Joo, on tylsää :/ Oon 11, kuten nimimerkistä näkee.
Kysykää mitä vain. Osoitetta en anna.
Vastaan kaikkiin kysymyksiin
50
225
Vastaukset
- ErNuGirl4ever
Nimimerkistä oletan et oot emo... Itte oon emo/ernu ja 15w mut siis
Meikkaatko millei? Tykkäätkö laittaa hiuksii? Millasta musaa kuuntelet? Onx sulla paljon samantyylisii kavereita?^^- Emotyttö_01
No, nyt kun olen vielä ala-asteella, en oikein viitsi meikata oikein kovin vahvasti. Mutta koska minulla on akne, käytän peitepuikkoa. Ja sitten käytän kulmakynää, joskus ripsariakin. ylä-asteella sitten meikkaan ehkä vähän vahvemmin.
Ja mun hiukset on niin hirveät, etten tykkää.
Ja kuuntelen Metallicaa, Black Veil Bridessiä, acdc:tä, Megadethii, Slayerii, Tokio Hotellii, Meshuggahii, Bon Jovia, Van Halenia, Led Zeppeliniä, The Beatlestä, Def Leppardia, Kreatoria, Machine Headia, Slipknottia, Stam1naa, QUeenia, Mötley Crueta, Children Of Bodomia, Viikatetta ja Skillettiä :) Eli tällästä suht. raskasta.
Ja ei, mulla ei oo yhtäkään samantyylistä kaveria :(
Mutta kiitos kysymyksestä!
Mitä mieltä olet elämästä?
- Emotyttö_01
Oma elämäni on ollut aika rankka, että silleen. Nyt olen kuitenkin viime aikoina "ryhdistäytynyt", koska olin masentunut kiusaamisen, syrjimisen ja perhe-ongelmien takia. Ja huonon itsetunnon. En ole enää niin masentunut, ja huomasin, että kaikki sehän oli vain korvien välistä kiinni ;) Asenne ratkaisee melkein kaiken, ja se, miten suhtautuu elämän haasteisiin. Sanotaanko vaikka, että elämä on kuin vuoristorata. Joskus se menee ylös, joskus alas. Mutta se pitää itse päättää, nauttiiko kyydistä vai kijuuko koko matkan.
Jos elämä potkii mua, niin mähän potkin takasin! Ja tulen aina muistamaan, että kaikki vastoinkäymiseni ovat vain vahvistaneet minua :) Mutta joo, ihan tavallisesta elämästä haaveilen, menisin naimisiin, hankkisin pari lasta... Ehkä matkustelisin kun olen täysi-ikäinen. Tälläiset haaveet minulla.
Jokainen kulkee omia polkujaan ja elää elämän miten haluaa.
Mitä mieltä oot homoliitoista?
- Emotyttö_01
Mielestäni homot saavat olla homoja ilman mitään sen kummempaa. Nykyään monet käyttäytyvät sillä lailla, kuin se olisi jokin "sairaus" tai tauti. Se on todella törkeää, enkä voi käsittää, miten ihmiset kehtaavat käyttäytyä sillä tavalla. Totta kai jokainen saa ajatella periaatteessa mitä haluaa homoista, se ei ole kiellettyä, mutta oma mielipide ei pitäisi näkyä käyttäytymisessä homoja kohtaan. Kaikki syrjiminen ja sellainen on todella tyhmää :( Toivoisin, että vähiintään lähitulevaisuudessa homot olivivat KAIKKIEN mielestä aivan normaaleja. Onneksi monet jo nykyään ajattelevat suvaitsevasti, mutta ikävä kyllä kaikki eivät ajattele samalla tavalla...
Joten homot saavat mennä naimisiin ehdottomasti jos vain haluavat. Ilman muuta.
- 1% hetero
Oletko 100% hetero?
- Emotyttö_01
Joo, kyllä mä oon ihan hetero.
