Heathrow express junaliput tilattu etukäteen jotka tulostan ulos. Riittääkö että näyttää tuon tulostetun lipun junassa? Onko kaupat auki Lontoossa toisena pääsiäspäivänä?
Heathrow express
6
630
Vastaukset
- Lippuja ja lappuja
Itse olen juuri nyt täällä Lontoossa ja ostin expressiin automaatista meno-paluulipun 34£. Se tilattu lippu pitää vaihtaa niihin lippuihin joilla pääsee asemalta ulos. Eli kun juna tulee victorian asemalle se pikku lippu laitetaan automaattiin ja sit aukee portit.
- Kokemusta on
Hei!
Heathtrow-express tulee kylläkin Paddingtoniin eikä Victorialle ja tulostetun lipun näytät vain junassa konduktöörille ja homma on selvä !
- 17+1
Heathrow Expressiin todellakin riittää ihan se itse tulostettu lippu, joka tarkistetaan junassa (ei porteilla).
Pääsiäisenä kaupat olvat Lontoossa auki ihan normaalisti. - Eka kertaa menossa
Kiitos vastauksista :) niin olen todellakin menossa Paddingtoniin ja hotelli on Hilton London Metropole, 225 Edgware Road, sinne kait ei ole pitkä matka joten kävellään sinne.
- 17+1
Paddingtonin asemalta poistuessasi lähdet Praed Streetiä vasemmalle, ja kuljet niin pitkälle että hotelli tulee Praed Streetin ja Edgware Roadin kulmassa sinua vastaan. Kävelyä on ehkä noin 10-15 minuuttia, suoraa tietä. Edgware Roadilta pääset helposti liikkumaan Lontoossa linja-autolla, esim. linjalla nro 23 pääset hotellilta St. Paulin katedraalille asti ohi monien muiden nähtävyyksien.
- Eka kertaa menossa
Kiitos 17 1 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319