Komea mies

Yks rakastunut

Tummia ja tulisia.Hyvälle tuoksuvia ja hoidettuja etelän poikia!
Kyllä voittaa AINA suomalaiset ihrakkaat hikipöntöt,pesemättömin paskareijin!

42

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervemenoa!

Etelän poika viiltelee sua puukolla jos katsotkin vieraita poikia ja lähettää sun rahas kotimaahansa oikeelle perheelleen. Kyllä suomiämmät on hölmöjä ja naiveja.

• Homot

Onkohan yhtä hölmöjä kuin ukot, jotka käy Venäjällä paneskelemassa maksullisia ja tautisia homoja?

• Ystäväsi ryhis

Vitti että tulee taas pitkä uintireissu...

• h2o

eipä hätää..laardi kyllä kelluttaa..

• Ystäväsi ryhis

Luojan kiitos ja lämmittää kanssa. Sitä paitsi ennemmin laardi häviää vyötäröltäni kuin tämä älyvapaa väittely päättyy tällä palstalla. Ei kannata varmaan nousta tuolta vedestä ennen ensi kesää. Aargh!

• sitäsamaavanhaa

ja tässäkin ketjussa imatran "miesten" parhaimmisto osoitti taas "älykkyytensä "....
      : D

• Monet herkut

Nyt iski matkakuumeen. Olisihan todella virkistävää tavata iloisia ja hyvin pukeutuva ja käyttäytyvää MIEHIÄ., eikä ne kaikki välttämättä ole niitä rattopoikia sillä onhan siellä miehiä kaikista maista.

• Turhapurot.

Eihän suomalaiset miehet osaa edes tanssia, puhumattakaan esim tarjota illallista tai yleensäkään ne ei osaa mitään!

• normi tyttö

höpö höpö miul on pönäkkä ja punakka suomi ukko ja se o maailman paras.

• qwerty!

Suominainen on täydellinen juuri sellaisena ku on...itse pidän tuulipukua jatkuvasti, enkä jaksa panostaa pukeutumiseen, paitsi kun lähden baarissa käymään:) silti olen saanut aikoinani seuraa, nyt minulla on nainen, joka saa sukat pyörimään jaloissa:)

• sukat pyörii

Vieläkö jaksat itse puhaltaa sen täyteen vai joko pitää käyttää uimapatjapumppua?

• qwerty!

Ei meillä kaikilla ole bumpattavaa, vaan ihan aito suominainen:)

• lökäpöksylpr

Olen tätä palstaa lukiessa ollut jo huolestunut suomalaisten miesten tasosta, kun naisia pitää hakea Svetosta ja jatkuvasti saa lukea näitä tyhmiä provoja ryhävalaista. Mutta löytyihän sitä lopulta saman tasoinen nainenkin! Hienoa, kun olet löytänyt rakkauden ulkomailta, mutta katsohan etteivät etelän Manolitosi pyörittele useampaa yhtäaikaa eivätkä ole rahojesi perään, voi sitä itkun määrää kun totuus paljastuu! Olethan testauttanut itsesi tautien varalta?

• Komee mies

EGYPTILÄINEN leskimies kyseessä,tämä komee mies,johon olen rakastunut.
        4-vuotta tunnettu ja luottamus molemminpuoleinen.
        Ei näillä kymmenillä ole aikaa enään "leikkiä" rakkaudella.
        Olemme jo molemmat yli kuusikymppisiä.
        Kaikkea hyvää meille kaikille!

• ei egyp
        Komee mies kirjoitti:

EGYPTILÄINEN leskimies kyseessä,tämä komee mies,johon olen rakastunut.
        4-vuotta tunnettu ja luottamus molemminpuoleinen.
        Ei näillä kymmenillä ole aikaa enään "leikkiä" rakkaudella.
        Olemme jo molemmat yli kuusikymppisiä.
        Kaikkea hyvää meille kaikille!

no höpö höpö

• tarkastaja10

Irstaita vanhuksia, hyi.

• kuiva reva

Vieläkö vanhalla ukolla muna tojii

• jop jumai
        kuiva reva kirjoitti:

Vieläkö vanhalla ukolla muna tojii

joo kun pääsis vielä valkeaa hirvee painamaa,
        onhan tästä jo pitkä aika,mutta?

• miumau mukkaa

jokaisella oikeus onneen ja parisuhteeseen,sellaiseen mikä ei perustu hyväksikäyttöön tai rahakas/köyhä tilaan

• köyhä ja sinkku

Mutta eihän muunlainen suhde suomalaisen naisen kanssa onnistu.

• suomirules

Tottakai onnistuu, niin suomainaisen kuin miehen kaa, et vaan tavannut sitä oikeaa....tai haet seuraa vääränlaisestä ympäristöstä.

• rusrules

no siksi helppoa,maksaa vähän valkealle hirvelle ja kaikki tyytyväisiä,minä sain,hirvi sai
        mutta verottaja ei saanut mitään

• Ei saa
        rusrules kirjoitti:

no siksi helppoa,maksaa vähän valkealle hirvelle ja kaikki tyytyväisiä,minä sain,hirvi sai
        mutta verottaja ei saanut mitään

Sakko hirvikin varmasti, tuskin! Harva turhapuro pystyy tyydyttämään naisen.

