Google-haku facebook profiili

nimihaku

Miten saan facebookissa asetettua niin että kun googletan omaa nimeäni, ei FB-profiiliini näkyisi hakutuloksissa?

Joskus aiemmin löysin sen asetuksen FB:stä, mutta nyt sitä ei löydy. Onks se mahollisuus poistettu kokonaan?

9

3107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bitteee

Eiks kukaan tiedä?

• kokeile tätä

Kokeile jos tää auttais eli googleta "omanimi -facebook" (ilman lainausmerkkejä) eli oman nimen perään siis -facebook eli miinusmerkki ja sana facebook, silloin sen haun pitäisi jättää facebook-sivusi näyttämättä.

• aalpanimi

Joo toi toimii, en oo tiennykää tollasesta, mutta siis pystyykö mitenkään estämään että fb-profiili ei löytyis ollenkaan google-haulla? Että jos kuka tahansa hakee mun nimellä, ei tulis mun fb-sivua hakuvaihtoehdoksi.

Vai onko ainoa keino poistaa oma profiili facebookista, siihen en ihan haluais ryhtyä.. Ainakaan vielä.

• tässä vaihtoehdot

Ei ole muita vaihtoehtoja kuin toi omanimi -facebook tai sitten poistat facebook-profiilisi.

• harmittaaja

Jaa onpas tylsää. Kun joskus siellä fbssä sai asetettuu ettei löydy oma profiili hakukoneista, miksköhän se asetus on pitänyt mennä poistamaan.

Ai nii, oon kyllä huomannut että kaikkia kavereitani en löydä google haulla...
      siis hakutuloksiin ei tule niiden fb profiilia vaikka ne facebookissa ovatkin. Onkohan ne sitten sillon aiemmin laittanu sen asetuksen päälle kun vielä ovat voineet.

• näin onnistuu

Privacy settings -> Privacy Settings and Tools -> Who can look me up? -> Do you want other search engines to link to your timeline? -> Let other search engines link to your timeline. Täällä rasti ruutuun tai pois sen mukaan mitä haluaa.

• Kizza
        näin onnistuu kirjoitti:

Privacy settings -> Privacy Settings and Tools -> Who can look me up? -> Do you want other search engines to link to your timeline? -> Let other search engines link to your timeline. Täällä rasti ruutuun tai pois sen mukaan mitä haluaa.

Pakko vastata tähän jo vanhaan viestiketuun. Kiitos, Etsin pitkään tätä tietoa eri keskusteluista :)

• Apuja_

Asetukset --> Yksityisyys --> Haluatko, että facebookin ulkopuoliset hakukoneet voivat linkittää profiliisi --> Valitse "Ei"

Tossa suomeks :D

Ps. Joo ei ollu järkeä vastata vanhaan viestiketjuun!

• Anonyymi

Miksi uuden sivu kokemuksen facebook sivut eivät näy googlessa??
      Kyllä laitettu että hakukoneet saa löytää jne.
      Kaikki yritetty, mutta googlessa niitä ei ole.... APUA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51