Minne "ulos" lauantai-iltana katsomaan paikallista elämää?

mummitus1

Olen osan viikon lomasta itsekseni (nainen 55v) ja lauantaina saapuu poikani (19v) viettämään 3 viimeistä lomapäivää kanssani Budapestiin. Siispä lauantaina olisi iltasella kiva lähteä ulos katselemaan paikallista iltaelämää, oisko vinkkejä tällaiselle parivaljakolle?

10

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummitus1

      ...siis 20.4.2013 lauantaina :-)

    • yksin myös

      Mitä silloin meinaat yksin tehdä ?? Se kiinnostaa enemmän !!

      • mummitus1

        Se "oma loma" on auki, nuo 3 päivää on tuota iltaohjelma lukuunottamatta suunniteltu.
        Missäs päin olet yksin? Onko ideoita?


      • Orpona ollaan
        mummitus1 kirjoitti:

        Se "oma loma" on auki, nuo 3 päivää on tuota iltaohjelma lukuunottamatta suunniteltu.
        Missäs päin olet yksin? Onko ideoita?

        Budassa olen yksin. Kyllä sitä jotain keksittäisi tekemistä !!


      • mummitus1
        Orpona ollaan kirjoitti:

        Budassa olen yksin. Kyllä sitä jotain keksittäisi tekemistä !!

        Heipsan!
        Laitapa jotain viestiä itsestäsi osoitteella: [email protected]
        niin katsellaan josko Budapestissa nähtäisiin.
        Esim. kuka olet asutko siellä, oletko päivisin, iltaisin vai molempina vapaalla jne.
        Olen nyt pari tuntia paikalla ja sitten vasta noin. klo 20 -21 paikkeilla takaisin vastailemassa.
        terv. mummitus


      • Hei vaan
        mummitus1 kirjoitti:

        Heipsan!
        Laitapa jotain viestiä itsestäsi osoitteella: [email protected]
        niin katsellaan josko Budapestissa nähtäisiin.
        Esim. kuka olet asutko siellä, oletko päivisin, iltaisin vai molempina vapaalla jne.
        Olen nyt pari tuntia paikalla ja sitten vasta noin. klo 20 -21 paikkeilla takaisin vastailemassa.
        terv. mummitus

        Viesti on osoitteessasi


    • budapestilainen

      Esimerkiksi Szimpla kert on suosittu ja kiva paikka kaikenikäisille, huonona puolena ainainen tungos. Szimplan alueella (Kazinczy utca) on useita muitakin kivoja persoonallisia "rauniobaareja". Budapestin yöelämä on vilkas ja joka paikka on yleensä täynnä. Nagymezo-kadulla on useita pubeja ja klubeja.

      • mummitus1

        Kiitos vinkistä! Noista rauniobaareista olinkin lukenut, mutta eipä niistä täältä käsin oikein kuvaa saa. Siispä piirrän karttaan huomivärillä viivaa tuonne Szimplan maisemiin ja Nagymezo-kadulle ja katsellaan mistä sieltä sitten itsemme löydämme. Paikallisen vinkki kertoo paljon enemmän kuin joku matkaopas!


    • pestin paras

      Tässä erinomainen pubi, loistavaa elävää musiikkia joka ilta, hyvää ruokaa, sisäänpääsy ilmainen.... Ainoa haitta on sen suosio, josta johtuen on täpösen täynnä joka ilta. Ikähaitari yltää aina nuoresta disco-porukasta lähes kasikymppisiin.

      http://www.oldmans.hu/index.php?m=newsletter

      • mummitus1

        Kiitos vinkistä! Käväisin katsomassa linkin ja vaikutti hyvältä! Ihan varteen otettava vaihtoehto! Täytyypä ton mun jannun kanssa katsella niitä vielä kun käy lomilla tässä pääsiäisen tienoilla taasen :-)
        Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe