Vain SuomiTuristejako

TiinaTyttö

Yunus hotellissa,vai onko muitakin kansallisuuksia?
Pieni hotelli, vaan näyttäisi olevan hyvällä paikalla, rannalla ja lähellä vanhaa kaupunkia.
Onko buffet aamiainen?
Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen.

13

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut paikalla

      Noin 1/5 on suomalaisia. Erinomainen buffet aamiainen.

      • Vain 1/5

        siis horatsuja.

        No vithuttaa ne silti...


    • Yunukseen taas

      Mikä ihmeen vanha kaupnki ? Tarjoitatko basaari-aluetta ? :)
      Hotellissa muitakin pohjoismaalaisia. Kiva hotelli, suosittelen !

    • orbita

      No tosta erinomaisuudesta voi olla montaa mieltä;toki mainiolla paikalla,mut siihen se loppuu.Henkilökunta ei mitenkään palvelualtista,kuten turkkilaiset yleensä,eikä aamiainen todellakaan mikään buffet aamiainen.Huoneet älyttömän pienet,ainut plussa,jos saat kävelykadulle/merelle päin.Nyt tosin omistajat vaihtuneet,olisko henkilökuntakin parantunut.

      • eroa on

        No odotit varmaan jotain 4 staran hotellia mutta unohdit hotellin olevan aurinkoisilla 2 ja plussa. Ollakseen 2 se on erinomainen ellei suorastaa super.
        Ja aamiainen on buffet. Oletko tietoinen buffetin ja annosaamiaisen erosta?


    • orbita

      No tasan olen tietoinen aamiaisten eroista,mut kaukana se oli buffet aamiaisesta.Ja kyllä tiedän,montako tähteä on,mut ei sen pitäisi sentään henkilökunnan palveluun vaikuttavan.Ne vanhemmat miehet oli tosi mukavia ,mut esim.tyypillä joka oli yöllä respassa ei ollut pientäkään käsitystä asiakaspalvelusta,mm. tervehtiminen kuuluu niihin.Ja olen käynyt Turkissa ja Marmariksessa lukuisia kertoja ja saanut poikkeuksetta hyvää palvelua,siitä ei voinut Yunuksessa puhua.

      • erkkinimiminimi

        Buffet tarkoittaa noutopöytää, siis suomalaisittain: seisova pöytä.

        Mistä se koostuu, onkin toinen juttu. Vaatimaton buffet-aamiainen saattaa olla pelkkä kahvi/tee leipä ja levite.

        Voisitko kuvailla tarkemmin, miten aamiaisesi oli "kaukana buffet-aamiaisesta"?
        Tarjoiltiinko pöytään?


    • Ollut....

      Viime toukokuussa Yunuksessa, meillä sattui huone "huonolta" puolelta eli vastapäisen rakennuksen seinä oli näköalana. Huoneet todella pienet mutta ihan siistit. Buffee aika niukka, juustoa, yhtä leikkelettä, munia, muroja,leipää, tomattia, kurkkua, muttta kyllä sillä mahansa täyteen sai.
      Sijainti on aivan erinomainen!

      • heinäkuussa yunuksee

        No lokakuussa viime kesänä kun me olimme Yunuksessa oli aivan toinen tahti kuin mitä sinä olet kokenut toukokuussa. Uusi omistaja oli laittanut tuulemaan ja aamiainen oli suorastaan mainio ajatellen että emme olleet varanneet matkaamme 3 tähden hotelliin. Nyt on ravintola kuulemma remontissa ja siitä tulee upea ja avara. Olin yhteydessä Marmariksen tuttuihin ja kertoivat Yunuksen rannan olevan raivattu ja uutta hiekkaa oli tuotu. Monet asiat on uudistettu Yunuksessa.
        Viime vuonnahan jo olivat vaihtaneet vanhat lattiamatot parkettilattioiksi.
        Siellä nähdään heinäkuussa.


    • Amero

      Pari kertaa olen viettänyt lomaa Yunuksessa. Huoneet siistejä ja aivan mukavan kokoiset. Rauhallinen sijainti eikä yöelämän äänet kantaudu huoneisiin. Aamupala aivan riittävä. Suosittelen.

    • ....

      Lattiat laminaattia ei parkettia :)

      • MaisaTäti

        Et varmaan osaa lukea ??? lattioista ei kysytty mitään !!!!


    • kommentoija vaan

      Hassua! "maisemana" seinä! Itselleni on ihan sama millasessa murjussa pääni kallistan yön ajaksi! Toki sen suhteen olen tarkka,että hygieniä on kunnossa! Mutta maisemallisesti ajattelen,että ihan sama,en mä siellä huoneessa aikaa vietä kuin just sen nukkumisen verran! Toki päivisinkin aina välillä lepopaikkana....Mutta ymmärrän toki....osa haluaa olla enemmänkin hotellissa ja ihailla maisemia! Juoda aamukaffet partsilla ja illalla ottaa efekset partsilla niin silloin tietysti olisi loistavaa jos maisemat olisi edes kohtuulliset

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe