Kuka hakuaa syrjäiseen Australiaan?

Ihmisten keskellä

Ihmettelen, että ketkä ylipäätään haluavat mennä asumaan maapallon syrjäisimpään paikkaan. Australiasta on liian pitkä matka ihmisten ilmoille. No, Uusi Seelanti on vieläkin syrjäisempi paikka.

4

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urpoaussit lentää

      "Elämää halpalentoyhtiössä" -ohjelmaa katsellessa en ihmettele ollenkaan, että aussit ovat vankien jälkeläisiä. Niin agressiivisia ja tyhmänoloisia monet lentomatkustajat ovat. Vaikka ovat liian myöhään saapuneet kentälle, niin jaksavat urputtaa ja haukkua lentokentän virkailijoita. Parasta on, kun urpot kaakattavat, että eivät enää koskaan matkusta kyseisen yhtiön koneella. Sitähän ne virkailijat juuri toivovatkin.

      En jaksaisi asua heidän parissaan.

    • Aussiefani

      Olen aina halunnut muuttaa Australiaan. Tunnen eläväni väärässä maassa. Vuodesta 1983 olen sinne halunnut. Silloin minun oli mahdotonta muuttaa sinne koska se maksoi yli 20000mk Finnairilla. (Siihen aikaan ei oikeen muusta lentoyhtiöstä tiennyt...)Olinhan vasta 15v silloin. Eikä rahaa...
      Nyt olisin 45v, näytän ja olen 30v kunnossa. Lapset ovat täsi-ikäisiä. Ei ole miestä. Nyt vois mennä vaikka vuodeksi töihin sinne esim vapaaehtoistyöhön....
      Tietääkö kukaan miten sinne pääsisi? Rahaa ei edelleenkään ole paljoa...mutta kuulema noin tonnilla saisi lennot.
      Btw, ihan yhtä hyvin voisi kysyä kuka haluaa asua Suomessa...tämäkin on aika eristynyt ja homogeeninen paikka...Ihmiset sulkeutuneita....asiakaspalvelutyössäni näkee vähemmän ihania saivartelijoitakin myös tässä maassa....jotkut ovat ammattivalittajia, ja ilkeitä toisten nöyryyttäjiä...
      Mutta joka maassa hyvät ja huonot puolet. Paljon ihanaakin Suomessa ja 95% ihmisistä kivoja...itse olen valoisa persoona.

      • Perdone

        Oikein olet asian oivaltanut! Aussi on hyvä paikka; ainakin parempi kuin kylmän maan taajamat, joista on oikeasti pitkä matka joka paikkaan. Mulla oli samat mietteet nuorena, mutta myöhästyin hakemuksessa. Nyt olen käynyt pari kertaa, ja jos ei olisi tänne Suomeen kertynyt sukua, en palaisi aussiin päästyäni.
        Ainut huono puoli on, että sinne on vaikea saada vanhempana minkäänlaisia työlupia. Jos olisi "omavarainen" se todennäköisesti hakemuksesta muuttaminen onnistuisi. Asukkaat ovat Suomessakin varsinkin nykyään pääasiassa taajamissa, aussissa ei asu edes aboriginaali juuri ihan autiomaassa, jota se on suurimmalta osaltaan pinta-alasta. Mutta selkeä ja mukavien ihmisten maa, ne urputtajat TV-ohjelmissa ovat olleet englantilaisen ohjelman esittelemiä matkaajia. Aussiin yrittäneistä urputtajat ovat lähinnä konnia jollain tasolla. Normaali ihmiselle upea maa. Jos olisin sinun iässäsi, lähtisin kanssasi pitemmäksi aikaa; tykkään valoisaluoteisista ihmisistä.
        Ota selvää ja nauti matkasta!


    • U'rbanus

      Kyllä Australiassa pian tulisi ikävä toista ihmistä, koska väentiheys siellä on keskimäärin 3 henkeä/km2.

      Suurkaupungit tietysti asia erikseen, mutta ei ne kiinnosta, koska ne ovat tosi tylsiä ja vailla historiaa eurooppalaisiin kaupunkeihin verrattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1810
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      230
      1562
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      85
      1475
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      906
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      814
    Aihe