Bagdad välii. Menoliput kympillä ja lapsoset ilmaseks. Paluukyydis vois tuoda isisin halpaa öljyy.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Luulotautinen
        20.4.2016 11:43
        Välillä täällä vöyhkätään, kuinka nämä rikkaat turvapaikanhakijat ovat täällä vaan kuluttamassa veroeurojamme. Hyvä, kun sinä nyt ymmärrät, ettei se heidän maksukykynsä olekaan niin suuri, ainakaan kaikilla. Hienoa kehitystä sinulta.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Tietotautinen
        20.4.2016 12:20
        Luulotautinen kirjoitti:
        Välillä täällä vöyhkätään, kuinka nämä rikkaat turvapaikanhakijat ovat täällä vaan kuluttamassa veroeurojamme. Hyvä, kun sinä nyt ymmärrät, ettei se heidän maksukykynsä olekaan niin suuri, ainakaan kaikilla. Hienoa kehitystä sinulta.
        Näytä lisää
        Ihan sama on ne rikkaita tai köyhiä. Yhtälailla ne veroeuroja kuluttaa.

        Mutta sitä tuskin kukaan on kiistämässä, että mieluummin me tänne ottaisimme sellaisia sosiaaliturvapaikanhakijoita, joilla olisi järki päässä ja muutama miljoona dollaria perstaskussa. Nyt vaan suurimmalla osalla on puhelin taskussa ja kuulokkeet päässä.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        Luulotautinen
        20.4.2016 12:58
        Tietotautinen kirjoitti:
        Ihan sama on ne rikkaita tai köyhiä. Yhtälailla ne veroeuroja kuluttaa. Mutta sitä tuskin kukaan on kiistämässä, että mieluummin me tänne ottaisimme sellaisia sosiaaliturvapaikanhakijoita, joilla olisi järki päässä ja muutama miljoona dollaria perstaskussa. Nyt vaan suurimmalla osalla on puhelin taskussa ja kuulokkeet päässä.
        Näytä lisää
        Oletko jo toinen joka ymmärtää, etteivät suurin osa hakijoista olekaan rikkaita? Hetki kun kuluu aikaa, niin ymmärrys toivottavasti kasvaa ja lopulta ymmärrätte, että turvan tarve on jokaisen hakijan kohdalta tutkittava ja viranomaiset tekevät sitten johtopäätökset tämän tutkimuksen pohjalta.

        Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        kommarien-ulinaa
        20.4.2016 14:07
        Luulotautinen kirjoitti:
        Oletko jo toinen joka ymmärtää, etteivät suurin osa hakijoista olekaan rikkaita? Hetki kun kuluu aikaa, niin ymmärrys toivottavasti kasvaa ja lopulta ymmärrätte, että turvan tarve on jokaisen hakijan kohdalta tutkittava ja viranomaiset tekevät sitten johtopäätökset tämän tutkimuksen pohjalta.
        Näytä lisää
        Ilman muuta tänne pitää estoitta päästää kaikki maailman kehitysmaalaiset, sillä pitäähän kaikkien halukkaiden turvapaikantarve tutkia. Päästetään nyt vaikka 2 miljoonaa halukasta tulijaa ensialkuun ja katsotaan miten käy.

        Eikä huolta, sillä valtakunnan noita-akka Päivi Nerghän sanoi tietävänsä kaikkien taustat.

        Totta puhuen: luojan kiitos, kapuloita rattaisiin ovat alkaneet lyödä tähän kansanvaihto-touhuun kyllästyneet kurittomat ja rasistiset balkanin maat ja siinä ohessa myös Itävalta ja eritoten Sveitsi joka on jo ajamassa panssareita rajalle estääkseen tuota suomalaisten viranomaisten tutkimis velvollisuuden taakkaa toteutumatta.

        Milloinkahan sinä lajisi ihkaensimmäisenä rupeat ymmärtämään, että ei me voida sopimuksista huolimatta täällä tutkia kaikkien maailmalta tänne halajavien onnenonkijoiden hakemuksia? Yhteiskuntamme ei tule pitkään kestämään edes haku ja odotusprosessin kokoajan paisuvia kuluja.

