Aika hyvä vertaus

Meille sopiva.

15

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * * *

Sinä näet asiassa vain rumuuden.
      Voihan asian ajatella niinkin, kuinka taatun turvallinen ja vakaa on suomenhevonen.
      Ollut aina työmiehen tuki ja turva, pitänyt, mitä on luvannut, viimassa ja tuiskussa.
      Vetänyt pöllikuormaa urheasti, ollut ihmistä parempi ystävä monesti.
      Itse muistan vielä, kuinka isoisoisäni puhutteli hevostaan, kun ei tiennyt kenenkään kuulevan.
      Siinä kuului rakkaus ja kiitollisuus vanhaa palvelijaa kohtaan. Monta heinäkuormaa se oli aittaan vetänyt, monta peltoa kyntänyt viljeltäväksi.
      Vanhuus oli koittanut, kuin isännälleenkin.

• näin näen.

Kysyn vaan:-Onko mielestäsi suomalaisella
        naisella ohuet sääret. Onko myös pieni maha?

• Suokki.
        näin näen. kirjoitti:

Myöskin sodissa, suomenhevonen on ollut uskollinen kumppani.

• * * *
        näin näen. kirjoitti:

Mitä tikkuja haet??

Monella on ohuet, monella on paksut. Pääasia, että toimivat.

Mikä autuus tai kauneus on ohuet sääret ja pieni maha, mihin niillä pääsee??

• Kaltaiseni....
        näin näen. kirjoitti:

Kuka tai mikä edustaa määritelmääsi suomalainen nainen? Minä olen suomalainen 50 nainen ja sääret on solakat ja mahakin ihan normaalin kokoinen. Enkä ole ainoa.

• Noniin....Me Suominaiset pysytään hyvin tuulessakin pystyssä paksuine jalkoinemme ja roikkuvine vatsoinemme......

• Rattus sp.

En nähnyt tuolla hevosella paksuja jalkoja. Sopiva kokonaisuus painoonsa ja rakenteensa nähden.

Kuvasit myös kaksi eri lihomismuotoa samaan pakettiin eli päärynä- ja omenalihavuuden.

Minulla on kyllä tapana antaa suomalaisen miehen kulkea tuolla maailmalla sellaisena kuin on ilman arvostelua. Tarkalleen niin kauan kun ei yritä tehdä vaikutusta :).

• Monipuolinen, miellyttäväluonteinen..

Helposti käsiteltävä..

Eloisa, luotettava, valpas..

Kestävä, pitkäikäinen..

Suomalainen hevonen ja nainen :)

• Emme tarvitse pitääksemme päätämme pystyssä obersekkiä....saatikka kuolaimia.

• Ryhtiremmi on

minullakin tarpeeton, sillä olen golfannut, voimistellut, käynyt kuntosaleilla ja tanssinut terveellisen ruokavalion voimalla!

Olen korkeanilkkainen, pitkä- ja ohutsäärinen, sekä vatsalihakseni lastenkin synnyttämisen jälkeen pieniksi saanut nainen.
      Mutta minulla onkin mies, joka sanoo minulle hyviä, innostavia sanoja, pussailee ja halailee aina tilaisuuden tullen.
      Jos oisin tuon "toisenlaisen frendin" eli suomenruotsalaisen ylimielisen aloittajan kanssa joutunut elämään, varmaan näyttäisin hänen kuvailemaltaan masentuneelta eukolta!

.

• Meille sopiva

Olen varmaan liian vaativa
      naisten suhteen. Oma vai-
      moni kun on missinmittai-
      nen. Olen jotenkin liiankin
      vaaqtiva.

• ha-ha-ha...

näkis vaan! Noin ilkeä mies ei ole saanut tolppajalkaista tattiakaan lähtemään mukaansa! Idiootin maybe, muttei sitäkään.

• fgfgfgfg
    • ratsumies.

Mitä eroa on naisella ja hevosella?
      Jos ratsastaessa haluaa katsoa he-
      vosta silmiin, on noustava satulasta.

• Välillä ratsastelen.

Päinvastoin.
        Olen ymmärtänyt ratsastelulla takaapäin pariutumisen, "nousta selkään" joten kyllä se on noustava rööriltä ja mentävä eteen jos naistakin tahtoo katsoa silmiin.

Ratsastelen ja katsastelen, naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11788
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4437
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2728
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      97
      1499
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1441
    Aihe