Tilasin tos netin kautta Canon A85 hintaan n 270e postikuluineen. Mut eilen paketin noudettua huomasin että ovat pakanneet mulle vahingossa Canon A80 mikä on hinnaltaan n.100e arvokkaampi ja laadultaan/toiminnoiltaan parempi kamera.
Mut nyt ongelmana et en tahtois valittaa moisesta erheestä, koska kamera on kyl paljon parempi, mutta takuulappu/kuitti on kirjoitettu Canon A85:lle.
Onko miten herkkiä ja takuita työlistäviä kameroita?
Käyttö on aika vähäistä.
Tuli postissa
5
1986
Vastaukset
- Rehellinen
Sanotaan, mitä jos olisi ollut halvempi versio?
Minä ainakin ottaisin yhteyttä myyjään, ilmeisesti lähettävät veloituksetta oikeat paperit ja sinullakin säilyy omatunto puhtaana, ainakin hyvä mieli. Kokemuksesta tiedän itse korjaan aina virheen jos huomaan olipas etu ostajan tai myyjän, loppupeleissä olen jäänyt voitolle ja vielä hyvällä mielin.- Rehellisyys
Ja pyh sanon minä.
Huijaavat muutenki kameroiden hinnoissa ni ei kannata valittaa. Tyydy siihen mitä sait.
- joku vaan
mitäs tilasit netin kautta? oma vika. fotoliikkeessä maksaa ehkä kympin enemmän ja saat ainakin oikean kameran.
- Tosi on
Tilasin saksasta kameran, no ei siinä mitään muuta kuin käyttöohjeet olivat Lontoon ja Berliinin kielillä. Jotain muuta myoskin kuten Roomaa, Pariisii ja Barceloonaa???
Tiettyhän on, että suomalaiset hallitsevat täysin nämä murteet ja tietysti kamerateknillistä sanastoa ihan sujuvasti, ainakin lähettäjä luulee niin. - juntti
Tosi on kirjoitti:
Tilasin saksasta kameran, no ei siinä mitään muuta kuin käyttöohjeet olivat Lontoon ja Berliinin kielillä. Jotain muuta myoskin kuten Roomaa, Pariisii ja Barceloonaa???
Tiettyhän on, että suomalaiset hallitsevat täysin nämä murteet ja tietysti kamerateknillistä sanastoa ihan sujuvasti, ainakin lähettäjä luulee niin.Luuletko että niillä siellä saksassa on suomalaisia käyttiksiä,suomi kun ei ole mikään maailman kieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924