Jos biossissa nostaa vcorea niin tuuletin pitäis pyörii lujempaa? Vai?
Bios
2
675
Vastaukset
- jokujostain
Suorittimen jännite ja suorittimen jäähdyttimen/coolerin tuulettimen käyttöjännite on eri asia. Eikä näillä minusta ole mitään tekemistä keskenään. Suorittimen jännitteen nosto lisää lämmöntuottoa suorittimessa ja liittyy kellotteluun.
Jäähdyttimen tuuletin pyöriin vakiona 12 voltilla ja nopeammin sen saa pyörimään vaihtamalla nopeampi eli yleensä tehokkaampi tuuletin cooleriin. Tai voi tietenkin vaihtaa koko coolerin parempaan.
Eli tuo 12V on tietokoneessa maksimi ja sitä voi tietenkin sitten pienentää tuulettimelle tarvittaessa, ei nostaa. Säätöön löytyy kyllä ohjetta alan sivuilta.- tyhmä
Annatko myös osoitteen "alan sivuille"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940