Kerro mitä kaikkee miehen tulee olla

mitä kaikkee

...

53

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dildo korvaa

Impotentti

• Oli miten oli, niin ei se riitä, vaan pitää olla vielä enemmän.

• niin pitää

joillekin pitää olla. Toiset taas näkevät ihmisen.

Ja joku tosiaan kaikki musalinkkisi ilmoittelee poistettaviksi. Syystä että?

• siis..

Vai itekö sinä nämä kaikki ilmoitat ylläpidolle?

• siis.. kirjoitti:

Vai itekö sinä nämä kaikki ilmoitat ylläpidolle?

No en ilmoita.
        Olisi melko epäloogista.
        Ja sensuuripinnoja saa vain muiden ilmoitusten perusteella.

• niin pitää kirjoitti:

joillekin pitää olla. Toiset taas näkevät ihmisen.

Ja joku tosiaan kaikki musalinkkisi ilmoittelee poistettaviksi. Syystä että?

Joku yrittää olla pitämättä minusta.

(kylläpä olenkin täydellisen ärsyttävä)

• nooo...
        buddy-love kirjoitti:

No en ilmoita.
        Olisi melko epäloogista.

Aika epäloogiselta tuntuu tuo poistoilmoittelukin. Pitää olla aika nopea ja pidät tosiaan hänet kiireisenä.

• nooo... kirjoitti:

Aika epäloogiselta tuntuu tuo poistoilmoittelukin. Pitää olla aika nopea ja pidät tosiaan hänet kiireisenä.

Pitäähän minulla jotain hupia olla.

• buddy-love kirjoitti:

No en ilmoita.
        Olisi melko epäloogista.

Miten niin epäloogista? Poistoilla saa palstajulkisuutta siinä kuin provoamisellakin.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Miten niin epäloogista? Poistoilla saa palstajulkisuutta siinä kuin provoamisellakin.

On huijausta poistattaa omiaan.
        ihan epäreilua toisia kohtaan jos hankki pisteitä tuolla keinolla.

• o#i9
        buddy-love kirjoitti:

On huijausta poistattaa omiaan.
        ihan epäreilua toisia kohtaan jos hankki pisteitä tuolla keinolla.

Älä lyllerö selitä. Poistatat omat paskalinkkisi että saat marista siitäkin.

• o#i9 kirjoitti:

En huijaa poistattamalla omiani.

*marinaa*

• Nono..
        o#i9 kirjoitti:

Aika paha olet suustasi, yybee!

• söpö ja komia ja ihana ja söpö ja miehekäs ja seksikäs ja söpö ja hurmaava ja kohtelias ja ihana ja söpö ja turvallinen ja luotettava ja huumorintajuinen ja komia ja seksikäs ja sanoinko mää jo et söpö..

mur

• gfbvhtygjfur

pöööööööööööööööööööööööööööö.....

• Lähdettäisi nyt

kuitenkin siitä, että mitä kaikkea miehen EI TULE OLLA.

• Itse siis ajattelen

naisista lähtökohtaisesti niin, että naiset saavat olla mitä ovat. Mutta omat henkilökohtaiset mieltymykseni lähtevät siitä, minkälainen naisen ei pitäisi olla. Eikö naiset ajattele samoin?

• Oasis

Mietin tässä taannoin ystäväni kanssa käydyn keskustelun jälkeen, että taidan nykyään vaatia mieheltä ehkä liikaakin, jotta kokisin parisuhteen paremmaksi vaihtoehdoksi kuin yksinolemisen.

Kriteerit ovat toki niitä "peruskriteereitä", mutta tällä hetkellä olen kyllä aika joustamaton (johtuen varmaankin siitä, että mielenkiinto miehiä kohtaan on äärimmäisen matala tällä hetkellä, joten ei ole tarvettakaan joustaa).

Hypoteettisesti ajateltuna miehen tulisi olla:

-luotettava
      -rehellinen
      -avoin
      -henkisesti vahva
      -lämminsydäminen
      -perhekeskeinen
      -fiksu
      -itsenäinen
      -terveet elämäntavat omaava
      -taloudellisesti omillaan
      -jos on lapsellinen, miehen täytyy olla rakastava isä lapsilleen
      -huumorintajuinen
      -ulkoisesti miellyttävä
      -ei jaksa nalkuttaa pienistä
      -ahkera (en jaksaisi katsella illasta toiseen sohvalla löhöävää Al Bundy-kopiota)
      -täytyy osata ajaa autoa vähintään yhtä hyvin kuin minä itse ;) (menee hermot nytkyttäjien tai hidastelijoiden kyydissä)

Kertokaa te, vaadinko liikaa?

• Palstan miehet

Kun listoja aina laatii, kannattaa pohtia myös millainen "ihanuus" itse on miehelle :D

• Oasis
        Palstan miehet kirjoitti:

Kun listoja aina laatii, kannattaa pohtia myös millainen "ihanuus" itse on miehelle :D

Ehdottomasti, täytyy myös aina miettiä mitä itse pystyy suhteeseen antamaan ja olla valmis kyseenalaistamaan omia toimintatapojaan. Normaalitilanteessa pystyn kuitenkin kohtaamaan aikalailla tuon listan vaatimukset (tällä hetkellä olen kaukana ihannekumppanista, katkera ämmä enemmänkin...). Tiedän olevani esim. luotettava, en vaatisi sitä mieheltä, jollen itse pystyisi samaan. Olen kaukana täydellisestä, minussa on vikoja ja niin saa olla miehelläkin.

Vaikka ihminen olisikin listassa kuvatun kaltainen, eihän se tarkoita etteikö koskaan tekisi huonoja päätöksiä. Kaikki meistä tekee joskus jotain, mitä olisi pitänyt jättää tekemättä. Ei edes ne fiksuimmat meistä osaa aina tehdä oikeita päätöksiä tai toimia kuin kone, joka tietää oikeat vastaukset. Jokaisessa ihmissuhteessa tulee löytyä myös ymmärrystä toistemme vaillinaisuudelle, ei keneltäkään voi vaatia täydellistä suoritusta.

Mutta tämä on omalta kohdaltani pelkkää hypoteettista pajatusta, tällä hetkellä en kuvittele kelpaavani kenellekään eikä kukaan kelpaa minulle joten aika simppeli tilanne :)

• "Kertokaa te, vaadinko liikaa?" - et, jos oot myös itse valmis täyttämään samat.

• Et, mutta ettei vaan liika täydellisyys kyllästyttäisi pidemmän päälle?

• Oasis

Jaa... En ole päässyt vielä tuohon asti mietelmissäni :)

Täydellisyyshän on pelkkää utopiaa. Ei ole olemassakaan herra täydellisyyttä, mutta kaikkine huonoinekin puolineen miehen tulisi olla täydellinen juuri minulle. En mielestäni vaadi mitään ihmeellisyyksiä, en sikspäkkejä tai miljoonia tai jatkuvasti hyvällä tuulella olevaa mister sliperyä. Tärkeintä miehessä on luottamus ja aitous, se että voisin aidosti olla oma itseni miehen seurassa ilman mitään teeskentelyjä. Noista en olisi valmis joustamaan edes miehenpuutteessa.

• Näist en tingi

Häl täytyy olla rintakarvat ja karvanopat.

• hätätilassa

riittää rintanopatkin.

• Näist en tingi
        hätätilassa kirjoitti:

riittää rintanopatkin.

Karvaisia arpakuutioita.

• lal laa

Luotettava ja rehellinen.

• lal laa

• lal laa kirjoitti:

Tiivistettynä se on siis...

http://www.youtube.com/watch?v=kq4T88ati3I

Jos noilla pärjäisi, niin S24:n Sinkut-palsta voitaisiin lopettaa tarpeettomana. Siellä kaikki on luotettavia ja rehellisiä, vaikkeivat koskaan saa naista.

• lal laa
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos noilla pärjäisi, niin S24:n Sinkut-palsta voitaisiin lopettaa tarpeettomana. Siellä kaikki on luotettavia ja rehellisiä, vaikkeivat koskaan saa naista.

Joo mutta ne kun ei tyydy mihinkään, siksi sitä palstaa ei voi lopettaa. Siksi ei auta se rehellisyys ja luotettavuus heidän kohdallaan. Toista se on mun kohdalla.

• lal laa
        lal laa kirjoitti:

Joo mutta ne kun ei tyydy mihinkään, siksi sitä palstaa ei voi lopettaa. Siksi ei auta se rehellisyys ja luotettavuus heidän kohdallaan. Toista se on mun kohdalla.

Ts. vastasin vain omasta puolestani, en niiden muiden.

• puskalisko

kaukana minun kortteeristani

• Onko se..

bodari hyvä nostelemaan? :)

• puskalisko
        Onko se.. kirjoitti:

bodari hyvä nostelemaan? :)

mikä bodari

• pyh,

tuota ei usko kukkaan.

