Moi! Mistä saa tietokoneelle tekstuuripakketteja. Voisitteko kertoa mistä saa hyviä tekstuuripaketteja. Minulla ei ole yhtään tietoa mistä saan tekstuuripaketteja ladattua. Olisin iloinen jos kertoisitte. Sain minecraftin viimme marraskuussa. Hyvää päivän jatkoa kaikille lukijoille.
Vastaukset 1
- paistettu_kanankoipi
Ensiksi kirjoitat googleen minecraft forums ja kliklaat sitä mikä tulee ekana.
Sitten etsit sieltä semmosesta kohasta jossa lukee "forums" ja sinne tulee semmonen "lista" josta etit semmosen ku "Texture packs".
Siellä on lista jossa on erillaisia texture paketteja toivottavasti osaat loppuun :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881424
- 83982
- 65863
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429