Miksi mies ei halua sitoutua

pettynyt

Olemme seurustelleet avomieheni kanssa paria viikkoa vaille kolme vuotta. olemme asuneet yhdessä kaksi vuotta. ehdotin hänelle kihlautumista kolmi vuotis päivänä, mutta hän vastasi kielteisesti. hän sanoi ettei uskalla sitoutua. Olen nyt pettynyt koska olemme puhuneet siitä vuosi sitten... että jospa tänä vuonna. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Minua ahdistaa kun kaikki kaverit menevät kihloihin ja saavat lapsia ja sitten kysellään ettekö te ole kihloissa?? Miksi miehet pelkäävät sitoutua? eihän se arkea silti muuta.

3

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen_ =(

sun teksti oli melkein kuin mun kirjoittama! Samaa mietin itsekin että miksi mies haluu pitää "takaportin vielä auki", odottaako hän ehkä että "jos sittenkin löytyy joskus parempi" tai jotain sellaista!?!

Harmittaa tosi paljon! Tuntuu että mies välittää ja rakastaa, enkä voi häntä jättääkään ja sanoo vaan et "kun et mee mun kaa naimisiin ni se on sit moro", koska rakastan kuitenkin miestäni enkä haluu todellakaan ketään muita miehiä...

Hitto kun ei voi tehdä asialle yhtään mitään, mutta kuin vaan odottaa (että jättääkö se mies mut kuitenkin jossain vaiheessa vai uskaltautuuko sittenkin naimisiin...)

Joo tosi ihmeellistä kun ollaan puhuttu oman talon rakentamisesta ja LAPSISTAKIN mutta ei silti oo muka valmis sitoutuu muhun, ihmettelen!

Tiedän et on samas tilantees olevia muitakin, mut sehän ei mua lohduta pätkääkään =(

• Jojo

No kunhan haluat muunkin takia kihloihin/naimisiin kuin siksi, että kaikki kaverisikin ovat tai ovat menossa.

Ja miksi muut kyselevät sellaisia? Se on jokaisen oma asia.

3 vuoden seurustelu ei ole vielä kovin pitkä, en olisi huolissani ihan vielä. Vuoden ainakin voisi odottaa. Mutta ymmärrän tietysti, että harmittaa. Minkä ikäisiä olette? Ja onko tämä ensimmäinen pitkä suhteenne?

Ei kai avomiehesi tarkoittanut, että hän ei ollenkaan halua sitoutua sinuun. Onhan hän jo sitoutunut, kun on avoliitossa kanssasi? Ne jotka ei halua sitoutua ollenkaan eivät seurustele vuosia... Tai toivon mukaan hän on tosissaan kanssasi.

Tarkoittiko hän, että ei halua sitoutua elämänsä loppuun saakka...?

Sitä en ymmärrä kyllä, että jos joku sanoo ettei halua sitoutua, mutta on valmis saamaan lapsen? Se jos mikä on sitoutumista!?

Keskustele vielä hänen kanssaan ja kysele, että mitä hän pelkää. Sitten kun hän joskus suostuu niin on varmaan tosissaan, kun ottaa kihlautumisen kuitenkin vakavasti! Eli ei ihan hepposesti kihlaudu. Jos jotain positiivista tässä voi nähdä...

• Ihmettelen

Kyllä mä tiedän naisiakin jotka ei halua naimisiin. Ja on jopa kieltäytynyt kosinnasta. Tosin naiset kyllä yleensä ovat innokkaampia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe