http://www.ruotsivapaaehtoiseksi.fi
Tarvitsette pankkitunnuksen tai mobiili, poliisiasiakijan.
Tätä aloitetta kannattaa jopa Kokoomusnuoret?
Jos tulee tarpeeksi nimiä niin Eduskunnan on otettava se käsiteltäväksi vaikka Henriksson kuinka yrittäisi estää sitä.
Kuudessa kuukaudessa on saatava yli 50.000 henkilöä.
Nyt vaan kipin kapin näyttämään että on kannatusta.
Pakkoruotsi turhaa! Turhaa kieltä on tootta tosiaan pakkoruotsi, sen olen saanut huomata aivan käytännössä!
Jossain sanottiin aloitteeseen olevan samantien jo kertynyt yli 400 nimeä.
Ainakin minä allekirjoitan, sillä EUssa olisi hyvä kun ymmärtäisivät Olli Rehn ja muut suomalaisten edustajat
niitä tarpeellisia kieliä, englantia ennen kaikkea, ranskaa ja saksaa. Kun näyttää että EUstakaan emme ole eroamassa, että siellä edelleen jatkamme, niin että ymmärtää ja osaa itse sanoa asiansa noilla EUssa osattavilla kielillä, niin se on tarpeen. enemmän kuin tarpeen. Olli Rehnkin niin onnettomasti puhuu kun on pienenä turhaa pakkoruotsia joutunut pänttäämään vuodesta toiseen. Tarpeetonta.
Nyt on aloitettu pois pakkoruotsi kansalaisaloite:
1
77
Vastaukset
- HUOM.!
" Sosiaalisen median avulla yksin toimiminen voi muuttua yhdessä toimimiseksi.
Heikompia on tarpeen auttaa
Selviäkään epäkohtia ei aina uskalleta nostaa esiin esimerkiksi työpaikoilla. Silloin kannattaa toimia muidenkin puolesta. Arjessa on tarpeen puuttua tilanteisiin, joissa esimerkiksi esiintyy kiusaamista, syrjintää tai rasismia. Pieni teko voi olla tärkeä.
Vääriä perinteitä voi muuttaa
Ilman sananvapautta demokratia ei voi toimia. Esimerkiksi niissä maissa, joissa naisilla ei ole äänioikeutta, ei ole myöskään demokratiaa. Oikeuksien puutetta perustellaan perinteillä, vaikka kyse on vallasta. Huonoja perinteitä voi muuttaa omassa lähipiirissä. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695