Vieläkö löytyy "vanhanaikaista" aitoa pystykorvalinjaa? Aikomuksena hankkia pentu, kun sopiva sellainen löytyy. Koiralla toivotaan olevan jäljellä aitoa luonnetta, isännän repulle ei vierailla asiaa;) Tykättäis, että koira ei olisi ihan pikkurimppana vaan jämäkämpi omilla jaloillaan seisova tyyppi. Lintua haukkuva vietti vahvana.
Jos tunnistat tyypin ja tiedät mistä kenneleistä voisimme aloittaa etsimistä, voisitko antaa vinkin?
Koiran hankinnalla ei kiire, koti on maalla ja metsämiehelle koiraa etsitään.
Suomenpystykorva urospentua etsitään
Kultahäntä
1
88
Vastaukset
- punanen koera
itellä on just tuommonen koera.. ite oon sitä mieltä että nykyään liian monet urokset on narttumaisia ja lepsuja rakenteeltaan ja luonteeltaan.. tuolta kuusamon suunnalta ainakin omani löysin, mutta sieltä ei taija enää pentuja tulla, samalta emältä ainakaan.
Itekki oon miettiny että mistä sitä saisi samanlaisen kun nykysestä aika jättää, vai pitäsikö sitä astuttaa joku narttu omalla koiralla ja ottaa siitä pentu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959