- 0101
Öö toi Mis päin asut?? Ei tarvi paikkakuntaa mut niinku minkä kaupungi lähel tai Mis alueella?:D
- Emotyttö_01
Asun pk-seudulla :)
- Ocean
Emotyttö_01 kirjoitti:
Asun pk-seudulla :)
Mikä se on?
- Emotyttö_01
Ocean kirjoitti:
Mikä se on?
Pk-seutu= pääkaupunki seutu. Eli Stadin lähellä asun.
- nimimerkki on pakoll
Syötkö makeisi? Jos syöt niin tiesitkö että niistä useat sisältävät liivatetta? Liivate tehdään mm sian nahkaa tai sian tai lehman luita, suolia ja jänteitä keittämällä. Mieti minkä näköinen soppa se on kun siinä lillii suolenpätkiä ja jänteitä sekä nahan roippeita.
HERKULLISTA- Emotyttö_01
Okei en tiennyt.... Kiitos infosta, en taida syödä enää makeisia :P
Mitä mieltä olet Lady Gagasta?
Kuinka kauan olet ollut emotyyppi?- Emotyttö_01
No, en tykkää sen biiseistä kun mulla on erilainen musamaku, mutta ihailen kyllä sitä ku se on tollane "erilainen". Ei siinä sen kummempaa.
Ja oon aina ollu vähän "synkempi" ja "rauhallisempi", ja sitte ku alko ulkonäkö kiinnostaa enemmän, niin en aluksi uskalatanut ostaa niitä vaatteita joista pidän. Nyt kuitenkin uskallan :)
- jonne face ULI
Mitä ERNU tarkoittaa?
- Emotyttö_01
Ernu=erilainen nuori.
Täs on yks kuva ernusta:
http://1.bp.blogspot.com/-pUA-gApwUHA/T8fdtEHDwsI/AAAAAAAAAmA/qUbpvhqazMU/s1600/382712299_0fcf4999c8.jpg
Ja tässä enemmän tietoa:
http://urbaanisanakirja.com/word/ernu/ - Lissu oon
Emotyttö_01 kirjoitti:
Ernu=erilainen nuori.
Täs on yks kuva ernusta:
http://1.bp.blogspot.com/-pUA-gApwUHA/T8fdtEHDwsI/AAAAAAAAAmA/qUbpvhqazMU/s1600/382712299_0fcf4999c8.jpg
Ja tässä enemmän tietoa:
http://urbaanisanakirja.com/word/ernu/Mun poikaystävä on tyttöpoika. Se tykkää kaikesta naisellisesta. Melkein kaikki sen vaatteet ja kengät on tyttöjen mallia. Välillä se pitää jopa rintaliivejä ja pikkuhousuja.
Mitä mieltä sä oot mun poikkiksesta? - Emotyttö_01
Lissu oon kirjoitti:
Mun poikaystävä on tyttöpoika. Se tykkää kaikesta naisellisesta. Melkein kaikki sen vaatteet ja kengät on tyttöjen mallia. Välillä se pitää jopa rintaliivejä ja pikkuhousuja.
Mitä mieltä sä oot mun poikkiksesta?No, jokainenhan saa olla oma itsensä, enkä siihe puutu. Poikkiksesi voi käyttää millaisia vaattteita haluaa. Mutta jos nyt kysytään, että millaisen pojan itse haluaisin, niin siinä on kyllä sellainen juttu että olen vähän poikamainen, joten olisi kiva tehdä poikien juttuja poikkiksen kanssa.
Hyvä jos hyväksyt poikkiksesi sellaisena kuin hän on :) - Lissu oon
Emotyttö_01 kirjoitti:
No, jokainenhan saa olla oma itsensä, enkä siihe puutu. Poikkiksesi voi käyttää millaisia vaattteita haluaa. Mutta jos nyt kysytään, että millaisen pojan itse haluaisin, niin siinä on kyllä sellainen juttu että olen vähän poikamainen, joten olisi kiva tehdä poikien juttuja poikkiksen kanssa.
