Vieläkö löytyy "vanhanaikaista" aitoa pystykorvalinjaa? Aikomuksena hankkia pentu, kun sopiva sellainen löytyy. Koiralla toivotaan olevan jäljellä aitoa luonnetta, isännän repulle ei vierailla asiaa;) Tykättäis, että koira ei olisi ihan pikkurimppana vaan jämäkämpi omilla jaloillaan seisova tyyppi. Lintua haukkuva vietti vahvana.
Jos tunnistat tyypin ja tiedät mistä kenneleistä voisimme aloittaa etsimistä, voisitko antaa vinkin?
Koiran hankinnalla ei kiire, koti on maalla ja metsämiehelle koiraa etsitään.
Suomenpystykorva urospentua etsitään
Kultahäntä
1
109
Vastaukset
- punanen koera
itellä on just tuommonen koera.. ite oon sitä mieltä että nykyään liian monet urokset on narttumaisia ja lepsuja rakenteeltaan ja luonteeltaan.. tuolta kuusamon suunnalta ainakin omani löysin, mutta sieltä ei taija enää pentuja tulla, samalta emältä ainakaan.
Itekki oon miettiny että mistä sitä saisi samanlaisen kun nykysestä aika jättää, vai pitäsikö sitä astuttaa joku narttu omalla koiralla ja ottaa siitä pentu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787