Mulla
tylsää
oottelen
pakettia
Angolasta.
Hyvä ystäväni
korintekijä
Zaka Zaka Boom Boom
on luvannut muistaa
minua jättesuurella
sienikorilla johon kuulemma
mahtuu mun
kaikki
kaikki
kaikki
kaikki
keskeneräiset neulomiset ja virkkaamiset.
Kerron Teille kaikille
heti kun jättebra ihana kori
tulee postista.
Terskius
Neuleangstia
1
<50
Vastaukset
- Velkaangstia
Mulla
tylsää
oottelen
että joku
tarjois
mun
asbestipaskatalosta
sen verran
että pääsisin
eroon
veloistani
ja voisin
perustaa
firman
puhtaalta pöydältä,
ihan puhtaalta,
sieltä ei löydy
yhtään tuohta.
Mutta verottaja
on luvannut muistaa
mua jättesuurilla
mätkyilllä johon on
kerätty
kaikki
kaikki
kaikki
kaikki
mun tähänastist
velat korkoineen
ja tulevat velat
korkoineen
myös.
Kerron Teille kaikille
heti millainen
jättebra tieto
tulee postista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261