Heathrow express junaliput tilattu etukäteen jotka tulostan ulos. Riittääkö että näyttää tuon tulostetun lipun junassa? Onko kaupat auki Lontoossa toisena pääsiäspäivänä?
Heathrow express
6
657
Vastaukset
- Lippuja ja lappuja
Itse olen juuri nyt täällä Lontoossa ja ostin expressiin automaatista meno-paluulipun 34£. Se tilattu lippu pitää vaihtaa niihin lippuihin joilla pääsee asemalta ulos. Eli kun juna tulee victorian asemalle se pikku lippu laitetaan automaattiin ja sit aukee portit.
- Kokemusta on
Hei!
Heathtrow-express tulee kylläkin Paddingtoniin eikä Victorialle ja tulostetun lipun näytät vain junassa konduktöörille ja homma on selvä !
- 17+1
Heathrow Expressiin todellakin riittää ihan se itse tulostettu lippu, joka tarkistetaan junassa (ei porteilla).
Pääsiäisenä kaupat olvat Lontoossa auki ihan normaalisti. - Eka kertaa menossa
Kiitos vastauksista :) niin olen todellakin menossa Paddingtoniin ja hotelli on Hilton London Metropole, 225 Edgware Road, sinne kait ei ole pitkä matka joten kävellään sinne.
- 17+1
Paddingtonin asemalta poistuessasi lähdet Praed Streetiä vasemmalle, ja kuljet niin pitkälle että hotelli tulee Praed Streetin ja Edgware Roadin kulmassa sinua vastaan. Kävelyä on ehkä noin 10-15 minuuttia, suoraa tietä. Edgware Roadilta pääset helposti liikkumaan Lontoossa linja-autolla, esim. linjalla nro 23 pääset hotellilta St. Paulin katedraalille asti ohi monien muiden nähtävyyksien.
- Eka kertaa menossa
Kiitos 17 1 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986