        Tulijat kehitysmaista eivät lopu ikinä, jollei tätä pysäytetä. Länkyttivätpä suojatyöpa


    • Kgkughu

      tapahtumaan Ilveslinnassa Toukokuussa Vahvin Mies SM raskas sarja

      hyvä Olli !

      IlmiannaJaa
      49 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
      Luetuimpia
      tv-lähetykset takkuilee
      Konilannotkon alueella jälleen tv-lähetykset pimenivät eilen 3.5 klo 22.00. Eivät kanavat näkyneet vielä aamullakaan. Antennivikaa herjaa ja haku ei löydä kanavia. ei ole ensimmäinen kerta, ja näistä me kansalaiset sitten maksamme. Eikö noita antenni tai mitä vikoja ne nyt sitten ikinä ovatkaan saada jo vihdoin kuntoon. Palkatkaa joku konsultti sinne seppolan talkkarit ky;hyn jos ei omat taidot riitä vian korjaamiseen. Vituttaa suoranaisesti tällainen.
      rööritoope
      22.1.2015 16:47
      Toivottavasti viemärit toimii jo silloin

      KommentoiIlmiannaJaa
      1 VASTAUS:
      Anuksen Anssi
      22.1.2015 20:42
      Eikös paikalliset lahtarit vetäneet sieltä linnasta aikoinaan suoran putken siihen Patalankoskeen? Mikäs vika siihen nyt vois tulla?

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      hienuu
      23.1.2015 16:23
      Hienoa että alkaa elävöitymään.

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      rööritoope
      23.1.2015 16:49
      kyllä ne oli ainaski eilen tukossa

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      koskenranalla
      23.1.2015 22:20
      Taas noita rööritoopeja löytyy jotka muka tietää Ilveslinnan asioista .Ettei vaan olisi joku kateelinen paikkakunlla oleva yrittäjä joka on joskus .......

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      24 Suoli
      23.1.2015 23:32
      Suoli24 : taattua laatua!

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      ei kateellinen
      25.1.2015 12:04
      Ihme ettei täällä vielä kukaan kirjoittele myyntihinnasta. Kateelliset tukehtuis jos tietäis. Melkein jokainen olisi sen pystynyt ostamaan mutta entä korjaamaan ja ylläpitämään.

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      koskenrannalla
      25.1.2015 19:19
      ei kateellinen: sinäkös sen muka sitten tiedät ?

      KommentoiIlmiannaJaa
      2 VASTAUSTA:
      ei kateellinen
      26.1.2015 21:02
      Koskenrannalle. Nimenomaan minä TIEDÄN.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      Koskenranlla
      26.1.2015 22:56
      ei kateellinen kirjoitti:
      Koskenrannalle. Nimenomaan minä TIEDÄN.
      Epäilen ja olen lähes varma ,ettet tiedä !!!

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      Linnamies
      25.1.2015 21:32
      Eikös se ollut 70 000? Aika halpa. Sisältyikö tonttikin?

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      rööritoope
      26.1.2015 0:00
      pöntöllä puhuttiin melkein puolet pienemmästä summasta

      KommentoiIlmiannaJaa
      2 VASTAUSTA:
      OlliLevaniemi
      26.1.2015 10:08
      rööritoope oli nyt oikeilla suunnilla, kyllä linnan alta painisalin nurkilta tai siis alla olevista viemäreistä/tunneleista vähä korjailtiin ainakin yksi vuotava viemäriluukku ja puhdistellaan paikkoja, pidetääns vaan perusta vahvana ja yritetään olla tarkkoina jatkossakin. pöntöllä ehkä osa noista hintajutuista taitaapi olla sitten vähän kakkajuttujakin mutta sopinee hyvin tähän viemäri-teemaan. jokainen tietenkin vastaanottaa ja kertoo aina asioita omalla tavallaan ja miten itse haluaa. anyway kiva että puhutaan :) aika kova vauhti meillä on linnalla, että kaikkea en kerkiä täällä jatkossa kirjoitella mut tsemppiä tännekin kaikille. muutakin kivvaa ehkä saadaan kun aika on kypsä mutta aloitellaan nyt tosiaan ainakin viimeistään toukukuussa tosiaan noitten isojen miesten ja naisten kanssa voimaillen. pallaillaan taas ja kivat alkavat viikot kaikille!

      terkuin Olli Levaniemi

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      Vöyräs
      30.1.2015 20:00
      Jäikö koulussa pilkkusäännöt (ja muutkin) opettelematta ?

