Odotin sängyn laidalla jännittyneenä. Poikaystäväni oli suihkussa ja minä olin jo pukenut yömeko päälleni. Se oli ensimmäinen kerta, kun Mika oli luonani yötä. Olin silloin 15 ja Mika 16. Olin viikonlopun yksin kotona vanhempieni lähdettyä lyhyehkölle lomalle ja olin pyytänyt Mikan meille yöksi. Vikdoin kuulin askelia huoneeni oven takaa ja mika tuli sisälle. Hänen tummanruskeat hiuksensa valuivat vielä vettä hänen rinnukselleen. Olinhan minä nähnyt hänet aiemmin ilman paitaa uimahoususillaan kesällä, mutta tämä oli eri asia. Hän jätti pyyhkeensä lattialle ja istuutui viereeni sänkyni laidalle. Olimme katsoneet aiemmin elokuvia ja kello oli jo aika paljon, joten päätimme alkaa nukkumaan. Emme menneet vielä peiton alle, vaan pötkötimme leveällä sängylläni kasvot vastakkain kyljillämme. Katselimme siinä toisiamme jonkin aikaa. Olimme jo seurustelleet puolisen vuotta, mutta silti minua jännitti. Hän oli ensimmäinen poikaystäväni ja arvelin että suhteemme saattaisi edwtä uudelle tasolle. Mika painautui lähemmäksi minua ja siirsi kätensäkyljelleni ja suuteli minua hetken. Lopetettuamme hän nosti yömekkoani ja laittoi saman kätensä paljaalle kyljelleni, ja alkoi siitä minua silittelemään. Tunsin meneväni kananlihalle ja tunsin kylkeni tiedoilla väristyksiä. Olisin huokaissut, jos olisin kehdannut. Mika katseli minua päästä varpaisiin ja puri huultaa. Iistäen käden ylitseni hän hivuttui yläpuolelleni tukien hieman lihaksikkailla käsillään kummallakin puolellani. Laitoin käteni hänen päänsä taakse ja vedin häntä lähemmäksi kietoen jalkani Mikan lantion ympäri. Hän suuteli kaulaani ja minut valtasi ihana läheisyyden tunne. Hän oli hyvin lämmin, ja sormeni hänen märillä hiuksillaanb tuntuivat hyvältä. Jatkanko?
Eka kertani poikaystäväni kanssa
Miomoi
3
2836
Vastaukset
- Hothony
Jatka
- jatka2
jata jatka todellakin
- Jatkaaa!!
No jatka ny sitten!! XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177