Meidän perhe oli kokeillut kaikenlaisia merkkejä Fordista VW:niin ja mikään ei tuntunut kestävän käyttöä. Sitten kuin kohtalon johdatuksesta päädyimme eräänä Aurinkoisena viikonloppuna Toyotan esittelytilaisuuteen. Nykyään elämämme on yhtä Auringonpaistetta ja hymyileviä kasvoja. Maailma on kaunis ja elämä ihanaa.
Toyota pelasti perheemme
36
759
Vastaukset
- :):) :)
Samoin jo 5. toyota muiden autojen jälkeen.
- onnitteluni
Sinulla se tuntuu olevan lääkitys kohdallaan.
- Nykyään onnelliset
Kiitos, kiitos. Vaimoni ja minä todellakin pystyimme lopettamaan verenpainelääkityksen, lapset lopettivat yökastelun eikä koirakaan enää järsi huonekaluja. Eli tämä on ollut todella suuri siunaus perheellemme. Ymmärrettävästi suuri onni herättää myös suurta kateutta, mutta tämä on mahdollista ihan kaikille.
- nykyäänuskossa
Nykyään onnelliset kirjoitti:
Kiitos, kiitos. Vaimoni ja minä todellakin pystyimme lopettamaan verenpainelääkityksen, lapset lopettivat yökastelun eikä koirakaan enää järsi huonekaluja. Eli tämä on ollut todella suuri siunaus perheellemme. Ymmärrettävästi suuri onni herättää myös suurta kateutta, mutta tämä on mahdollista ihan kaikille.
Saitteko myös meidän perheen tavoin tuulipuvut kaikille, toyota-logolla?
- mitta täynnä
Fantsua hei hyväksyykö Toyotaliike Fordin vaihdossa?
- Kiala Viljo
hyväksyy ja maksaakin hyvin!
Fordi kun on helpompi myydä eteenpäin kuin Toyota!! - 1.0turboilija
Kiala Viljo kirjoitti:
hyväksyy ja maksaakin hyvin!
Fordi kun on helpompi myydä eteenpäin kuin Toyota!!Ihmettelen ku Ford-liike ei hyvitä oikein mitään 5v. avensiksesta...eivät kuulemma raski ottaa varastoon seisomaan! No myin Aven itse ja tilasin uuden Focuksen!
- Nykyään onnelliset
Toki se onnistuu, mutta hyvitys ei ole samaa luokkaa kuin laadukkaammissa autoissa.
Minulla on tästä kokemusta. - 0.2 dl turpo urpo
1.0turboilija kirjoitti:
Ihmettelen ku Ford-liike ei hyvitä oikein mitään 5v. avensiksesta...eivät kuulemma raski ottaa varastoon seisomaan! No myin Aven itse ja tilasin uuden Focuksen!
Loppuko rahat kesken kun tuli eteen vaihto luokkaa pienempään? 1.0 onkin köyhimykselle juuri passeli mottikoko.
- 1.0turboilija
0.2 dl turpo urpo kirjoitti:
Loppuko rahat kesken kun tuli eteen vaihto luokkaa pienempään? 1.0 onkin köyhimykselle juuri passeli mottikoko.
kokohan noissa on lähes sama, paitsi et focus on farkku ja toisena autona on iso-Mondeo! Joo on se 1.0 outo aluksi, koska vääntöä on jo alhaalta ja tehoa riittää! Silti kulutus on avea pienempi ja ennen kaikkea kajuutta hiljainen ja ajotuntuma täys 10!!
- toitoit
Tule pois Pjong Jang ista !
Siellä voi kimin raketit suhdella kohta ja vähän muitakin.
ylistys ja hallelujjoo troitoja - Yaris 2012 sol
Pelasti minunkin päiväni eilen. Yaris vuosihuolto/15tkm. maksoi 137e. Aiemmilla kulkineilla ei päässyt alle 400 euron.
- hetkinen...
Siis tuo 15 tkm öljynvaihtohuolto maksaa sen vajaa 150 euroa mutta varsinainen vuosi/30tkm- huolto taas sen liki 300 euroa.
- niin sinä luulet
Taitaa vaimosi viedä sen Tojon aina huoltoon ja saada myyjältä vähän ajo-opetusta. Siitä se iloisuus johtuu.
- Minä ajan
No eihän sil oo tsettiikään. No eihän siel huollossa ole kyllä automyyjiäkään.
- uuuhhh1
Hallelujaah Tervetuloa Tojouskovaisten leiriin ,,!!sielusi on turvassa.UUUhhh..
- otahan iltalääkkeesi
Joku ei Toyotisti kirjoitti tällä palstalla ,että osa Toyotan arvostelijoista on mieleterveys ongelmaisia.Ei kyllä paljoa erehtynyt.
- Toyota....
otahan iltalääkkeesi kirjoitti:
Joku ei Toyotisti kirjoitti tällä palstalla ,että osa Toyotan arvostelijoista on mieleterveys ongelmaisia.Ei kyllä paljoa erehtynyt.
Älkää nyt hyvät ihmiset ottako enempää, ihan täällä ihmeellisiä jo kirjoitellaan, Halle lujaa pysy uskossasi vahvana.
- Halleluja Toyota
Yksi Toyotan esittelytilaisuus sai teidät eufooriseen tilaan. Pakko käydä kokeilemassa esittelyviikonloppu Toyotan ylistystilaisuudessa.
- pruisnauris
taitaa olla tojokahvissa jotain huumetta mukana jos pääsee euforiaan kattelemalla noita patatylsiä tojoja - tylsä tylsempi toyota.
- automaattikangaspuut
Toyota ei liiemmälti ole aikojen saatossa kehittynyt ' kangaspuista ' joka näkyy myös siinä että naisetkin pitää tojosta , luulen myös että miehet jotka ajelee tojolla on kiinnostuneita kukista ja kynsien hyvinvoinnista .
- A-A-M-E-N
...sitten alkoi tulla pikavoittoja arpajaisissa ja toissaviikolla saimme lotossa päävoiton. Ruotsin kunkku otti yhteyttä äskettäin ja lupasi tulla käymään. Niin, ja Jyri häkämies lupasi 25 prosentin palkankorotuksen.
- Tiedän tunteen
Upeaa. Onnittelut.
- Pakohan tuo
aloitus on allekirjoittaa. Se vaan on niin hieno tunne, kun toyotaan voi luotaa aina. Toisin kun sen kilpailijoihin, joita epätöovoiset petterssonit yrittävät täällä puffata. No, eihän niihin trollien juttuihin usko kukaan. Aivan turhaa vaivaa näkevät.
- Toyota.
On merkki niille ihmisille,jotka eivät kaipaa autoltaan kummoisia ajo-ominaisuuksia eivätkä halua autonsa erottuvan massasta ja ovat muutenkin vaatimattomia.
- kokemusta on
Ei mikään ihme, sillä onhan Toyota tilastojen viimeinen. Nimittäin vika- ja katsastustilastojen. Kyllä siinä hermo lepää.
- saas nähä
Edellinen auto oli bme e39 520 bensa, jonka vaihdoin avensikseen.
Avensis meluisampi, mutta parempi ajaa uratiellä eli ei välitä urista yhtäpaljon kuin bemari välitti ja niitähän täällä riittää.
Bemariin piti uusia hammastankotanko, abs keskusyksikkö ja muutama nivel 12600-140000 välillä.
Saas nähdä kuinka nykyinen ave pelaa, ainakin ensimmäinen 10000 on ollut lupaavaa toimintaa, kilometrit samaa luokkaa bemarin kanssa. - Sori jos harmittaa
No niin. Onhan täällä myös asiallisia viestejä poikien provokaatioiden seassa.
Hieno juttu. - Evoik78
Toyota on varmasti kestävä ja hyvä valinta tietynlaisille ihmisille. Valitettavasti on todettava, että nämä ihmiset ovat elämässään hieman epäonnistuneita kun joutuvat tyytymään istumaan työmatkansa (alemmantason suorittaviin töihin) Toyotan ratin takana. En ala tietenkään väittämään etteikö heikompilahjaistenkin panosta tarvita, itse asiassa sehän tärkeintä. On nimittäin niin, että meitä paremmin koulumme käyneet hyvä palkkaisissa töissä olevat emme voisi mennä upeilla saksalaisilla laatuautoillamme töihin jos Toyotoilla siviilissä ajavat aurakuskit eivät olisi meille teitä avanneet! Toyota on myös hyvä esimerkki siitä, että suomi ei ole enää homogeeninen yhteiskunta kun kyseisellä merkillä ajavat sulassa sovussa maahanmuuttajat ja alkuperäiseen populaatioon kuuluvat heikommat yksilöt. Kaikille meille on paikkansa ja en sano, että Toyotoilla ajavat ihmiset olisivat sinällään meitä muita huonompia, vaikka älyllisesti ei ihan yliopistoon pääseetkään.
- Kgktktktkt
Toyota on yksi suosituimpia autoja Suomessa uutena. Ja uudet autot maksavat Suomessa niin paljon, että niihin on varaa vain hyvätuloiset tai aikaisemmin omaisuutta hyvin keränneet. Se taas usein vaatii älyä ja koulutusta. Laske siitä yksi yhteen jos osaat.
- äääliööööttäääää
...Ja kirjoitelmasta päätellen tämän sepusti Petteri, 12 v.
Voihan kirjoittaja tietysti vanhempikin olla, mutta henkinen taso on tuota luokkaa korkeintaan. - konservatiivi1
Taidan olla onnekas kaveri, tunnen erittäin fiksuja autoilevia ihmisiä. Tässä pieni otanta heistä. Eräällä on Lada, toisella on Audi, toisella on Mersu, toisella on Ford, jne,jne. Heillä taitaa lämmetä päässä kaikki kammarit yhtäaikaa, ei kukaan heistä korosta autojaan ja varallisuuttaan, ovat vaan ihan normaalisti. Ai niin, mulla on Toyota.
- Tsemppiä kaikille
Hienoa! Monet näyttävät olevan kateellisia, eikä mikään ihme!
- audimies 9v.
Joo ikävää että Toyotan suuri suosio ärsyttää yksilöllisyyttä arvostavaa nuorempaa sukupolvea (10-12v.).
- Juhla jatkuu
Toyota on suomalaisten mielestä luotettavin automerkki, joten voitte olla turvallisella mielellä myös jatkossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725