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      rööritoope
      26.1.2015 18:10
      tsemppiä Olli !!!!

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      HienoHommaOlli
      26.1.2015 21:18
      Tarvii sano vaikka en Ollia tunne, mutta haluan tuntea. pisteet nousee kokoajan hänellä!

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      kaartinmies
      27.1.2015 15:52
      nyt täällä liikkuu ihan oikea ilveskin linnan kulmilla kuulema, vielä kun suojeluskuntalaisia joskus näkis livenä, surku

      KommentoiIlmiannaJaa
      2 VASTAUSTA:
      tyhjan saa tekamatta
      27.1.2015 16:46
      Lahtarien pelit on koskella pelattu lopullisesti. Ilveslinna kaatuu omistajiensa mukana. Eihän siinä Ilveslinnan ilveksessä ole edes pilkkuja... mikä lie albiino? Siihen pytinkiin ei saa millään muulla konstilla tulemaan maksavia asiakkaita, kuin palkkaamalla Tuksu Tukiaisen sinne esiintymään viitenä päivänä viikossa. Kaikki muu on pelkää näennäistä huu,haata, millä ei kassa kartu, eikä omistajien elintaso nouse. Kohta tulee taas koskelle toistasataa maksamatonta "asiakasta" lisää.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      järvensovi otto
      27.1.2015 20:19
      tyhjan saa tekamatta kirjoitti:
      Lahtarien pelit on koskella pelattu lopullisesti. Ilveslinna kaatuu omistajiensa mukana. Eihän siinä Ilveslinnan ilveksessä ole edes pilkkuja... mikä lie albiino? Siihen pytinkiin ei saa millään muulla konstilla tulemaan maksavia asiakkaita, kuin palkkaamalla Tuksu Tukiaisen sinne esiintymään viitenä päivänä viikossa. Kaikki muu on pelkää näennäistä huu,haata, millä ei kassa kartu, eikä omistajien elintaso nouse. Kohta tulee taas koskelle toistasataa maksamatonta "asiakasta" lisää.
      Näytä lisää
      Tsemppiä OLLI kaikki ideat käytöön.... vielä jos suojeluskunnan perustat oon mukana tsemppiä.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KO

    • Tirtyfyyfyhyy

      yhteispeli McGyverin ja Keisarin kesken. Huutokaupassa oli traktori myynnissä ja ennakkoon siitä oli tarjottu 2300 euroa, siis ilmeisesti yksi ainoa ennakkotarjous. McGyver istui eturivissä ja teki huutoja siihen asti että ennakkotarjous ei ylittynyt, joten Keisari sai tälläkin kertaa maksimihinnan tuotteesta. Jos McGyver ei olisi tuota traktorin hintaa korottanut, niin se olisi mennyt 500 euroa halvemmalla.

      IlmiannaJaa
      78 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
      Ei-muuta-kuin-sulatuksee
      5.3.2016 18:37
      Juu, kololeukainen renkipoika oli vedättämässä Fergusonin hintaa ylemmäs. Näyttäähän se renki itsekin oikein suurten romunkorjaus-johtajien tapaan ajelevan jollain Mersun rääsyllä, joita saa nykyään Saksasta lähes ilmaiseksi. Noita harmaita ferguja on Nettikoneessa myynnissä koko ajan pilvin pimein. Ei niistä kannata yli 1500 euroa enempää kenenkään maksaa. Fiksummat myyjät ei niistä edes enempää viitsi pyytääkään. Nuo Fergusonin romiskot on Suomessa Zetor 25A:n ohella ehtymätön luonnonvara. Niitä on vielä 50 vuoden kuluttua Suomessa myynnissä lähes sama määrä, mitä niitä on tänäkin päivänä.

      KommentoiIlmiannaJaa
      1 VASTAUS:
      Pysytäänfaktoissa
      5.3.2016 19:50
      Nettikoneessa oli tällä hetkellä myynnissä 11 harmaata Ferguson hinnat 1900 - 3700, paria ei oltu hinnoiteltu. Ihan hintahaarukassa tuo huutokaupassa myyty oli.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      RomuRenkiTumpelo
      6.3.2016 5:03
      Kyllähän niistä harmaista Ferguista saa pyytää vaikka 5000 euroa, mutta tyhmä niistä kuitenkaan on yhtään yli 1500 euroa maksaa. Kololeuka oli vedättämässä hintaa ylös yleisön joukossa siilitukan kätyrinä. Mitä tuommoinen tumpelo traktorilla tekee, kun yksinkertaiset remonttihommatkin näkyy olevan sillä ihan pelkkää takkuamista ja nyhräämistä.

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      Ay-Aktiivi
      6.3.2016 6:44
      Maksaakohan ne Palsanmäet edes tuolle Markulle työehtosopimuksen mukaista palkkaa? Taitavat pitää sitä siellä renkinä ihan kuin huutolaispoikaa? Ettei vaan olisi palkan maksu sitä, että Markku saa loppukuusta palkaksi siihen vanhaan kasaan läsähtäneeseen farmari-Mersuunsa kaiken sen kelvottoman myymättä jääneen roinan, mikä pitäisi ajaa oikeasti kaatopaikalle.

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      Vatulointia
      6.3.2016 7:31
      Ei voi olla totta! Katkera ihmiset täällå purkautuvat. Menkää selvittämään nämä asiat Akin, Helin ja Markun kanssa. Ei sitten tarvitse enää vatuloida, vaikka se nykyisin keskustalaisten mieliharrastuksia onkin. Hävetkää!

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      Hooponaama-yleisöstä
      6.3.2016 14:52
      Kepulistit ja Keisari pettää aina!

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      HuutokaupassaPetetty
      6.3.2016 16:20
      Maksaakos tämä Markku veroa kahdesta työstä? Kait hän nyt jotain muutakin elääkseen ja työkseen tekee, kuin on pelkkänä vajavaisen työkyvyn omaavana renkinä ja kiilapoikana Keisarin ja Keisarinnan romukaupassa. Pitääkin käydä asia verotoimistosta tarkastamassa.

      KommentoiIlmiannaJaa
      2 VASTAUSTA:
      Myyntiäkinon
      8.3.2016 19:11
      Eikös hän omista autohuoltoliikkeen. Viime vuoden liikevaihto oli

      n. 380 000 €.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      väärämarkku
      9.3.2016 14:38
      Myyntiäkinon kirjoitti:
      Eikös hän omista autohuoltoliikkeen. Viime vuoden liikevaihto oli

      n. 380 000 €.
      ei taida omistaa

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      AnalPlug
      6.3.2016 20:43
      On siinä kyllä melkoinen pelleporukka vetämässä tuota Hirvaskankaan romusirkusta. Majakka ja Perävaunu, sekä Mama Cass. Kaikki jo menneiltä vuosikymmeniltä tuttuja koomikkoja.

      Mihinkähän ammattiliittoon tämä Majakka-McGyver kuuluu? Keisari ja Keisarinna on sen verran mustia porvareita, että siinä saa pitkä renkipoika olla tosi tarkkana, etteivät nämä häikäilemättömät riistokapitalistit kuseta sitä. Itse suosittelisin hänelle liittymistä Kumi- ja Nahkatyöväen Liittoon. Kumista ja nahasta ne parhaat kiksit tulee...

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      Tolkku
      7.3.2016 9:09
      Nykyään on tietynlaisilla ihmisillä hirmu hinku päästä telkkariin. Bb , Hottikset sun muut alle ala-arvoiset ohjelmat on inuttu moneen kertaan että minä , minä , ottakaa minut.

      Ja sitten kun joku fiksu tuottaja tajuaa asiallisen ohjelman , ja tekee sen , niin nämä hyljätyt esittävät pettymyksensä kuten yllä muutamissa vuodatuksissa näkyy.