• ruslaatua

mut kuka sai sen päävoiton eli HIV:n ?? tai pikkuvoittoja kuten hepatiitin,klamydian ,visvasyylä tai satiaiset.... ??

• keskisuomesta

Kokeillaas täält. Cirque du Saimaa kylpylässä mies punaisessa hupparissa ja farkuis odotteli ilm. lapsias siin aulassa viikol 10. Jäit jotenkin mieleen kun muutaman sanan vaihdettiin ja olit hyvän tuullinen. Olitko mistä päin kun sanoit ettet pakallisii vaan lomal imatralla siin infotaululla. Otas yhteyt säpön saat jos tunnistat tään :)

• Javooli

Möögeliä nokkaan koko ämmäköörille. Vinkuvia prinsessoja ei tosimies kaipaa.

• " prinssit"

Mikä tosimies, jos ajattelee vain omaa tyydytystä eikä välitä naisen tunteista.

• VOI,VOI

NO niitä prinsessojahan tehän käytte sieltä svetosta koko ajan
        hakemassa.Moni kakku päältä kaunis...satiaisten kanssa koristeltu
        ja satiaisten munat kaupan päälle.kyllä TOSIMIEHEN kelpaa.

• onnettoman pieni

ne on ne prinssinakit semmosia !

• Pieni poli

Niin pikkunakit ja ikuisia lapsellisia nynnyjä jotka siirtyvät oman mamman komennossa pirttihirmun holhottavaksi ja palvelijaksi

• Hyvin huonon

Huonon provon teit LÄSKIHUORA,

• sovinisti sika

Mä en halua muuta kun rytkästä kassit tyhjäks. Se on ainoa asia mitä varten nainen on luotu. Ne ei ole edes uhmisiä, saati älyllisiä olentoja, kuten ketjut aloittaja tietämättään todisti.

• funtsi

Oletko muistanut kertoa äidillesi tuon saman? Että arvostat noin paljon sitä, että hän on sinut tähän maailmaan synnyttänyt.

• uhminen ?

minäkin haluaisin vaan sen tyydytyksen itselleni enkä välitä toisen osapuolen saamisesta ,mutta kun niiltä kehittymättömiltä pikkunakeilta tulee aina niin nopeesti ja se oli sit siinä !!! eivät kuulemma ole supermiehiä että jaksais edes uusintaa....siinä teille tosiasioita !!

• ei se tapa vaan...

Hyvin näyttää uponneen oli provoa eli ei.....todistit sen ihan itse todeksi.On tainnu kirpasta kovin joku tapahtuma elämässäsi hiljattain ? Ei kai vielä suolaa haavoihin ripoteltu?

• Javooli

Edelleenkin: Möögeliä nokkaan prinsessoille.

Suomen ämmät haaveilevat materialismista ja kaikesta turhasta alati. Mistään niiden enin osa ei mitään tajua, muusta kuin ulkoa tuoduista haaveista ja televisiosta. Silloin on aivan normaalia käydä huorissa, sillä eihän materialistista harakkaa nyt kukaan terve jaksa katsella pidempään.

• elämänlaatua

Ikävää, että javooli päätynyt suhteissa juuri inhoamansakaltaisiin naisiin. Kyllä enemmin tai myöhemmin osuu kohdalle henkisiä arvoja arvostava ihminen. Usko pois. Ei kaikki ole materialismin kannattajia!

• Javooli
        elämänlaatua kirjoitti:

Ikävää, että javooli päätynyt suhteissa juuri inhoamansakaltaisiin naisiin. Kyllä enemmin tai myöhemmin osuu kohdalle henkisiä arvoja arvostava ihminen. Usko pois. Ei kaikki ole materialismin kannattajia!

Ei näy sattuvan. Siitäkään huolimatta, että olen yrittäjä, omaan älyä ja olen erittäin lahjakas visuaalisesti.

Tässä maassa kun erilaiset lähinnä sorsitaan sivuun, koska enemmistölampaat eivät kestä lahjakkuutta ja määkivät muiden luomien asioiden ympärillä.

Siksipä kannatankin MGTOW linjaa - puoliksi pakosta. Kiitos kuitenkin kannustuksesta.

• Mohammed Mudface

Sine suomihoro tulla tänne minu hella ja nyrki väli. Sine saa kaikki mitä tarvi kuoka kans muta minu täyty saada myös vieras pilu. Sinä anta kaikki raha minule.

• hyvin menee,mutt menköön

Kiitos vaan kosinnasta,mä olen jo löytänyt oman kullan.
        Ei oo tullut vielä lättyyn.Kuule mee sä vaan niitä naapurimaan kaunottaria kuokkimaan

• siideriryhis

Onko tämä totta!

• en edes ruma oo

mie oon vissiin joku kummajainen, samaa naista katsellut, käpälöinyt ja muutakin mukavaa on tullut harrastettua jo parikymmentä vuotta. Ikinä ei olla riidelty niin rankasti, että olis erolla uhattu, pientä nähinää joskus tietysti ollut. Ei tee mieli kapakoihin, svetoon, oman vaimokullan kanssa kuitenkin on elämä täydellistä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe