mariukselle toinen nimi

äippä555

elikkä siis nimiapua kaivattaisiin! olemme päättäneet antaa pikku pojallemme nimen Marius mutta toinen nimi on vielä hakusessa. (haluamme siis nimenomaan kaksi nimeä koska vanhemmalla pojallakin on vain kaksi). mies haluaisi Viljamin tai Alexanderin, itse olen kovin ihastunut Kaspianiin. mitä mieltä näistä nimistä? muitakin ehdotuksia otetaan vastaan :)
t.patrikin ja vauvan äippä :)

9

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimeksi es.

      Marius Miro Sakarias

      • vain kaksi

        haluamme vain kaksi nimeä. Marius Sakarias taas on jotenkin liian "sihisevä". kiitos silti ehdotuksesta :)


    • Täti

      Marius Juntti-Einari
      Marius Kullikki
      Marius Kakkimus

    • ei mariusta

      En suosittele nimeä. Meillä pojalla oli ko. nimi ja poika koki sen erittäin vastenmielisenä, koko ajan kaverit kysyi, oliko se tytön nimi. Jatkuvaa nälvimistä. Mari-alkuiset ovat niin voimakkaasti naisen nimiä. Jos nimeä ei ole "pakko" antaa, ehdottaisin, että valitsette jonkun muun nimen. Meillä nimi aiheutti kärsimystä ja se poistettiin käytöstä, eli siiryttiin toiseen etunimeen.

      • ei mariusta

        Ehdotan Kaspian Viljami veikalle nimeksi.


    • Täti

      Eilen (10.3) Täti -nimimerkillä kirjoittanut en ollut minä, vaan joku muu, joka kirjoitti minun jo kauan käyttämääni nimimerkkiä :/

      Minä laittaisin Mariuksen mieluummin toiseksi nimeksi.
      Kaspian voisi olla etunimenäkin, mutta tässä vielä muutama ehdotus Patrikin veljelle:

      Petrus Kaspian,
      Kasper Marius,
      Rasmus Viljami,
      Jesper Alexander,
      Jeremias Eemil,
      Kaspian Albert,
      Kaspian Lennart,
      Kaspian Oliver,
      Oliver Vincent,
      Eemil Marius,
      Anton Marius,
      Verner Kaspian/Marius,
      Eerik Kaspian/Marius

      • täti miekin

        No mietä tätejä on Suomi pullollaan, ei muut tädit voi välttämättä tietää, että sinä olet the TÄTI.

        Ehdotuksesi Erik Kapian/Marius on kiva.

        Samaa mieltä edellisen kanssa, että Marius on liian neitimäinen nimi.


      • Täti
        täti miekin kirjoitti:

        No mietä tätejä on Suomi pullollaan, ei muut tädit voi välttämättä tietää, että sinä olet the TÄTI.

        Ehdotuksesi Erik Kapian/Marius on kiva.

        Samaa mieltä edellisen kanssa, että Marius on liian neitimäinen nimi.

        Kyllähän minä sen tiedän, että tätejä on paljon muitakin kuin minä ja nimimerkkini, eikä kaikki tietenkään tiedä, että minä olen käyttänyt jo vuosia tuota nimimerkkiä.
        Mutta uskonpa vaan, että tällä palstalla nimimerkkiäni käyttänyt tietää, että olen tällä nimimerkillä tänne kirjoitellut ennenkin.
        ... ihan vaan hänen ehdotuksistaan niin päättelen...


    • jenna.

      Marius Elmeri
      Marius Aslak
      Marius Olavi
      Marius Eevert
      Marius Jaakkima
      Marius Mikael
      Marius Lambert
      Marius Joonatan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe