Sisäpiirin tietoa:
Uudessa facelift primerassa vakiona vanhojen lisäksi
- ESP
- laser vakionopeussäädin, pitää automaattisesti
etäisyyden edellä-ajavaan samana jne...
Hinta nousee vastaavasti noin 3000.
Vuoden 2005 Primera
6
1836
Vastaukset
- poliisi
edelläajava kääntyy edestä pois ja seuraava auto on vaikka 200 m päästä, niin kiihdyttääkö Primera täysillä taas 10 m päähän uudesta uhrista.
- thelord
Eiköhän se oo niin viisas vakionopeuden säädin, ettei se kiihdyttele itekseen yli asetetun nopeuden. Tuo toiminto vain hidastaa, ei nopeuta asetetusta rajasta!
- Jape
Kyseinen systeemi on ollut jo vuosia käytössä Japanissa mm. Skyline- ja Cima-malleissa. Lisäksi kyseisissä autoissa toimii sama systeemi myös sivuille päin eli auto ei voi ajautua itsestään kaistaviivojen ulkopuolelle. Ja loistavasti on toiminut ja kiitosta saanut.
- Travelleri
Itse otin tuon ESP:n jo vuoden 2004 primeraan hintaan 630€, joka ei mielestäni ko. turvallisuustekijästä ollut kova hinta.
Kesällä tuo systeemi joutuikin aktivoitumaan väistäessäni 80km/h:n nopeudesta kolmion takaa eteen tullutta Honda Gold Wingiä...epäilen että ilman ESP- systeemiä oltaisiin oltu raviojassa.
Jos tuo 3000€:n hinnan nousu pitää niin tuolle haistelevalle nopeuden säätimelle jää suolainen hinta 2230€.- Nissanisti
Kyllähän siinä oli jotain pientä uutta muutenkin ja joka vuosi kun tulee uusi malli niin hinta nousee.
- P12
Nissanisti kirjoitti:
Kyllähän siinä oli jotain pientä uutta muutenkin ja joka vuosi kun tulee uusi malli niin hinta nousee.
Etujousitusta jäykistetty 18%, sisustaa uusittu, ratissa lisää toimintoja, värinäyttökamera, rengaspaineet näytöllä, mittarit uudenlaiset jne...
Pistäkää googleen "Nissan Primera 2005", niin johan löytyy juttua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49750
- 68737
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610