kertokaa kiinnostavimmasta naisesta jonka olette suomessa tavanneet/ nähneet. Vaikka ohikulkia joka jollaintavalla vei huomiosi ja jää mieleesi erittäin vahvasti. tuntomerkkejä siis? hiukset/vaatteet/eleet tai mitä vain. olisi hauska kuulla minkälaiset naiset vievät todella huomiosi.
Millainen sinua kiinnostaa?
13
500
Vastaukset
- lesbotyttönen
Itse ainakin pidän poikamaisista ,laihoista(ei liian laihoista) ja mustahiuksisista naisista joilla voi myös olla huuli ja kulma koru :3
- voi elämä...
Joo kyl huulikoru tejee naisesta mielenkiintoisen...
- anette
Päästiinpä mun lempiaiheeseen! No, nättejä tyttöjähän tulee ja menee, ja barbeja saa ostaa leluosastolta. Mut mun mielikuvituksen vangitsee ehdottomasti naiset joilla on jotain melenkiintosta särmää kasvoissa, se voi olla vaikka korkea otsa, pisamat, iso nenä, todella tummat silmät, terävä huulen kaari... Sir Francis Baconin sanoin, "there is no excellent beauty without strangeness in the proportions". Kaveri sanoo että olen hullu, mutta tykkään kookasvartisista nenistä ja yhdistän ne jotenki luonteen lujuuten ja vahvaan persoonaan (näinpäs kerran luennolla hennon pellavapäisen neitosen jolla oli tosi komea ja huomiotaherättävä klyyvari... ah, que bella!). Vähäinen meikki ja luonnolisuus tekevät myös vaikutuksen, mitä sitä kaunista naamaa peittelemään? Ja jos tähän kaikkeen heittää vielä sekaan sellasen vienon pahan tytön habituksen... Jep, mielenkiintoni on taattu.
- tarkkaa touhuu
Sama juttu. Ei kiinnosta barbit, ei poikatytöt. En kuolaa kauniiden naisten perään. Pikku seikat merkitsee ja tietenkin kokonaisuus, mut jos vaan se "jokin" mielenkinnon herättänyt tekijä löytyy naisesta, niin hän voi minkänäköinen, -kokoinen tahansa.
Arvostan kans komeita isoita klyyvareita;) En tiedä pystyisinkö ikinä ihastumaan nöpönenään.
- ErnuBacon=oikeassa
Poikatytöt kiinnostaa. Varmaankin pitkät ja hoikat sellaiset, siksi että itse olen lyhyt ja pyöreä, mitä en kauheesti arvosta. Kyllä toisaalta lyhyetkin hoikat ja poikamaiset kiinnostaa jos on oikean näköinen naama.Ei oikesstaan niin hoikkakaan tarvii olla jos on lihaksikas, mistä saa kivasti turvallisuuden tunnetta. Naama ei yleensä saa olla liian pyöreä.Pitää olla isot silmät ja jotenkin oudon näköinen et yleensä huomio kiinnityyy. Ei saa hukkua massaan.
- eskari
Haloo helsingin Elli on aika söpö.
- loving lady gaga
Olen itse naisellinen ja minun silmäni kiinnostuvat naisellisista naisisra, jotka näyttävät naisielle ei siis miesmäiset vedä puoleensa sen enempää kuin miehet. Olen varmaan joidenkin mielestä itse jollain tapaa epäkehittynyt ajatusmaailmassani jos sanon tämän: en ymmärrä miten jotkut lesbot ihastuvat miesmäisiin naisiin eli toisin sanoen jotain heteroahan siinä on, ihastutaan miesmäisiin, jollain tapaa haetaan sitä stereotypiaa mies ja nainen. Tämä oli vain oma mielipiteeni, kaikkihan saavat rakastua kehenkä vaan, mietin itse vain eikä tarkoitus ole loukata ketään.
- loving lady gaga
Luulen että jokainen ymmärtää vaikka tuli kirjoitusvirheitä.
- Ei ole
Ajatus stereotypian hakemisesta on mielestäni hiukan outo, ainakin minulle. Itse ihastun yleensä naisellisiin naisiin, mutta mahtuupa elämän varrelle pari ihastumista ja rakkautta maskuliinisempienkin naisten kanssa.
Jo se, että voin ihastua ja rakastua sekä naisellisiin, että maskuliinisempiin naisiin, kertoo mielestäni siitä, etten ole minkään stereotypian vanki tai sellaista hakemassa. En vain pidä feminiinisyyttä tai maskuliinisuutta sinänsä mitenkään poissulkevana asiana, tai se ei sitä minulle ole, ihastumisen syntymisen kannalta.