Hyvä jos hyväksyt poikkiksesi sellaisena kuin hän on :)Poikaystävän äiti antaa sen käyttää kaikkia naisten vaatteita ja on ostanu sille ne rintsikatkin. Sit sen äiti on ostanu sille korkosaappaat joissa on ainakin 6cm korot.
Mitä mieltä sä oot mun poikkiksen äidin toiminnasta?
Miksi 11-vuotias ja emo kuulostaa typerältä samassa lauseessa?
- saakskysyy
kuppikoko, onko terhakat?
- Emotyttö ?
Emotyttö_ 01 miksi et vastaa?
- Emotyttö_01
No, en mä tohon asiaan puutu, jos poikkiksesi on korkkareita ja rintsikoita pyytänyt, niin so what? Jos poika halusi niitä, niin onhan se kiva jos äiti on suostunu ostaa.
Ja ehkä emo ja 11-vuotias kuuloosta typerältä siksi, että nykyään tämän ikäiset ovat pissiksiä/pissiksen alkuja eikä emoja. Jotkut ovat kyllä poikkeuksia.
Kuppikoko on jotain a70, mut ne kasvaa vielä, ja onhan ne ihan terhakat.
Ja sori, on ollu kiireitä nii en oo kerenny käydä tääl Suomi24 :D- ErNuGirl4ever
Toi sun Ernu- kuva oli aika radikaali... Itte oon enemmän emoernu ja nii mun kaveritkin...^^ mut w.e...
Kysytäämpä: millei teijän luokkalaiset suhtautuu siihen et oot erilainen? Ja mitä lomassa on parasta? :3
- arctytyou8989
Asutko kerros- vai pientalossa?
- Emotyttö_01
No joo, olihan se aika radikaali :D Ja olen myös itsekkin vähän hevarimainen enkä pelkästään emo.
No, ne syrjii mua ja puhuu pahaa, mutta muuten ihan normaalisti.
Ja lomassa on parasta se, ettei oo kouluu :D
Ja asun omakotitalossa.
- Saihan kysyy?
Oletko varmasti tyttö? Onko lapsia? Onko sukupuoli tautia?
- Emotyttö_01
Olen varmasi tyttö. Mitä järkeä on hankkia lapsia jos on itskekin vielä lapsi? Ei ole lapsiakaan. Ja ei ole.
- vaahtokarkki1
Kiinnostaako mun kyssärit?
Ootko varma?
Kuulostanko typerältä ihmiseltä?
Lempi värisi?
Lempinimesi?
Mikä näistä on paras, hevonen,koira,marsu, vai papukaija?
Vaahtis kuittaa.- Emotyttö_01
Joo :D
Oon melko avrma.
No jaa et taida.
Musta, valkonen ja punainen.
No, mulla on tosi monia, mutta nykyään mun kaverit sanoo mua metallitytöks koska tykkään metallicasta :D
Jaa, varmaan papukaija.
- Warum?
Miksi täällä on aina näitä kyselyhommia?
- Emotyttö_01
Kaikil on nii tylsää nii sit niit on kiva tehä.
- ily u 2 <3
Emotyttö_01 kirjoitti:
Kaikil on nii tylsää nii sit niit on kiva tehä.
Ootko koskaan ollu ihastunu keneenkään? :3
- Emotyttö_01
ily u 2 <3 kirjoitti:
Ootko koskaan ollu ihastunu keneenkään? :3
Joo, mut just jätettiin :/ Olin ihastunut exääni. Mutta sitä enne olin ihastunut yhteen toiseen poikaan, jolle en ikinä kertonut tunteistani ja unohdin hänet.
- Mun kysymysss
Emotyttö_01 kirjoitti:
Joo, mut just jätettiin :/ Olin ihastunut exääni. Mutta sitä enne olin ihastunut yhteen toiseen poikaan, jolle en ikinä kertonut tunteistani ja unohdin hänet.
Leikitkö vielä leluilla?
