Keskustelupalstan teknisistä ongelmista johtuen joitain keskusteluja on poistunut. Myös keskustelujen välistä on lähtenyt asiallisia viestejä bittitaivaaseen.
Samalla huomauttaisin: Lukekaa myös aiemmin kirjoitettuja keskusteluja. Saman asian jankkaaminen ei ole keskustelua.
Tiedotus
6
996
Vastaukset
- Jennifer
..saman asian jankkaaminen on tylsää..:)
Eikä tuo viestien häviäminenkään niin vaarallista ole. Lisää tulee kummiskin koko ajan..;) - Piippa
Voisiko tänne saada sellaisen systeemin että aina kun vastataan johonkin kirjoitukseen se tulisi viestien ensimmäiseksi? Näin olisi helpompi tietää mistä juuri puhutaan. Jos joku vastaa n. kuukauden vanhaan juttuun niin ei sitä moni huomaa kun se on parin sivun päässä. Sen tiedän että tälläinen on mahdollista.
- saada
samat oikeudet kuin Jenniferillä =)
Hauskaa että tästäkin ketjusta häipyivät jennyn solvaukst..tai siis kun jennylle vastataan =) - mactans
saada kirjoitti:
samat oikeudet kuin Jenniferillä =)
Hauskaa että tästäkin ketjusta häipyivät jennyn solvaukst..tai siis kun jennylle vastataan =)..totesit, viestisi oli solvaus.
- Kiltti lepakko
Hih,
ehdin jo ihmetelläkin mihin katosi viestini jossa luettelin omat suosikkinäyttelijäni tai mikä lie ketju se olikaan. Siis joukossa ei ollut sopimattomia nimiä, vaan järjestelmä oli tiputtanut viestin pois. En jaksa enää kaivaa niitä nimiä:-)- Kiltti
aika huvittava toi "kiltti lepakko" nikki... *nauraa* vaikka uskon ettei se mahdotonta ole etteikö lesbo voisi olla kiltti. KYllä silti itsekin olen jonkun kesyn kirjoituksen jälkeen pelästynyt kun sitä ei ole julkaistu. Joskus en päässyt edes lukemaan muiden tekstejä ja luulin että olin saanut porttikiellon... :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14701