Onko kenelläkään kokemusta kuinka iso homma on vaihtaa hammastanko 02 malliseen golf varianttiin.Ohjaus on keskialueella jäykkä ja pientä välystä tuntuu,käännettäessä ohjauksesta kuuluu "nariseva "ääni.ääni eikuitenkaan tule iskunvaimentimen yläpään laakereista,joten olisko hammastanko hajalla.
Golffin hammastangon vaihto
3
3189
Vastaukset
- Golf IV
Ei liene kukaan koskaan tarvinnut vaihtaa hammastankoa kyseiseen automalliin. Mulla on tosin kokemusta vasta kolmesta IV-koppaisesta Variant-Golfista, yhteensä n. 800000km. Enimmillään yhdellä yksilöllä 390000km.
Ennemminkin tulisi mieleen oireiden perusteella jäykkä/tiukka/rasvaton raidetangon pää tai alapallo kuin hammastanko.
Tulee auton pito kalliiksi jos aletaan vaihtamaan osia sattumanvaraisesti, tutkimatta missä vika piilee.- Anonyymi
Onko tehostettu.? Jos on, niin tehostimen öljy on vajaa ja se aiheuttaa narinaa. Pumppu hörppii ilmaa, joka kiertää tehostimen ohjausjärjestelmässä, joka on hydraulinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tehostettu.? Jos on, niin tehostimen öljy on vajaa ja se aiheuttaa narinaa. Pumppu hörppii ilmaa, joka kiertää tehostimen ohjausjärjestelmässä, joka on hydraulinen.
Golf 2002 on ns. neloskoppainen, joissa kaikissa on tehostettu ohjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049