Monet muut tekijät sen sijaan ovat paljon olennaisempia kiinnostukseni syntymisen kannalta, kuten esimerkiksi reippaus, urheilullisuus ja ulkoinen olemus yleensä.
Mielestäni on myös loogista, että ihminen etsii itselleen sopivaa paria. Herkemmälle ihmiselle sopiva pari voi olla vahvempi ja turvallisempi. Vahvemmalle ja suojelunhaluiselle persoonalle sopiva pari voi olla pienempi ja herkempi. Temperamenttiselle sopiva pari voi olla tasaisempi. Esimerkiksi. Ei siinä mitään mies-nainen-asettelua tarvita, tai edes kaivata.
En myöskään itse maskuliinisena naisena yritä olla miesmäinen, vaan ainoastaan oma itseni. Nautin omasta ja omanlaisestani naiseudesta.
- Miiiinä
Ystävällinen, nauravainen ja toiset ja itsensä huomioon ottava joka ei turhista valita ja vingu.
- Tällaiset
Viime aikoina olen erityisesti kiinnittänyt huomioni kolmeen kohtaamaani naiseen. Kaikkiin olen törmännyt työn merkeissä - yksi on isompi johtaja ja kaksi muuta omien alojensa asiantuntijoita. Eivät suoranaisia kollegoitani, vaan henkilöitä, joihin törmään sillöin tällöin työn ja yhteistyön merkeissä.
Kaikki ovat tehneet omalla tavallaan vaikutuksen, vaikka ovat täysin eri näköisiä, kokoisia, värisiä ja hiukan erilaisia tyyleiltäänkin. Pienestä suurempaan, tummasta vaaleaan, lyhythiuksisesta pitkähiuksiseen. Olemuksetkin vaihtelevat herkemmästä lämpimään ja suoraviivaisempaan.
Hauskaa onkin sitten miettiä, mikä kiinnostaa ja mikä on yhteistä kiinnostavissa naisissa, jotka ovat keskenään erilaisia? Ainakin tyylitajuinen, siisti ja melko klassinen, mutta ei kuitenkaan tylsä pukeutuminen. Kaikki ovat kauniita ja käyttävät töissä jonkin verran meikkiä, mutta ovat samalla myös hyvin luonnollisia. Se on yleensä piirre, josta erityisesti pidän. Ammattitaito, itsevarmuus, järkevä määrä kunnianhimoa ja asioiden hyvin tekeminen viehättävät myös. Ihminen, joka on omassa elementissään ja pyrkii kohti jotakin päämäärää, on aina kiinnostava. Kaikki naiset ovat sanavalmiita tekijöitä. Näissä naisissa kiinnostaa myös urheilullisuus, joka nyt yleensä on melkolailla perusedellytys kiinnostukselleni. - bi seksual
edellinen kiinnostuksen kohde on sporttinen liikunnanohjaaja kuntosalilla. Naiselliset hiukset, pitkät siis ja kuitenkin lihaksikas vartalo jossa ei paljon rasvaa näy.
Todella unelma kasvoista ja tosi tosi tosi mukava.
Toinen mikä kääntää pään on naisellinen nainen, mutta tälläkään ei voi olla rasvaa kehossa liikaa mutta hieman pehmeämpi kun edellinen esimerkki. - -Reddari-
Tämän on taas niitä aiheita joihin ei minulta ihan tarkkaa vastausta voi saada.
En mihinkään stereotypia luokitteluun tässä lankea mutta olen itse poikamainen tyttö ja pidän enemmän femmeistä. Minkäs minä sille teen jos ne ei vaan sytytä, kavereina kuitenkin poikamaiset tytöt ovat mahtavia!
Pakko myöntää minuun parhaiden tehoava pinnallinen asia naisessa: Vaaleat hiukset/blondit. Ne vaan vie multa jalat alta.
Perus kaunis, hoikka/normaalikroppainen. Sellainen sopusuhtainen nainen on mieleeni. Silmät ja kasvonpiirteet ovat kyllä tärkeemmät kuin kroppa.
Pukeutuminenhan on jokaisen oma asia mutta kyllä minä haluan että itsestään huolta pidetään myös vaatteiden osalta ja että ollaan edes jonkin verran muodissa mukana.
Ja sitten se niin sanottu tärkein. Luonne. Huumorintajuinen pitää olla ja rento. Itse olen sellainen chillaaja niin en varmaan jaksaisi kauhea stressaajan kanssa joka päivä samankaton alla elää. Sellainen perus mukava, sosiaalinen ja spontaani luonne on tosi jees. Itsevarmuus on plussaa.
Mutta nämäkin on vain suuntaa antavia määritelmiä. On sitä tullut ihastuttua punapäihin ja brunetteihin ja vaikka minkälaisiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä kenen seuraan elämä johdattaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185