• uutispulla
        puskalisko kirjoitti:

mikä bodari

eksäsi murheen juuri

• puskalisko
        uutispulla kirjoitti:

eksäsi murheen juuri

mistä minä tiedän mikä sitä kyrsii. En ole vielä ihan ehtinyt lukea kaikkia sen valituksia täällä.

• puskalisko kirjoitti:

mistä minä tiedän mikä sitä kyrsii. En ole vielä ihan ehtinyt lukea kaikkia sen valituksia täällä.

Sosiaalinen anemia.
        Etkä näe edes kaikkia, sillä viestejäni on sensuroitu runsaasti.
        Enimmäkseen kuitenkin musiikkilinkkejä.

*yleismarinaa*

• puskalisko
        buddy-love kirjoitti:

Sosiaalinen anemia.
        Etkä näe edes kaikkia, sillä viestejäni on sensuroitu runsaasti.
        Enimmäkseen kuitenkin musiikkilinkkejä.

*yleismarinaa*

sinä istut joka tapauksessa äitisi luona syömässä pullaa ja tonkimassa nettiä. Siihen asiaantilaan ei vaikuta mitenkään se, että mitä muuta sinä muka teet, kun muuta et tee.

• puskalisko kirjoitti:

sinä istut joka tapauksessa äitisi luona syömässä pullaa ja tonkimassa nettiä. Siihen asiaantilaan ei vaikuta mitenkään se, että mitä muuta sinä muka teet, kun muuta et tee.

*lisämarinaa*

• Miehen tulee kunnioittaa naista, kulkea naisen ja hänen koiran perässä, kerätä koiran ulostamat jätökset taskuhinsa koska naista inhottaan oman lemmikin tuottama kuona. Mutta hyväksyy sen, että joku muu auttaa häntä pikku ongelmissaan.

• vuh vuh..

Mitä sinäkin niistä koiran jätöksistä täällä vuositolkulla jauhat? Mikä on pointtisi? Haluat keskustella koiran omistajien kanssa?

• vuh vuh.. kirjoitti:

Mitä sinäkin niistä koiran jätöksistä täällä vuositolkulla jauhat? Mikä on pointtisi? Haluat keskustella koiran omistajien kanssa?

Kevättä rinnassa!

• modelli kirjoitti:

Kevättä rinnassa!

Ja paskaa kengissä!

• modelli kirjoitti:

Ja paskaa kengissä!

Kivaa mennä treffeille kun haiset koiran paskalle ja kuselle tai daami haisee!

• modelli kirjoitti:

Kivaa mennä treffeille kun haiset koiran paskalle ja kuselle tai daami haisee!

Höh, en ole havainnut tuota ongelmaa.
        Eteensä katsoen ei osu ongelmapisteisiin.

• buddy-love kirjoitti:

Höh, en ole havainnut tuota ongelmaa.
        Eteensä katsoen ei osu ongelmapisteisiin.

Haluaisitko sinä olla kakkamies?

• Kaikkee sellasta

vaikka vatsanpohjaa kutittelevaa...

• Moraalin vartija

mihen pitää olla sitä mitä naisen tarvitsee, jolloin kemiat kohtaa

• Moraalin vartija

oho taas pahat kirjoitus virheet.
        miehen pitää olla sitä,
        mitä nainen tarvitsee silloin kemiat kohtaa.

eli jokainen on erillainen ja katsomus poikkeaa näilläkin vaikka yhtäläisyyksiä on?
        parhaiten mies pärjää itsenään, jos ei edusta jotain ääripäätä.

• määmy

Mun kohal pitää kestää kaikkii hullutuksii. Mut koko pakettii on kestettävä, vaik ei diggais joistain piirteist.

Yhdes ketjus sanottiin, ku alus tuntuu "Tää o ni täydelline, ettei o totta". Mul oli alus toisipäin, tuntu ni epätäydelliselt tyypilt ku olla voi. Ilman toisii treffei, joit vastaan olin ja paljon, ei oltais yhdes.
      Frendin veli ja säälist menin ekoille treffeille ja toisille vielä suuremmalla säälil. Toinen syy ol, frendi sano broidinsa häkeltyneen ni paljo, ettei saanu sanaa suustaan.

• -eräsmies-

itsenäinen ja tervekätinen

• Kyöstix

Olla aito oma itsensä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe