Nyt on aloitettu pois pakkoruotsi kansalaisaloite:

Nyt on aika tullut!

http://www.ruotsivapaaehtoiseksi.fi

Tarvitsette pankkitunnuksen tai mobiili, poliisiasiakijan.

Tätä aloitetta kannattaa jopa Kokoomusnuoret?
Jos tulee tarpeeksi nimiä niin Eduskunnan on otettava se käsiteltäväksi vaikka Henriksson kuinka yrittäisi estää sitä.

Kuudessa kuukaudessa on saatava yli 50.000 henkilöä.

Nyt vaan kipin kapin näyttämään että on kannatusta.

Pakkoruotsi turhaa! Turhaa kieltä on tootta tosiaan pakkoruotsi, sen olen saanut huomata aivan käytännössä!

Jossain sanottiin aloitteeseen olevan samantien jo kertynyt yli 400 nimeä.
Ainakin minä allekirjoitan, sillä EUssa olisi hyvä kun ymmärtäisivät Olli Rehn ja muut suomalaisten edustajat
niitä tarpeellisia kieliä, englantia ennen kaikkea, ranskaa ja saksaa. Kun näyttää että EUstakaan emme ole eroamassa, että siellä edelleen jatkamme, niin että ymmärtää ja osaa itse sanoa asiansa noilla EUssa osattavilla kielillä, niin se on tarpeen. enemmän kuin tarpeen. Olli Rehnkin niin onnettomasti puhuu kun on pienenä turhaa pakkoruotsia joutunut pänttäämään vuodesta toiseen. Tarpeetonta.

1

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUOM.!

" Sosiaalisen median avulla yksin toimiminen voi muuttua yhdessä toimimiseksi.

Heikompia on tarpeen auttaa

Selviäkään epäkohtia ei aina uskalleta nostaa esiin esimerkiksi työpaikoilla. Silloin kannattaa toimia muidenkin puolesta. Arjessa on tarpeen puuttua tilanteisiin, joissa esimerkiksi esiintyy kiusaamista, syrjintää tai rasismia. Pieni teko voi olla tärkeä.

Vääriä perinteitä voi muuttaa

Ilman sananvapautta demokratia ei voi toimia. Esimerkiksi niissä maissa, joissa naisilla ei ole äänioikeutta, ei ole myöskään demokratiaa. Oikeuksien puutetta perustellaan perinteillä, vaikka kyse on vallasta. Huonoja perinteitä voi muuttaa omassa lähipiirissä. "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4634
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3852
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2591
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1735
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1607
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1521
    9. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      16
      1394
    10. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1339
    Aihe