- Leikitkö vielä
Onx sulla paljon samantyylisii kavereita?^^
- Emotyttö_01
En mä enää paljoo leiki leluilla, mutta pakko myöntää että joskus pari kuukautta sitte kyl leikin nukeil Kaverin kaa :D Ja jos tarkotit, että onko mulla siis sillai samantyylisii kavereit et neki tykkää leikkii, nii kyl yks. Jos tarkotit ihan tyyliltä ja luonteelta, niin ei ole :
- fezz
Mistä voi ostaa hevosenpäitä?
- Emotyttö_01
En tiiä :o
- uhahpentti
Onko sulla sisaruksia?
Onko sulla/perheelläs lemmikkejä?
Onko sun kuukautiset alkanu?
Oletko ollut yhdynnässä pojan kanssa?
Tai harrastanut suuseksiä?
Mitäs tykkäsit?- Emotyttö_01
On, 3 veljeä :D
Ei ole.
On.
En
En
- MinäkinScemoksi
Moih :D Itekki oon 11vuotias emon alku >_< ei oo vielä ihan emo maiset hiukset tai sillee.. oon ehkä emo tai scene en tiiä tai sit scemo eli emo scene.. :D on kyllä vähän jo emo/scene.. paitoja ja sillee on myös koruja ja tämmösiä, mut en vaa ymmärrä et miks kaikki luulee että jokainen joka on emo viiltelee o_o ei kaikki viiltele edes.. tai ehkä suurin osa ei viiltele.. ite en ainakaan rupee viiltelemään >_< jos tuntisin voisin olla sun kaveri :Dd juu mut enpä nyt tiiä.. Minkä väriset hiukset sulla on? Mitkä lempi vaatteet on?
- Emotyttö_01
Mäkään en ymmärrä sitä että monien stereotypiaan kuuluu se että emot viiltelevät. Emo on lyhenne sanasta emotional, ja se tarkoittaa tunteellista. Jotkut katsovat tunteellisuuden synkkyydeksi, ja synkkyys yhdistetään viiltelyyn.
Ja mulla on ihan semi ruskeet hiukset, ja lempivaate(vaatteet ovat varmaan ne, joissa on huumoriteksti :D Ja nahkatakki tietenkin - MinäkinScemoksi
Emotyttö_01 kirjoitti:
Mäkään en ymmärrä sitä että monien stereotypiaan kuuluu se että emot viiltelevät. Emo on lyhenne sanasta emotional, ja se tarkoittaa tunteellista. Jotkut katsovat tunteellisuuden synkkyydeksi, ja synkkyys yhdistetään viiltelyyn.
Ja mulla on ihan semi ruskeet hiukset, ja lempivaate(vaatteet ovat varmaan ne, joissa on huumoriteksti :D Ja nahkatakki tietenkinUu kiva (: Ite haluisin sit ehkä vähän vanhempana varmaan muuttaa hiusten väriä ku nyt on tämmöne blondi/musta/ruskee nii ite yleensä tilaan vaatteitani emp:stä tai jostain vastaavasta, ärsyttää kyl ku tuppaa olemaan vähän kalliita, ja sit käyn näil perus kirppareilla joista saattaa yleensä löytyä jotain.. Pitäss käydä kampaajalla että leikkais enemmä kerroksittai hiuksia ni olis vähä helmpompaa :D käytätkö muuten koruja paljon ranne/kaula/ jotain muuta ? ite käytän sillon tällön
- MinäkinScemoksi
Jaja miten aloit olemaan emo siis fasbjgdjph saatko jo käyttää sellasta rajua meikkiä vai?
- semmonentyyppi
Mikä sun kik on? :3
- edellineeh:)
Siis jos on ;DD
- korppi™
pelaatko adventure quest worldsia jos pelaat kertoisitko nimesi jos et pelaa niin kertoisitko sähköpostisi(: please
zeus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1095143
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2642120- 911736
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401200Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111059
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85994