Minulla olisi tiedossa 2001 1.3 128 000km ajettu Yaris, merkkinä Toyota ainakin luotettava vaan mitä kokemuksia ko mallista, mielellään tuosta 2001 mallista?
Kokemuksia Yariksesta
4
646
Vastaukset
- yaris 2002
Meillä 2002 yaris 1.3 linnea luna. Toimii kuin unelma, huollettu aina säännöllisesti eikä koskaa ollut mitään vikoja! Lähtee aina talvella ku talkkari katolta, en voi ku suositella! Auto ollut minulla ajossa, olen sairaanhoitaja kotihoidossa niin ajan lyhyitä matkoja ja äivän aikana käynnistyksiä tulee yli 20! joten erinomainen pelii!
- älä maksa liikaa
Hyvä ja kestävä pikkuautohan se Yaris on. Älä vaan maksa ylihintaa!
Niitä kun saanut edullisesti.
http://www.nettiauto.com/toyota/yaris/5125793
http://www.nettiauto.com/toyota/yaris/5361134
http://www.nettiauto.com/toyota/yaris/5220102 - tojolainen
Mulla on yaris 1.3 Bens, Tavallisella automaattilaatikolla ja ilmastoinnilla, ajettu n.153th, vm 2000. On vetokoukkua ja tummenettua lasia sekä sumuvaloja. Tähän mennessä korjattu takalasin pyyhkimen varsi, vaihdettu viime kesänä ilmastoinnin lauhdutin ja pari vuotta sitten uusi akku. Määräaikaishuollot merkkikorjaamossa. Vielä on alkuperäiset jarrut, suojakumit, pakoputki, iskarit, vetonivelet. Kertaakaan ei ole hylätty katsastuksessa. Jakopää on ketjulla, ei hihnan vaihtoja. Minusta suhtkoht varma auto ollut tähän asti.
- Aarne2
Meillä ajettiin yli 200tkm kunnes meni lunastukseen kolarin takia.
Tarvitsi varasosia 2krt. Edestä meni vakaajan tapit. 84 eur vaihdoin itse. Toinen osa oli ajovaloumpio josta kuoli korkeudensäädin. Ilmeisesti käytön puute. Tälle hintaa 69 eur motonetistä ja vaihdoin itse. Äärimmäisen varmatoiminen mutta hieman meluisa käyttöpeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194