Hei, olisiko jollain tietoa thaimaan ilmastoista tuossa huhti-toukokuun vaihteessa? Suunnitelmissa olisi lähteä sinne suunnille 26.4-10.5. Sataako sielä kauheasti juuri alku toukokuusta vai uskaltaako sinne suunnille lähteä? Olisiko joitakin muita matka ideoita jonnekin kauemmas?:) Kiitos!
Sää thaimaassa huhti-toukuun taitteessa?
matkailija1
1
125
Vastaukset
- 4 reissua Thaimaassa
Oltiin toukokuun alussa ja lämmintä oli. Sadekuuroja tuli melkein joka päivä mutta kestivät vaan siinä 15-30minuuttia ja virnisti kummasti.yöllä satoi usein mutta sekä ei haitannut. Kuuma oli a kiva rusketuksen sai ja mitä parasta.....alemyynti oli parhaimmillaan ja esim retket sai paikallisilta tosi halvalta. Suosittelen jos et kaipamitään hirveetä turistirysissä.poppoota oli mutta ei liikaa ja halpaa oli jalämmintä.muuta ei kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013