Kävin eilen ensimmäistä kertaa työkkärssä ja ajatuksena oli ruveta työnhakijaksi. Olin lukenut että Raision työkkäri on suljettu klo 12-13. Niinpä menin 11 aikaan sinne ja vastaanottoni oli tyrmistyttävä. Virkailija sanoi että emme ota nyt vastaan uusia työnhakijoita koska meillä on lounastauko. Käski tulla klo 13 aikaan uudestaan. Kotiin päästyäni katsoin Raision työkkärin sivuilla siellä luki selvästi että
" Jonotusaikojen lyhentämiseksi pyydämme välttämään asiointia lounasaikana klo 11.00-12.00 "
Mitä ihmettä tällänen homma oikein on jos heillä ruokatunti 11-12 niin miksi koko paska kiinni klo 12-13????
En siis ole nyt työnhakija koska en todellakaan odotellut kahta tuntia.
Raision työvoimatoimisto
13
953
Vastaukset
- joo o
Minutkin ajettu pois työkkäristä tuohon aikaan verukkeella " lounastauko" . Taitaa työkkärin virkailijoilla olla parin tunnin ruokatauot.
- Raision työkkäri
Raision työkkäri on kokonaan suljettu klo 12-13 ja klo 11-12 EIVÄT ota vastaan muita kuin vain aikavaraus asiakkaita.
- Suojatyöpaikkoja?!
No mutta miksi ne ei voi syödä sitä lounastaan kello 12-13, jos koko toimisto on kerran tuossa kohtaa kiinni muutenkin?!?!?!?!
- NaisetOvatNaisia
Työkkärit ja sossut kun laittavat ovet kiinni kun alkaa siltä tuntumaan, että ollaan niin ylirasittuneita.
- ONKO TÄSTÄ SOVITTU?
Tästä oli jossain jonkinlainen uutinen vai olikohan se vain työkkärin oma tiedote. Mutta jospa se asia on niin, että niillä on lyhennetty työaikaa. Eli 12-13 ne eivät edes ole töissä eli eivät saa palkkaa. Eli niillä on siinä puolenpäivän kohdilla kahden tunnin siesta. Tai no joo, eiväthän ne kaikki ole 11-12 lounaalla ja todennäköisesti se lounastauko ei kestä 60 min kenellekään.
Mutta Raision työkkäristä yleensä voi sanoa, että onko se henkilökunta ihan ajan tasalla kauttaaltaan. Taannoin vein kurssin valintatilaisuudesta aiheutuneista matkakustannuksista korvaushakemuksen - siinä tiskillä ollut tumma nainen oli heti kysymässä: "Mikä tämä on? Onko tästä sovittu jonkun kanssa?" No, minun ymmärtääkseni ja mol.fi:n tietojen mukaan kyseisestä asiasta ei tarvitse sopia kenenkään kanssa vaan matkakustannuksista valintatilaisuuteen on oikeus saada korvaukset!
Mutta se siitä! - jdlfdslfsdlf
Kuule, sen työnhaun voi pistää vireille mol.fi-sivustojen kautta, eli voit siellä pankkitunnuksin mennä sisään järjestelmään ja tehdä ilmoittautumisen työnhakijaksi, se ilmoittautuminen pitää vielä vaan vahvistaa käymällä työkkärissä tietyn ajan kuluessa. Siinä on aikaa muutama päivä muistaakseni.
- porsaanleikettä
Eikö sitä voi käydä syömässä yksitellen,mikä ihmeen JOUKKOSYÖMINEN tuolla Raision Työkkärissä ja Kelassakin on vallalla.Ei ymmärrä,ei.
- kysykää niiltä!
Voihan se olla niinkin, että niillä on se 12-13 työaikaa, mutta ne hoitaa vaikka työlinjan puheluita tai yrittävät keksiä työttömille töitä, erityisesti alle 25-vuotiaille. Paperienhoitotauko!
- aina ja joka paikass
Aina niillä kyllä on ollut se varoitus, ja joka puolella te-toimistoissa ympäri maan, että lounasaikaan ei kannata mennä jonottamaan - eli se aika 11-13...
- mullaa
kokemuksia kolmesta eri työkkäristä koska olen muuttanut ja Raision TE-toimisto kyllä selvästi ankein ja sekavin paikka mitä olen koskaan nähnyt. Virkailijat eivät ole lainkaan asiakasystävällisiä vaan ajattelevat mielessään, että taas joku helevetin työtön tänne tulee.
- AlaMenuCarte
Olisivatko työkkärin fiksut rouvat ja näpsät neidit siirtyneet noudattamaan ranskalaista mallia, missä pidetään reilu 2 tunnin ruokatauko ja käydään ihan oikeasti ravintolassa syömässä.
- Hakee soisi löytävän
"En siis ole nyt työnhakija koska en todellakaan odotellut kahta tuntia."
Ilmoittautuminen työnhakijaksi onnistuu mol.fi-sivuilla. Ja nyt onneksi jo tiedät paremmin, milloin kannattaa mennä käymään paikan päällä. Olet jo (kantapään kautta) kokenut työnhakija. Terveisiä sinne Suomen suurimpaan risteykseen ; ) - vittuuntunut1
Joo itselle kävi näin että olin hakenut kursseille turun akk hon raision työkkärin kautta.
Koska olen lomautuksella.
Soitteli monta kertaa työkkäriin ja kyselin koskahan mahtaisi tulla tietoa että olenko päässyt kursseille vai ei.
Eivät tienneet ja sanoivat että odotellaan.
Odottelin aikani ja sitten postissa tuli lappu että en saa kurssipaikkaa koska en ole saapunut haastatteluun määrättynä aikana.On hiukan vaikea tietää koska pitäisi mennä haastatteluun kun ei ole tullut kutsuakaan .
Kävin työkkärissä ja kysyin virkailijalta koska minulle on lähetetty kyseinen kutsu.
Eipä löytynyt työkkärin koneelta mitään.Ja lupasivat selvittää mutta eipä ole mitään kuulunut taaskaan .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770