Tytöt, musikaaliset pojat?

Kitaristirumpali

Tytöt mitä mieltä olette musikaalisista pojista ja siitä, että poika soittaa soitinta? Esimerkiksi itse soitan kitaraa ja rumpuja. Mitä mieltä olette?

11

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihiiiii

Ehkä sulosinta ikinä! Mun ihastus sattuu soittamaan kitaraa (itekki soitan, mut en niin hyvin ku se) ja aina ku nään sen soittavan nii aivot sulaa..:33

• fyffeli

musikaalisuus ei oo koskaan huono juttu(: toki muutaki elämää pitää olla kun vaikka se piano, mut muuten kyllä jees(:

terkuin ite pianoa soitteleva ja aikonaan musiikinteoriaa opiskelllut tyttöne(:

• kaaaos

rakastan musikaalisii poikii♥ iteki oon ihastun poikaa joka soittaa kitaraa! ja mäki sulan aina ku nään ku se soittaaa!

• Poika 14v

Täs ois pianistikitaristi, ja rumpuja ja bassoaki jotenkuten osaan soittaa :)

• 14v tytsy

Musikaalisuus on ihana asia, varsinkin, jos osaa laulaa, mut soittaminen on kans hyvä juttu.

• ammiu

aina vaa hyvää plussaa

• Tyttöläinen14

Tosi söpöö!

• :D :D

rumpuja

• music<3

Aina on plussaa jos poika on musikaalinen rumpalistit ja kitaristit on niitä söpäimpiä:)

• gtrplr

Entä mitä mieltä olette jos poika soittaa rockia ja metallia sähkökitaralla (ja soittaa hyvin ja taidokkaasti)? Tai yleensäkki jos musiikkina on raskaampi rock ja metalli? Mulla sellane mielikuva et tytöt on enemmä niitte perää jotka rämpyttelee akustisel jotai ylisiirappisia rakkauslauluja ja massapaskapoppia laulaen samalla... (toisin oli 80-luvulla)

• Kitarapiano

piano, kitara, muija, ruho, lsd, ja keikat baareis muut ei tarvi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe