TATUOIDUT JA KORVARENGASHIHHULIT!!!!

TYÖNANTAJA!

Jätkät ja tytöt, jotka kuuluvat tähän kastiin ovat täysin per...stä ja ehkä suuntautuneet samaan su....oleenkin? Mutta täysin ääliöitä tavallisen kansan keskuudessa. Tatuointi pilaa normalinkin ihmisen elämän iki ajoiksi, etenkin naisen..

47

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi kyynel

Mulla on joo elämä ihan piloilla kun on tatuointi!

• Ylenantava

Miten se tatuointi elämän pilaa? Kerropa. Muutamankin tatuoidun ihmisen tiedän ja ihan on elämä normaalia heillä, mulla ei tatskan tatskaa ja kaikki päin persettä

• Nainen__-

Taitaa työnantaja itse olla katkera kun ei ole varaa ottaa tatuointia.
      Itselläni on tatuointeja sekä lävistyksiä ja hyvin on aina ollut töitä. Onneksi kaikki ei ole noin pinnallisia paskiaisia kun sinä.
      Eikä elämäni pilalle ole mennyt.

• vhuovnonv

Työantajan kannattaisi ihan oman etunsa merkeissä keskittyä palkattavien ammattitaitoon eikä ulkoiseen kuoreen. Mutta jos sinulle kelpaa enemmin laiska/tyhmä kuin huippuammattilainen esim. tatuoitu niin siitä vaan. EVVK.

• shshhshhhshhhs

Tatuointi eli "tramp stamp" kertoo kantajansa kuuluvan trailer trash-luokkaan.
      Onhan se hyvä että näkee päältä jo sivistymättömät ja köyhät.

• joo-oo

Et taida tietää paljon tatuoinnit maksaa..Ei ole mitään köyhien hommaa!! Ja miten muka on sivistymätön jos on tatuointeja??????

• wrwrwrwrrrw
        joo-oo kirjoitti:

Et taida tietää paljon tatuoinnit maksaa..Ei ole mitään köyhien hommaa!! Ja miten muka on sivistymätön jos on tatuointeja??????

Varmaan muutaman satasen, korkeintaan tonnin. Trailer trash porukalle on ominaista että tatuointeihin ja muuhun epäolennaiseen voidaan laittaa pääosa toimeentulosta. Asutaan sitten vähän huonommin, tai joudutaan pikavipille.

• ...

Tatuinti eli "tattoo". Tatuointi ala selässä, merkkinä kevytkenkäisyydestä "Tramp stamp"

• Kalla Fakta

Ulkonäkö vaikuttaa kyllä sekä työn- kuin tytön saantiin. Työkkäri on täynnä rumia ja yksinäisiä ihmisiä. Kauniit ovat menestyviä ja onhan selvää, ettei esim kauppaan kannata palkata töihin rumia ihmisiä, koska se vaikuttaa suoraan myyntiin, eikä esim rumalle kassalle tule kukaan, vaan tämä saa palkkansa tuottamattomasta istuskelusta. Työnantaja kyllä kannattaa ottaa kaunis ennemmin kuin ruma. Tatuoinnit eivät siinä ole mikään pääasia vaan naama.

• :DD

Taidat itse olla ruma ja yksinäinen työtön kun olet noin katkera :D hahah

• Kalla Fakta

Kyllä, osuit aivan nappiin. Mitä voisin tehdä, kannattaisiko tatuoida naamansa? Haluaisin töitä ja ystäviä, niinkuin muutkin ihmiset.

• ,.k

hanki elämä

• UGUjee

"Kauniit ovat menestyviä" ?
      Kokoomuksessa arvostetaan näkökantaasi varmasti. Demareissa ei järin kauniita ole yksikään ja mitä alemmas gallupeissa mennään, sen rumempaa on kama.
      Paitsi RKP, jonka Harry Potter on tosi kaunis..olen mies.

Muuten Kalla faktan mielipide on perseestä, kauniita otetaan töihin siksi, että niitä voi laittaa pikkujouluissa. Pätevyydellä pärjää.

• kypärä

mul on tatuointeja kädet täynnä ja paljon muuallakin. töitä on niin paljon kuin ikinä vaan jaksaa ja kerkee tehdä. ei ole vapaapäiviä 10 vuoden sisällä montaa ollut. tän viestiketjun aloittaja on täys pelle idiooti luuseri. ammattitaito ratkaisee, ei se miltä näyttää.

• Veksi.

Kyllä sinäkin raksalle kelpaat ja ojankaivuuseen, mutta et mihinkään työhön, jossa vaaditaan älyä, järkeä ja edustavuutta.
        Eihän tatuoitua apinaa kukaan ota muuhun kuin duunarin hommiin. Apinakin oppii matkimaan ja niin sinäkin matkit muita tatuoituja apinoita.

• Kuvankaunis iho

Wilma Schiewliwskillä on käsivarret täynnä ihan kuin lapsen mustalla tussilla piirtämiä sisiliskoja ja muita suttuja. Silti hänet on valittu esim Diiliin, joten eipä ainakaan Hjallis vierasta tatskoja työhaastattelussa.

• veksi.

Wilman kanssa en samohin pehkuhin menisi, vaikka saisin siitä maksun.
        Ällöttävän näköinen suulas eukko.

• Iloinen vasemmisto

Työpaikka pilaa ihmisen elämän ehkä lopullisesti.

• udjdifh

Äärioikeiston Hätilän kerho loistaa iloisen vasemmiston johdolla tyhmää Äärivoimaa.

• iloinen vasemmisto
        udjdifh kirjoitti:

Äärioikeiston Hätilän kerho loistaa iloisen vasemmiston johdolla tyhmää Äärivoimaa.

Työ on turhaa, saastuttavaa ja väsyttävää. Hauskempi elämä pleystationia pelaillen ja kitaraa soitellen. Rikkaat ja työssäkäyvät maksavat, se on oikein niille.

• 76mn76j22
        iloinen vasemmisto kirjoitti:

Työ on turhaa, saastuttavaa ja väsyttävää. Hauskempi elämä pleystationia pelaillen ja kitaraa soitellen. Rikkaat ja työssäkäyvät maksavat, se on oikein niille.

Äärioikeiston iloinen vasemmisto keksi toverileikeissä tuskin mitään. Kuulapäiden Hätilän kerholla olisi hyvä syödä ja soittaa välillä kitaraaa niin järki ei aivan lukkiinnu. Äärivoiman laskulle fanfari mikä näkyy myös kerhon kannanotossa karmeina kieli virheinä.

• rskärpänen
        76mn76j22 kirjoitti:

Äärioikeiston iloinen vasemmisto keksi toverileikeissä tuskin mitään. Kuulapäiden Hätilän kerholla olisi hyvä syödä ja soittaa välillä kitaraaa niin järki ei aivan lukkiinnu. Äärivoiman laskulle fanfari mikä näkyy myös kerhon kannanotossa karmeina kieli virheinä.

heini on vaihteeksi iloisen vasemmiston kimpussa. Mikä tuota naista vaivaa?

• jgbfjj
        rskärpänen kirjoitti:

heini on vaihteeksi iloisen vasemmiston kimpussa. Mikä tuota naista vaivaa?

Päivää monenkasvon Heini !

• jubilubi
        jgbfjj kirjoitti:

Päivää monenkasvon Heini !

Ihmisellä on kahdet kasvot, joista toiset näyttää aina viheltelevän. Nimimerkkejä sankoin joukoin.

• Naurattaaaaaaaaaaaaa

Vain laumasielu antaa tatuoida nahkansa ja lävistää nahkaansa, koska muutkin tekee niin ja sitten uskotaan porukalla, oujee mä oon nyt sitten tosi kova jätkä tai gimma.
      Kyl kai niist joskus tulee aikuisia, sitten ei tarvii enää ulkoisesti esittää muille mitään.Voi olla ihan oma ittensä.

• Paukkupate2

Karittaja on menestyjä.

• Harri 1

Osittain kyse on tietysti laumasieluista, kyllä.

Se, että tatuoinnilla ilmaistaisiin kovuutta, ei nykyään enää päde. Jotkin tatuoinnit naisilla ovat hyvin seksikkäitä. Ehkä myös naisten mielestä miehillä.

Arat ja epävarmat eivät ota kuvia nahkaansa, koska pelkäävät esim kirjoitusvirheitä.
      Myöskään vanhanaikaiset laamat eivät ota.
      Itse en ota, koska en ole keksinyt teemaa ja hyvät tatskat on melko kalliita.

Tyhmät eivät ota tatuointia siksi, että saavat ylenkatsoa muita.

• eikoiraakarvoihin

Vaikka itse en halua katsella lävistyksiä(edes korvalehdillä) enkä tatuoitua ihoa, olen silti työllistänyt sellaisia omaavan henkilön,mistä valinnastani olen vieläkin kahdenkymmenen vuoden jälkeen kiittänyt itseäni.

Henkilö oli niin nappivalinta.
        Ahkera, nopeaälyinen, tilannetajuinen sekä humaani.

Työ vaati sen laatuista lahjakkuutta mitä on vain osalla meistä.

• Harri 1
        eikoiraakarvoihin kirjoitti:

Vaikka itse en halua katsella lävistyksiä(edes korvalehdillä) enkä tatuoitua ihoa, olen silti työllistänyt sellaisia omaavan henkilön,mistä valinnastani olen vieläkin kahdenkymmenen vuoden jälkeen kiittänyt itseäni.

Henkilö oli niin nappivalinta.
        Ahkera, nopeaälyinen, tilannetajuinen sekä humaani.

Työ vaati sen laatuista lahjakkuutta mitä on vain osalla meistä.

Juuri näin. On typerää väittää tatuoinni olevan joku työnsaannin este vuonna 2013.

• Faktaa.
        Harri 1 kirjoitti:

Juuri näin. On typerää väittää tatuoinni olevan joku työnsaannin este vuonna 2013.

Olet väärässä. Jos on kaksi muuten täysin tasavertaista työnhakijaa ja toinen on tatuoitu näkyvästi, niin 100% varmudella työnantaja ottaa sen toisen hakijan.

• jakovika

Ei se tatska pilaa elämää, elämä on jo valmiiksi vinksallaan sellaisella,
      ken moisen kehoonsa laittaa..

• puu-uuh

Höpinät sikseen, asiassa ei ole sen kummempaa, kuin meikkaamisessa tai vaatteissa.

• vikojako1

Kuka hakkasi kenille tatskan? Ei taida enää barbit kiinnostaa.

• Faktos um fakta
    • tlo3

Lienne provosointia, mutta voin tähän omasta puolesta kommentoida. Omistan pari tatuointia ja kummatkin peittävät koko käden tai olkapäälinjan. Tosin ovat "toimistorajojen" sisäpuolella, eli mansettien ja kaulusten alle menevät piiloon.

Tuohon yhteiskunnalliseen asemaan voisin myös kommentoida ainoastaan subjektiivisella tasolla ja todeta omaavani Ekonomin paperit ja hyvän aseman suomalaisessa suuryrityksessä.

Ikää on kolmekymmenta ja omakotitalon pihassa on pari farmaria sekä kaksi lasta ja koira.

Oheisenkaltaiseen provosointiin voisi vaan todeta erään henkilön sanoin: "läskit rupeavat heti vinkumaan, kun on massia päällä!".

• Jumalmies

Joo..mun mielestä kaljuus on merkki tyhmyydestä.
        Samoin, jos on alle 180 cm pitkä, ei voi menestyä elämässä.
        Kolmas selkeä merkki on silmälasit, ei töitä tiedossa.

• Lastensuojelija

Mistä yliopistosta tai korkeakoulusta valmistuu ekonomeja, jotka eivät osaa edes suomen kielen alkeita! Ovatko lastensuojeluviranomaiset tietoisia, että
        ekonomi pitää kahta lastaan omakotitalonsa pihalla kahden autonsa ja koiransa seurana?

• Jumalmies
        Lastensuojelija kirjoitti:

Mistä yliopistosta tai korkeakoulusta valmistuu ekonomeja, jotka eivät osaa edes suomen kielen alkeita! Ovatko lastensuojeluviranomaiset tietoisia, että
        ekonomi pitää kahta lastaan omakotitalonsa pihalla kahden autonsa ja koiransa seurana?

Siis kaksi farmaria ja kaksi lasta.
        Molemmilla lastenhoitaja-maanviljelijä. Rahaa o.

• humalmies
        Jumalmies kirjoitti:

Joo..mun mielestä kaljuus on merkki tyhmyydestä.
        Samoin, jos on alle 180 cm pitkä, ei voi menestyä elämässä.
        Kolmas selkeä merkki on silmälasit, ei töitä tiedossa.

Jumalmiehelle, ei se kaljuus ja tyhmyys tatuoinnilla parane, ja voisit hyväksyä silmälasisikin, tai hommaa piilarit.
        Puhuisit ammattiauttajalle, tuskin paranet, mutta saattaisit toipua hiukan.

• JJ-Man

Tatuoitu nainen on auttamatta vastenmielisen näköinen ja se osoittaa myös, että moraali on aika löysällä. Huorat, merimiehet ja vankiloitten asukit alkoivat ensin tatuointibuumin. Jokainen voi miettiä ovatko he moraaliltaan parempia kuin normaali kansalainen. Mitä vanhempi tatuoitu nainen on, sitä pahemman näköinen hän kokonaisuutenakin on. Naisellisuus heistä on ainakin perin kaukana.

Minä en haluaisi edes nähdä omaa mummoani, joka kirjailtu tatuoinneilla. Miehille tatuointi sopii paremmin, mutta miehille ei kuitenkaan sovi enempää kuin korkeitaan kaksi ja nekin paikkoihin, joissa ne eivät ole jatkuvasti näkyvillä.
      Tatointeja on suhteellisen paljon myös homoilla, tai miehillä, jotka esittävät enemmän miestä kuin todellisuudessa ovat.

• Jumalmies

en minäkään ole mummostani kiinnostunut. Pojo siitä.

• JotkutTykkääMuhkumma

Minun elämä ei ole pilalla vaikka olen juurikin tuohon ensimmäisen viestin otsikkoon sopiva henkilö. Löytyy niin tatuointeja kuin lävistyksiäkin, ja molepia rutkasti. Kummasti kuitenkin ollut töissä koko ikäni. Pyörittänyt omaa firmaa jossa useita alaisia. Taitaa ko. ketjun aloittajalla olla henkisiä ongelmia itsensä kanssa. Tai sitten on saanut pakit joltain tatuoidulta henkilöltä kun heti tulee viiltelemään ranteitaan auki. Omituisempaa kun nykyisin sattuu olemaan jo se, ettei ihmisellä ole yhtään tatuointia.

Enkä tietääkseni ole, H***a, vankilassa ollut tai merimies, enkä liiemmin homokaan. Olen kuitenkin onnellisesti parisuhteessa ja töissä. Eipä auta ihmistä tuomita ulkoisin perustein. Kauneus on ihmisen sisällä.

• Tämä on tilanne.

Tatuointi on yksi ilmiö tämänpäivän kulttuurissa jossa jokaisen täytyy olla jonkillainen mediapelle. Nykyinen TV- ja roskalehtivouhotus on siihen suurin syypää kuten moneen muuhunkin tämänhetken hölmöilyyn.

• vanhus4

oot tainnu jymähtää kivikaudelle...

• sdf

mulla on tatuointi pippelissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      394
      5917
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      80
      5288
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4316
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3921
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3709
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      162
      3400
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3164
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      50
      3148
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2269
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49