Onko kukaan hakenut ko asuntoihin? Oletteko saaneet tietoa saitteko asunnon oletteko päässeet katsomaan millaisia ovat? Onko näköala vain viereinen talo vai näkyykö muutakin. Itse kyllä hain, mutta tietoa en ole saannut ainakaan vielä. Alue vaikuttaa kivalta, mutta onko sitä kuitenkaan! Tietoa kaivataan jos joku asuu ko asunnoissa tai alueella kertokaa!
Plazankuja 5 ja Tuulensuunkuja 3
3
824
Vastaukset
- Sörkan friidu
Asun lähellä Sörnäisten Lintulahdessa ja olen käynyt katselemassa aluetta, lähinnä Plazankuja 3:a. Olen hakenut siitä asumisoikeusasuntoa. Alue on ihan mukavan tuntuinen, Sörnäisten palvelut ovat lähellä, mutta alue on kuitenkin selkeästi omassa rauhassaan. Hyppää kutosen ratikkaan ja aja Lautatarhankadun pysäkille ja kävele siitä katsomaan aluetta. Kulkuyhteydet alueella ovat loistavat. Näköalat voivat olla merelle asti, riippuen ikkunoiden ja parvekkeen suunnasta.
- Sörkan friidu
Kävin iltakävelyllä alueella tänään. Jos saisin valita, ottaisin ennemmin asunnon Tuulensuunkuja 3:sta. Tuulensuunkujan asuntojen parvekkeet ovat suunnilleen kaakkoon päin ja näkymät voivat olla merelle asti. Parvekkeet ovat sisään vedettyjä ja lasitettuja, niin kuin VVO:n sivuilta näkyy. Osassa asunnoista oli valot, eli mahdollisesti niissä jo asutaan. Plazankujan parvekkeet eivät olleet vielä lasitettuja ja ainakin niistä parvekkeista, mitkä näin, oli näkymät vastapäiseen taloon. Se talo on kai samaa asuntoyhtiötä. Toivon saavani naapuritalosta, Plazankuja 3:sta asumisoikeusasunnon. Etelä-Hermannin alue on mukava, siellä on hitas-omistusasuntoja, yksi asumisoikeustalo ja kovan rahan vuokra-asuntoja. Kaupungin vuokra-asuntoja on Hermannin puolella, lähin taitaa olla Muurikuja 1.
- PalleHermanni
Soittelin noista kämpistä ja VVO.lla sanoivat, että ilmoitetut asunnot eivät ole välttämättä vapaita vaan esimerkkejä millaisia on tarjolla. Osa on kuulemma varattu ja osa ei. Asunnoissa on tarvehankinta, mutta ovat vapaarahoitteisia. Meillä ei tainnut sitten olla mahiksia kun haluamme muuttaa nykyisestä pois jotta saisimme lasitetun parvekkeen ja vähän varmemman vuokranantajan kuin nykyinen. Varallisusasiat mielestäni ok (2 aikuista, hiukan yli keskituloisia, ei velkaa, 1 lapsi ja haetaan pienehköä kolmiota,. Ei tosin niitä 57neliön versioita)
Osassa Hermannin asunnoista on muutto 1.6, osa 1.7 ja osa 1.9, joten mahdollisuuksia on vielä. Alueella rakennetaan vielä paljon: Sörnäistenkadulla on vasta 1/3 rakennustöistä tehty/aloitettu ja Eläinlääkärinkadulla puretaan THL:n taloa.
Asumme lähistöllä ja rakennuspölyä pyörii ihan kivasti ilmassa ja vielä on edessä useita räjäytystöitä ja paalutuksia. Muuten kyllä todella kiva alue, vaikka ei täällä ole mitään kovin ihmellistä, mutta toisaalta "joka paikkaan" on lyhyt matka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927