Ei tule kalaa

jhkjhkjhkjh

Ootteko muut saaneet mitään tänä talvena? Olen käynyt muutaman kerran pilkillä, mutta pari kalaa yhteensä. Jos yhden ahvenen saa reissulla niin tyytyväinen saa olla.

On kokeiltu pitkää ja lyhyttä tapsia, kirkasta ja tummaa kuvaa, isoa ja pientä... Mutta kun ei syö niin ei.

4

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöökionki

Jos haluat kalaa pilkillä, niin voin opastaa kalareissun Oulujärvelle ja ahvenet on isoja.
      Majoitus ja moottorikelkka kuljetuskin järjestyy maksimissaan 8 hengen porukalle.

Ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected]

• sm pilkkijä

Kannattaa kokeilla eri järvistä. Jotkut pikkulammet voivat antaa hyvin kalaa.

• Kurjaa on

Erikoinen talvi on ollut, tammi ja helmiskuussa kala söi hyvin ja oli isoa.
      Maaliskuussa syönti vähentynyt ja koko pienentynyt.

• minneliekadonneet

Totta, aivan sama havainto, mistä sitten johtunee??? Ylensähän vielä maaliskuu on kuitenkin ollut kohtuullista pilkki aikaa, huhtikuu onkin sitten eri juttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8435
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6505
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      62
      6343
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4991
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3630
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3361
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3305
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      49
      2923
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2872
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2846
    Aihe