Heathrow express

Eka kertaa menossa

Heathrow express junaliput tilattu etukäteen jotka tulostan ulos. Riittääkö että näyttää tuon tulostetun lipun junassa? Onko kaupat auki Lontoossa toisena pääsiäspäivänä?

6

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lippuja ja lappuja

Itse olen juuri nyt täällä Lontoossa ja ostin expressiin automaatista meno-paluulipun 34£. Se tilattu lippu pitää vaihtaa niihin lippuihin joilla pääsee asemalta ulos. Eli kun juna tulee victorian asemalle se pikku lippu laitetaan automaattiin ja sit aukee portit.

• Kokemusta on

Hei!
        Heathtrow-express tulee kylläkin Paddingtoniin eikä Victorialle ja tulostetun lipun näytät vain junassa konduktöörille ja homma on selvä !

• 17+1

Heathrow Expressiin todellakin riittää ihan se itse tulostettu lippu, joka tarkistetaan junassa (ei porteilla).

Pääsiäisenä kaupat olvat Lontoossa auki ihan normaalisti.

• Eka kertaa menossa

Kiitos vastauksista :) niin olen todellakin menossa Paddingtoniin ja hotelli on Hilton London Metropole, 225 Edgware Road, sinne kait ei ole pitkä matka joten kävellään sinne.

• 17+1

Paddingtonin asemalta poistuessasi lähdet Praed Streetiä vasemmalle, ja kuljet niin pitkälle että hotelli tulee Praed Streetin ja Edgware Roadin kulmassa sinua vastaan. Kävelyä on ehkä noin 10-15 minuuttia, suoraa tietä. Edgware Roadilta pääset helposti liikkumaan Lontoossa linja-autolla, esim. linjalla nro 23 pääset hotellilta St. Paulin katedraalille asti ohi monien muiden nähtävyyksien.

• Eka kertaa menossa

Kiitos 17 1 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe