Bostoninterrieri

Susi

Olen 18-vuotias opiskelija ja olen pohtinut koirakaverin hommaamista itselleni ja ihastuin aivan liikaa Bostoninterrieriin. Luuletteko, että Bostoni olisi "se oikea" minulle?

Tykkään itse ulkoilusta ja lenkkeilystä. Käyn yleensä aamuisin 30-60min kävely- tai hölkkälenkillä fiiliksen mukaan. Jos en käy lenkillä aamuisin, teen lenkin illalla kunhan olen kotiutunut ja saanut läksyt tehtyä. Liikuntaa koira saisi siis päivässä aamupissityksen ja 2-3 pidemmän lenkin muodossa. Lisäksi lähistöllä on myös koirapuisto, jonne pääsisi lajitovereiden kanssa leikkimään.
Viikonloppuisin liikuntaa saisi vielä enemmän pitkien metsälenkkien ansiosta. Useina viikonloppuina olen mökillä vanhempieni kanssa, joten siellä olisi tilaa juosta irti ja leikkiä koiran kanssa.

Asun tällä hetkellä vanhempieni kanssa isohkossa omakotitalossa ja pihaakin löytyy jonkun verran. Tulevaisuuden suunnitelmat ovat melko pitkälti kotikaupungissani, eli ainakin seuraavat 3v. asuisin vielä kotona. Tämän jälkeen ehkä olisi tiedossa muutto kerrostaloasuntoon.

Lapsia ei perheessämme ole eikä myöskään muita lemmikkejä. Aikaisempaa koirakokemusta ei löydy.

En haluaisi harrastaa koiran kanssa mitään ihmeellistä. Perus lenkkeilyä ja vastapainoksi sitten sohvalla löhöilyä lenkin jälkeen. Agility/näyttelyt/toko ei siis kiinnosta. Jos kasvattaja kuitenkin vaatii niin voin koiran pari kertaa näyttelyihin viedä, jos vain joku muu suostuu sitä esittämään.

Olisiko Bostoni sopiva koira minulle? :) Mitä olen Bostoneista lukenut, olen jo täysin ihastunut kyseiseen rotuun! Vaikuttaa juuri sopivan persoonalliselta minulle! Huumoria löytyy tarvittaessa koiran kanssa ja samoin pitkää pinnaa.

Millaisissa hinnoissa Bostoninpennut liikkuvat ja missä vaiheessa kannattaisi lähteä kyselemään/etsimän?

9

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bostonjee