      KommentoiIlmiannaJaa
      1 VASTAUS:
      Jänkhä-Joonas
      7.3.2016 12:41
      Juu, oikeassa olet. On siinä monenlaista kieronaamaa käynyt peräkärryn kanssa traktoria kauppaamassa ja Lapista asti tulevat ohjelmaan Mersun raatojaan esittelemään, sen mitä ovat Mersun peräkonttiin saaneet rojua mahtumaan. Kunhan vaan saa sen kieron naamansa näkymään televisiossa.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      Simms-rivipumppu
      8.3.2016 15:08
      Mitäs ne puhuu, että kuvausten aikaan tuo renkipojan hölmiskö olisi ihastunut johonkin kuvausryhmän naiseen. Tuommoista se on, kun mehtäkylään tulee äkkiä semmoisia huulipunaa käyttäviä naisia, niin siinä menee Taka-Hikiän kaivurikuskilta äkkiä polla sekasin. Se on nyt vaan renki-Markun pistettävä se oma työkalunsa, eli vuoden 1961-mallinen Fordson Major Riuku-Vammaksen kaivurilla myyntiin, että pääs

    • Gdyiyghyt

      Ä
      Ä
      Ä








      Ää
      Ä


      Ä





      Ä
      Ä
      Ä






      Ä












      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä


      Ä
      Ä
      Ä


      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä


      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä
      Ä

    • Jgkkgcjko

      alasajoista käytetään yleisesti maakunnissa uhkakuvina, jotta saataisiin ongittuja tukia yhteiskunnalta.

      Taitaa vain karstulan kunnan tukipiikki olla jo kiinni, kun valon rahat on jo tuhlattu erilaisiin tukiaisiin, mm. kuuskaistaa, jääareenaan, teollisuushalleihin jne.

      Perse on auki, niinkuin on tapana sanoa.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      nalletalo
      26.1.2015 9:15
      persaukiset kirjoitti:
      Eiköhän nämä ns. karstulan verstaat ole toimineet hyvinäkin aikoina tukirahoilla. Lomautuksia ja yt-neuvotteluja sekä huhuja tehtaitten alasajoista käytetään yleisesti maakunnissa uhkakuvina, jotta saataisiin ongittuja tukia yhteiskunnalta.Taitaa vain karstulan kunnan tukipiikki olla jo kiinni, kun valon rahat on jo tuhlattu erilaisiin tukiaisiin, mm. kuuskaistaa, jääareenaan, teollisuushalleihin jne.Perse on auki, niinkuin on tapana sanoa.
      Näytä lisää
      Hongan siivelle synnytettiin joukko alihankintafirmoja Karstulaan.

      Tuotteet, ideat, piirustukset, markkinointikanavat, kaikki saatiin Hongalta ilmaiseksi.

      Sitten myytiin tuotteita Hongalle ja laitettiin kate hintoihin päälle.

      Sitten Honka yritti myydä näitä tuotteita edelleen talojen mukana ja laittoi tietysti oman myynninkatteensa hintojen päälle.

      On kai nyt itsestään selvää, ettei kilpaillulla alalla voi saada tuotteista kaksinkertaista katetta oli tuote miten hyvä tahansa.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      honkaoypönkä
      2.5.2016 20:16
      nalletalo kirjoitti:
      Hongan siivelle synnytettiin joukko alihankintafirmoja Karstulaan.Tuotteet, ideat, piirustukset, markkinointikanavat, kaikki saatiin Hongalta ilmaiseksi.Sitten myytiin tuotteita Hongalle ja laitettiin kate hintoihin päälle.Sitten Honka yritti myydä näitä tuotteita edelleen talojen mukana ja laittoi tietysti oman myynninkatteensa hintojen päälle.On kai nyt itsestään selvää, ettei kilpaillulla alalla voi saada tuotteista kaksinkertaista katetta oli tuote miten hyvä tahansa.
      Näytä lisää
      Tuossa muuten on ne suurimmat virheet, mitä on tehty.

      Kun tuohon lisätään vielä käsittämätön SAP, joka tosin oli etelän vetelien keksintö, ei karstusten, niin soppa on selvä.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      Uretaaninurkka
      25.1.2015 21:41
      Hongan ylimielisyys, ylihinnoitellut tuotteet , Harvat nurkankaulat.pelkkä mänty lamelli hirressä , myyntimies ei halunnut karstulassa tehdä edes tarjousta pelkästä hirsi toimituksesta, tässä jotain omia havaintoja mistä syöksykierre ehkä johtuu...

      KommentoiIlmiannaJaa
      1 VASTAUS:
      Kylymä kehikko
      26.1.2015 19:18
      Hirsirakennus ei täytä enää tänä päivänä tiukentuneita lämmöneristysvaatimuksia.

      Seinät ovat nurkkineen heikkoja kohtia. Jotenkin saadaan vielä lämmönerisluku raameihin, kun laitetaan kolminkertaiset eristykset lattiaan ja yläpohjaan puhalletaan villaa 60 cm.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI

      Puu huojuu
      26.1.2015 9:56
      Alunalkaen Hongalle palkattiin sukulaisia ja sukulaisten pikkusen viihteellä eläviä PIKKUVIRKAMIEHIÄ sihteereineen.

      Siitä pahasta ei vieläkään ole kunnolla päästy pois.

      Hyvät työmiehet ja naiset ulos ja p******nuolijat ja lipeväkieliset tilalle.

      Kunnon työmies ja nainenkin häviää lähes aina tässä lahtaroinnissa.

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      hymykuoppainen
      26.1.2015 14:13
      Noin juuri kävi minullekkin kun en osannut lirkutella enkä osallistunut "geemeihin".

      Mutta eipä tarvi enää hattu kädessä takaperin lähteä!

      Onne ja iloa kaikille!

      KommentoiIlmiannaJaa
      4 VASTAUSTA:
      Poispotkittu
      5.2.2015 17:11
      Niin kävi minullekkin, kun en juossut työnjohtajien persettä nuoleskelemassa. Kaksi niistäkin nyt pois sieltä. Toinen vähän kaljumpi ties missä. Karstula kuntakin kiitti asukkaitaan, että antoi Alajärvisten tulla viemään veroeurot muualle pois omasta pitäjästä. Nyt olemme työttöminä, kun ei tuo kehittämisyhtiön entinen hongan tehtaanjohtajakaan saa mitään aikaiseksi vaikka silloin oli luvannut.

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      Nimimerkkivaan
      7.2.2015 5:35
      Poispotkittu kirjoitti:
      Niin kävi minullekkin, kun en juossut työnjohtajien persettä nuoleskelemassa. Kaksi niistäkin nyt pois sieltä. Toinen vähän kaljumpi ties missä. Karstula kuntakin kiitti asukkaitaan, että antoi Alajärvisten tulla viemään veroeurot muualle pois omasta pitäjästä. Nyt olemme työttöminä, kun ei tuo kehittämisyhtiön entinen hongan tehtaanjohtajakaan saa mitään aikaiseksi vaikka silloin oli luvannut.
      Näytä lisää
      Piesala ei ole ollu ikänä tehtaanjohtajana, se oli ylityönjohtajana ja tuotantopäällikkönä myöhemmin ja toimi tehtaanjohtajan alaisena. Onko ite kehunu olleesa tehtaanjohtajana?

      Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
      Maanviljelijä-teerilampi
      18.3.2015 15:37
      Nimimerkkivaan kirjoitti:
      Piesala ei ole ollu ikänä tehtaanjohtajana, se oli ylityönjohtajana ja tuotantopäällikkönä myöhemmin ja toimi tehtaanjohtajan alaisena. Onko ite kehunu olleesa tehtaanjohtajana?
      Näytä lisää
      Eikös Hongalla ole tehtaanjohtajana Lieksasta muuttanut henkilö, ekonomimies. On ainakin ollut, kun olen purukuormia hakenut tehtaalta karjan kuivikkeeksi. Henkilö neuvoi minulle tarkasti, että missä purun lastaus tapahtuu. Palvelu o

    • KauhistunutN

      no huh huh, nyt on taas semmosia huhuja että .... voipo olla kerhon taru jkl ohi..

    • VahvaMerkki

      Uusi mahdollisuus olisi mennä Lappeenrantaan , sinne on saatu hieman voimakkaampi kerho Venäjältä . Heille laajentuminen keskiseen osaan maata on ykkösjuttu . Joten viekää ja toiveita heille .

    • 69bdsm69

      Ei oo kyllä Lappeeseen tullut uutta kerhoa Venäjältä. Eikä varmasti tule, koska OL:n ainut support -kerhokin joutuu muuttamaan jatkuvasti, millon palaa tilat, ja millon mitäkin.

      Mitäs Jyväskylän cmc on nyt touhunnu? Muutakun jäsenistö kulkee enemmän polkupyörillä, kun moottorivehkeillä.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe