Miksi pojat eivät harrasta ratsastusta?

Katzkuuu

Vastailkaas pojat ja miksei tytötkin :) tiedän vain muutaman pojan jotka harrastaa ratsastusta niin miksei se harrastus kelpaa pojille? D:

39

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmoRokkari

      Koska pojilla on yleensä mopot mieles tai jtn... ite kyl mieluummi ratsastaisin mut ei kumpikaa kiinnosta

    • Kessu69

      Koska ratsastus on homoa, tyttömäistä ja vaikuttaa vitun homolta :DDDD En vois kuvitellakaan hinkkaavani omia palleja jonku hevosen selässä, hyi saatana.. Eikä vaan kiinnosta tommonen touhu. Vielä nolompia jotku keppihevoset:D Tää on mun mielipide. Mulla ainaki on vaa mopot ja pillu mielessä.

      • Että tekonahkaan voi kiveksiä hieroa ongelmitta?


    • heterokilpikonna

      kosk se on homoooooooooo

      • Hevoset haiseeh

        Oon tyttö, ja vastaus tohon on, että se on liian hintahtavaa... :D
        Ja muutenkin hevot haisee paskalta, kuka nyt sen hajun itseensä haluaisi -.-


    • Happy Neko boy

      Mä haluasin ratsastaa mutta mä pelkään hevosii se olis tosi kivaa ja olen poika

    • lifemocker

      eivät kaikki tytötkään harrasta ratsastusta?

      • TurusenKake

        Onkona kaveri vetäny nii paljo tupla pukkia, et on pukin parta kasvanu? Lasinpesuneste se miehen tiellä pitää.


    • _DappleCoat_

      Ajattelisin sitä näin päin: monet pelkäävät hevosia, koska ne ovat suuria, voimakkaita ja aina tietyllä tavalla arvaamattomia (saaliseläimen vaistojen vuoksi). Niitä on ehkä vaikea lähestyä jollei aikaisempaa kokemusta ole, ja tällöin niitä on myös vaikea ymmärtää. Monilla on myös käsitys, että ratsastaessa hevosen selässä vain istutaan, vaikka todellisuudessa on kyse hyvin kokonaisvaltaisesti rasittavasta urheilulajista. Hevosten kanssa tekemisissä oleminen vaatii myös luonteen jämäkkyyttä, täytyy pystyä osoittamaan olevansa johtaja, vaikka eläin on paljon vahvempi - useimmat hevoset testaavat rajojaan jatkuvasti.
      Mitä homoa on siinä, että osaa käsitellä 500-kiloista, potentiaalisesti vaarallista ja voimakasluontoista eläintä? Tai siinä, että keskittää huomionsa välillä johonkin muuhun kuin itseensä?

      Hauskaahan tässä on se, että historiassa monikin suurmies on tullut tunnetuksi hevosmiestaidoistaan, ja veikkaisin ettei tarvitse kovinkaan kauas menneisyyteen mennä, kun varsinkin yläluokan keskuudessa mies, joka ei osannut ratsastaa, oli aika nolo tapaus...

      Ja jos jo ihmettelitte, ei, en osaa ratsastaa.

      • daapoila

        kyllä pojat harrastavat ratsastamista, tosin makuuhuoneen puolella


      • ratsastus voittaa autot!

        Ja olen todellakin samaa mieltä DappleCoatin kanssa!! Aivan suoranaisen upea teksti!


    • Fockey nu

      En ikinä voisi edes kuvitella aloittavani ratsastusta, koska se on homojen ja naisten hommaa

      • ratsastus voittaa autot!

        Miksi ajattelette että se on homoa? Siksikö että useimmiten tytöt harrastavat sitä? Entä sanokaapa sitten että miksi silloin joskus siitä tuli sellainen "tyttöjen juttu". En usko että pojat ajattelivat että se on homoa. Vanhoina hyvinä aikoina ei melkein muilla kuljettukkaan! En ymmärrä miksei nykyäänkin. Autot ovat usein vain itse-/joukkomurhavälineitä! Muuten kyllä voisin harrastaa ratsastusta mutta kaverini ajattelisivat että olen homo tai jotain
        muuta... Pidän paljon eläimistä ja eritoten hevosista!


      • tietäjä92
        ratsastus voittaa autot! kirjoitti:

        Miksi ajattelette että se on homoa? Siksikö että useimmiten tytöt harrastavat sitä? Entä sanokaapa sitten että miksi silloin joskus siitä tuli sellainen "tyttöjen juttu". En usko että pojat ajattelivat että se on homoa. Vanhoina hyvinä aikoina ei melkein muilla kuljettukkaan! En ymmärrä miksei nykyäänkin. Autot ovat usein vain itse-/joukkomurhavälineitä! Muuten kyllä voisin harrastaa ratsastusta mutta kaverini ajattelisivat että olen homo tai jotain
        muuta... Pidän paljon eläimistä ja eritoten hevosista!

        En tiedä onko se miehillä luonnollinen ajatus, mutta miehet tykkäävät nopeudesta ja mekaniikasta. Siksi autoilu syrjäytti hevostelun miesten keskuudessa nopeudellaan ja mielenkiintoisella tekniikallaan.


    • sakkemakke1

      Pojat pelkäävät joutuvansa kiusaamisen alaisiksi.

    • Jos ihan alusta lähdetään, niin aluksi hevoset olivat ne nopeimmat, ja ne olivat poikien juttu. Nyt valta on vaihtunut mopoille, ja hevoset on sitten siirtyneet tyttöjen leikkikaluiksi. Eli ennenhän ne olivat miehiä, jotka hevosia hoiti, ja ne olivat enimmäkseen työtä ja liikkumista varten. Nykyään pojat pelkää joutuvansa kiusaamisen kohteeksi.

      • Valta on kyllä vaihtunut autoille, mutta ette te esi-teinit saa niilä vielä kulkea, joten joudutte käyttämään niitä jonnemobiileja.


    • Poika 16v

      Mä oikeestaa haluisin, mut en kehtaa pyytää et voisko alottaa. Oon joskus pienenä harrastanu ja haluisin alittaa uuestaa, mut sit taas toisaalta en.

    • mukko

      MIETI NY VITTU VÄHÄN... TÄMMÖSIIKI KYSYMYKSIÄ...

    • ridausta

      En ymmärrä mikseivät pojat ratsasta enemmän? EHkä se sattuu palleihin.

    • Mr. Läski

      Pikemminkin hevosen pitäisi ratsastaa minulla !

    • dsfdsfsdf

      Koska syön mielummin hevosta..

    • heppapoika21

      Hei :)

      Oon vähä yllätty siitä et suurinosa vastaajista pitää kundeja homoina jos ratsastaa.
      :( en itse ole harrastanut ratsastusta kauaa. Oikeestaa alotin ihan vasta ja rakastuin ensisilmäyksel hevosii ja ratsastukseen, se on tosi kivaa ja vaativaa puuhaa. oon 21 v kundi ja en tod oo homo. Huomasin sen et heti kun alotin ratsastaa nii heti kaikki alko huutelen mua homoks ja kaikkee muuta ilkeetä. Mut ite ainaki uskallan olla oma itteni ja en välitä siitä mitä muut siitä sanoo. Vaan jatkan ratsastusta niin pitkää kun vaa mahollista. Ja niille jotka sanoo sitä helpoks, nii käykää kokeilee ja nouskaa satulaa ja ratsatakaa sen 1 - 2 h siinä nii tajuutte et ei oo ihan mitää istumista se

    • love riding

      Joitaki se voi pelottaa. Mutta ei siinä oikeesti oo mitää pelottavaa ku ei se heppa heitä sinuu sieltä selästä jos sulla on avustaja vierel joka pitää hepasta kiinni. Mut siis käyn ite iha säännöllisesti tallilla ratsastamassa ja rakastan tallin tuoksua kun astuu talliin sisään :DDD Ja ei sse oo mitää helppoo se ratsastus. Menkää vaa pojatki kokeilee. Ja kylläähä tytöt yhä enemmä kokeilee myös poikien lajeja

    • ratssastus

      Enemmän taitaa pelottaa se että joutuu käyttään vaaleita ja tiukkoja ratsastushousuja.

      • EiHousutVaanSaappaat

        Entäpä kun jalka ei mahdu miesten ratsastus saappaaseen kun maailma pyörii riukupohkeisten ehdoilla kun taas meille paksupohkeisien on jo vaikeaa löytää ihan tavalliset saappaat kaupasta.


    • PRnff

      HEPPAPOJAT SAA NIIN PALJON PILLUA

    • tunnenyhenpojanjokar

      Mun mielestä kannattas välillä kattoo ku tv:stä tulee ratsastusta... suurin osa ratsastajista on miehii ja pojat on ihan hyvän näkösii hevoste selässä jossa he hallitsevat sitä 500 kilosta eläintä...

    • poistattaa pitäs

      Kuvitellaanpa näin: tiivistetään sun kaikki kipukohat sun kropastas kahteen palloon ja sit sijoitetaan ne pallot sun haaroväliin. Ja sitte ku istut hevosen selkään nää kaks palloo jaa sun kroppas ja satulan väliin, sitku viel otetaan pomppimisliike niin hauskuus alkaa.

    • Mietipä tätä

      Luultavasti siitä samasta syystä, josta sinä et rassaa mopoja tai tee muuta vastaavaa "poikajuttua". Jos ei ratsastus kiinnosta niin ei kiinnosta. Parempi kysymys olisikin sitten miksi tyttövaltaisia lajeja harrastavia poikia haukutaan homoiksi.

    • Ppoika12v

      Kyllä mää ratsastan naapurin Penan kanssa joka yö. Se tuntuu siitä erityisesti tykkäävän.

    • Vastaus on helppo

      Ei vaan sattumoisin kuulu 99 prosentin kiinnostuksen aiheiseen, ei siinä muuta sen kummallisempaa ole.

    • Sdfgg

      1. En tiedä, miksei pojat harrasta suhteellisesti nykyistä enemmän ratsastusta Suomessa, ilmeisesti joku pelko, muuallahan niitä on enemmän, tulokset näette kansainvälisten GP -kisojen tuloslistoilta. Miehillä on yhtä hyvät fyysiset edellytykset pärjätä, kunhan hermot pysyvät kurissa.
      2. 500 kg on vielä aika pieni heppa, ja ihmettelen miten joku voi ajatella että on vain tyttöjen juttu hallita sitä voimaa, maasta tai selästä. Ovatko sitten fiksumpia, voimalla kun eivät voi pärjätä? Mutta eipä tätä keskustelua käytäisikään UK:ssa tai Saksassa, tämä on tätä "mitä minusta ajatellaan" -näkökulmaa taas.
      3. Ei, pallit eivät, edes vanhalla miehellä, osu satulaan kouluratsastuksessakaan, kun istuu oikein; esteellä noustaan satulasta (vrt. onhan motocrossissakin miehiä mukana).

    • xxpyryxx

      ratsastan, olen poika, enkä tajua ollenkaan mitä noloa siinä on.

    • Kallis laji. Harrastan vain käytännössä ilmaisia asioita. Kyllä ratsastus kiinnostaisi.

    • AutisticScreeching

      Pojat ymmärtävät, että ruoalla ei leikitä.

    • potkijoita.ne.on

      Jos hevoisen molempiin takajalkiin laidettaisi vaikka sadan kilon punnukset niin usgaltaisi mennä sen lähelle, ylipäätään edes

    • SeSyyMiksiEnHarrasta

      Liian kallista, vanhemmilla ei koskaa ollut varaa harrastuksiin vaan aina kaikki on vain liian kallista kuten mulle aina sanottiin. Piti pysyä vapaa-ajat kotona auttamassa kotitöissä ja sisarusten hoidossa ja totella vanhempia kuin jokin robotti, jos väitti vähänkin vastaan tai esitti oman mielipiteen suljettiin tunniksi pimeään komeron. Se mitä opin on että mitään sellaista ei kannata harrastaa johon ei koskaan ole varaa tai joka ei ole taloudellisesti kannattavaa. Eli ennemmin kannattaa harrastaa jotain sellaista josta on enemmän tuloja kuin menoja. Lisäksi ei kannata harrastaa mitään sellaista mihin ei ole varusteita, eikä mitään varusteita kannata hommata jos ei jotain harrasta. Nämä opit olen pitänyt, eikä minulla vieläkään ole mitään harrastusta. Ja vaikka elämä on kuollessaan tylsää ja yksinäistä niin paremman puutteessa se saa kelvata. Lisäksi olen nyt jo niin vanha eli täysi-ikäinen, ettei minkään harrastuksen aloittaminen tyhjältäpohjalta ole lainkaan järkevää.

    • Macezki_69

      Katos ku syy asiaan on simppeli.
      Mopoa ja autoa yms. Voi tuunata, virittää, ajaa pitkiä matkoja paljo nopeemmi ilma et väsyy, popittaa ja ajaa pilistä, vetää lintassa ja niin edespäin. Auto tai mopo ei myöskään hajoa talliin vaikkei sille anna päivittäin porkkanoita.
      Hevosella aka. Karvaooppelilla voi vaan ratsastaa kunnes se väsyy ja...ja... siihe se jääki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2759
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      360
      2614
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2190
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1788
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1773
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1764
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      139
      1678
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1432
    Aihe