Moi,
Haluan mennä pois Helsingistä vaimoni kanssa kesäkuussa. Mulla on 300€.
Mihin voidaan mennä? On prempi jos on vetta.
Kiitos.
Helsingistä pois 300€:lla?
3
190
Vastaukset
- 11+8
Olisiko joku Baltian maa sopiva? Siellähän on hiekkarantaa, lämpimämmät ilmat kuin Helsingissä ja mielenkiintoista historian havinaa. Itse olen käynyt tuollapäin vain Tallinnassa ja kovasti tekisi mieli mennä etelämpään Viroon, ja myös Latviaan tai Liettuaan.
- GHTRE
Itse sanoisin että jos on noin tiukka budjetti valitkaa bussi tai laiva.
Bussilla esim. Lohjalle tai Turku, Tampere, Porvoo.
Laivalle esim. Tallinna tai Ruotsi tai pelkkä päivän risteily.
Rahaahan menee aina, joten jos laitatte puoliks kaiken pääsette vähän pidemmälle.
Toivottavasti auttoi :)- Tiku53890
Pärnuun saattaisi päästä yhdeksi yöksi, tai Tallinna. Risteily on mielestäni myös hyvä idea! Olin mieheni kanssa viime kesänä Hangossa pari yötä, loma oli yksi parhaista! Lähelläkin voi olla ihanaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999