Naimisissa ei naida.

Jouko

Oltu reilu viikko naimisissa vaimon kanssa...Ennestään nihkeä seksielämä loppui kokonaan ja hääyönä jäin kokonaan ilman kärvistelemään,kun vaimo torjui täydellisesti lähestymis yritykseni...Onko kellään toisella alkanut avioliitto yhtä lupaavasti? Viime yönä sentään kävin runkulla pimeällä parvekkeella vaimon nukkuessa...Jotain iloa syksyn tulosta meikäläisellekin,kun voi pimeässä vetää händyynsa ja helpottaa tukalaa oloaan.

9

6086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30v aviossa

      Tasan ei käy onnen lahjat,meikä aviossa jo 30v, ja vaimo "aina" vailla, jos yksi päivä jää väliin kyselee mikä nyt???
      Ja meikä voisi jo välillä vähän ladata pakkiakin.
      Joten vaihtaisin mielihyvin, vaikka väliaikaisesti...

    • ankka

      Oletko kysynyt vaimoltasi, että miksi hän ei halua... rakastella? Naiset pitävät keskustelusta. Toivottavasti tilanne paranee - teillä on ainakin aikaa yrittää parantaa sitä, jos olette vasta olleet vähän yli viikon naimisissa.

      • Ei varmaan vakavaa

        Häät ovat järkyttävän suuri stressin aihe naisille, etenkin morsiamelle itselleen. Itse olin ainakin ihan rikkipuhki poikki tänä kesänä, kun häämme vihdoin olivat ohi. Hääyönä rakasteleminen on pelkkä klisee, oma sulhaseni tykkäsi juhlia pikkutunneille asti, joten sitten kun pääsimme hääyötä viettämään, niin hän se ensimmäisenä nukahti petilleen, eikä aamulla muistanut edes minkälaiset alusvaatteet minulla oli ollut. Mutta ei haitannut, itsekin olin tosi väsynyt ja uni teki hyvää.
        Luulen, että morsiamesi on todella uupunut kaikista järjestelyistä, mutta toipuu kyllä piakkoin. Tosin sinun täytyy muistaa olla kunnon aviomies ja "houkutella" häntä rakasteluun KAUNIISTI (tämän miehet turhan usein unohtavat!)eikä missään tapauksessa ottaa niita käsijuttuja tavaksi.


    • Kaappo

      Notta siitä vain mallia.

    • ch-a

      Viikko voi kyllä hyvin mennä ihan stressistä palautuessa. Me mentiin naimisiin 9 päivää sitten, ja ollaan sen jälkeen seksiä vain kerran kun ollaan oltu niin väsyneitä ja kiireisiä. En todellakaan ota sitä merkkinä siitä että seksi on nyt lopullisesti ohi. Päinvastoin tuntuu hyvältä ajatella, että meidän ei ole pakko harrastaa seksiä väsymyksestä puolikuolleina, kun on koko elämä ja satoja tai tuhansia kertoja vielä edessä!

      Miksi muuten menitte juuri nyt naimisiin, jos seksi kerran oli ollut niin nihkeää? Olisi varmaan kannattanut selvittää se ongelma etukäteen...

    • naimissa

      heippa vaan sulle,

      Ensinäkin voin kertoa että viikko ilman seksiä vaimosi kanssa ei tarkoita sitä että olette seksittä koko elämänne ajan!

      Toiseksi vaimosi on varmaan vielä stressaantunut hää järjestelyitten jälkeen ja seksi ei nyt vaan maistu!

      Kolmanneksi voisit itse yrittää jotain muuta kun miesten perus klitoris-rintojen hieronta lämmittely vaan keksi jotain muuta.
      Vinkki josta vaimosi VARMASTI tykkää:

      Kun hän on suihkussa niin valmistelet makuuhuoneenne rakkauden pesäksi. Olet vaihtanut puhtaat lakanat, tunnelmallista musiikkia, kynttilöitä. Pyydät vaimoasi makuulle ja alat hieroa häntä tuoksuvilla ölyillä. Varmasti tykkää! (näin mieheni yllätti minut työstressi viikon jälkeisenä perjantaina)

    • Maarit

      Mulla oli aiemmin sama tilanne, toisin päin kylläkin. Ennen naimisiin menoa mies oli todella himokas mutta heti naimisiin menon jälkeen homma lopahti. Ihan kuin oltais oltu yhdes viiskytvuotta tai jotain. Sillon tällön sänkyyn mentiin niissä merkeissä mutta liian usein jouduin itse tyydyttämään itseni. Seksi oli tylsää ja kaavamaista. Pelkäsin että mitä meno onkaan parin vuoden päästä. Itkin itseni monesti uneen sillä en ymmärtänyt mistä tilanne johtuu. Mieheni ei suostunut kunnolla puhumaan asiasta. Myöhemmin asia on jotenkin saatu selvitettyä ja seksi on jossain määrin tyydyttävää. Keskustelu auttoi ja sen ymmärtäminen että toisen haluttomuus voi todellakin johtua jostain stressitilanteesta. Että keskusteleppa säkin vaimos kanssa ja koita olla romanttinen. Kyl se siit. Niin meilläkin. Ja parempaan menee. Että aika parantaa, usko pois vaan. Ja oma työ.

    • treeni

      Oikeasti ei voi olla totta. Onko raha tai muut kujeet mielessä vaimollasi. Kukaan ei ymmärrä tollaista.

    • Anonyymi

      Eikös naimisissa olo oo sitä että nussitaan joka yö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe