Google-haku facebook profiili

nimihaku

Miten saan facebookissa asetettua niin että kun googletan omaa nimeäni, ei FB-profiiliini näkyisi hakutuloksissa?

Joskus aiemmin löysin sen asetuksen FB:stä, mutta nyt sitä ei löydy. Onks se mahollisuus poistettu kokonaan?

9

3345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bitteee

Eiks kukaan tiedä?

• kokeile tätä

Kokeile jos tää auttais eli googleta "omanimi -facebook" (ilman lainausmerkkejä) eli oman nimen perään siis -facebook eli miinusmerkki ja sana facebook, silloin sen haun pitäisi jättää facebook-sivusi näyttämättä.

• aalpanimi

Joo toi toimii, en oo tiennykää tollasesta, mutta siis pystyykö mitenkään estämään että fb-profiili ei löytyis ollenkaan google-haulla? Että jos kuka tahansa hakee mun nimellä, ei tulis mun fb-sivua hakuvaihtoehdoksi.

Vai onko ainoa keino poistaa oma profiili facebookista, siihen en ihan haluais ryhtyä.. Ainakaan vielä.

• tässä vaihtoehdot

Ei ole muita vaihtoehtoja kuin toi omanimi -facebook tai sitten poistat facebook-profiilisi.

• harmittaaja

Jaa onpas tylsää. Kun joskus siellä fbssä sai asetettuu ettei löydy oma profiili hakukoneista, miksköhän se asetus on pitänyt mennä poistamaan.

Ai nii, oon kyllä huomannut että kaikkia kavereitani en löydä google haulla...
      siis hakutuloksiin ei tule niiden fb profiilia vaikka ne facebookissa ovatkin. Onkohan ne sitten sillon aiemmin laittanu sen asetuksen päälle kun vielä ovat voineet.

• näin onnistuu

Privacy settings -> Privacy Settings and Tools -> Who can look me up? -> Do you want other search engines to link to your timeline? -> Let other search engines link to your timeline. Täällä rasti ruutuun tai pois sen mukaan mitä haluaa.

• Kizza
        näin onnistuu kirjoitti:

Privacy settings -> Privacy Settings and Tools -> Who can look me up? -> Do you want other search engines to link to your timeline? -> Let other search engines link to your timeline. Täällä rasti ruutuun tai pois sen mukaan mitä haluaa.

Pakko vastata tähän jo vanhaan viestiketuun. Kiitos, Etsin pitkään tätä tietoa eri keskusteluista :)

• Apuja_

Asetukset --> Yksityisyys --> Haluatko, että facebookin ulkopuoliset hakukoneet voivat linkittää profiliisi --> Valitse "Ei"

Tossa suomeks :D

Ps. Joo ei ollu järkeä vastata vanhaan viestiketjuun!

• Anonyymi

Miksi uuden sivu kokemuksen facebook sivut eivät näy googlessa??
      Kyllä laitettu että hakukoneet saa löytää jne.
      Kaikki yritetty, mutta googlessa niitä ei ole.... APUA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      71
      5819
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      247
      4631
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2578
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1511
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1327
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      101
      1221
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1171
    Aihe