Moi,
Haluan mennä pois Helsingistä vaimoni kanssa kesäkuussa. Mulla on 300€.
Mihin voidaan mennä? On prempi jos on vetta.
Kiitos.
Helsingistä pois 300€:lla?
3
180
Vastaukset
- 11+8
Olisiko joku Baltian maa sopiva? Siellähän on hiekkarantaa, lämpimämmät ilmat kuin Helsingissä ja mielenkiintoista historian havinaa. Itse olen käynyt tuollapäin vain Tallinnassa ja kovasti tekisi mieli mennä etelämpään Viroon, ja myös Latviaan tai Liettuaan.
- GHTRE
Itse sanoisin että jos on noin tiukka budjetti valitkaa bussi tai laiva.
Bussilla esim. Lohjalle tai Turku, Tampere, Porvoo.
Laivalle esim. Tallinna tai Ruotsi tai pelkkä päivän risteily.
Rahaahan menee aina, joten jos laitatte puoliks kaiken pääsette vähän pidemmälle.
Toivottavasti auttoi :)- Tiku53890
Pärnuun saattaisi päästä yhdeksi yöksi, tai Tallinna. Risteily on mielestäni myös hyvä idea! Olin mieheni kanssa viime kesänä Hangossa pari yötä, loma oli yksi parhaista! Lähelläkin voi olla ihanaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839